Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Racord si SRMP Dumbravita


Detaliu pentru invitatia numarul 352812
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA Medias
Numar invitatie: 352812/20.08.2013
Denumire contract: Racord si SRMP Dumbravita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA MediasCod fiscal: RO13068733, Adresa: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Telefon: +40 269803200, Fax: +40 269844832
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Romania, cod postal: 551018, telefon: +40 269803202, fax: +40 269844832, persoana de contact: Laura Filipas
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: P-ta Constantin I Motas nr. 1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Racord si SRMP Dumbravita
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Racord si SRMP Dumbravita: valoarea estimata a contractului este 6793265 lei.( valoarea estimata include si valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute , respectivsuma de 617.569, 55lei, conform devizului general al proiectului.)Cheltuielile diverse si neprevazute in suma de 617.569, 55 lei, reprezinta 10 % din valoarea estimata a contractului fara cheltuielile diverse si neprevazute.Valoarea estimata a contractului fara cheltuielile diverse si neprevazute este6.175.695, 45lei.Lucrarea reprezinta realizarea unei conducte de racord de presiune inalta 12"in lungime de 140 m care se va conecta la conducta de transportconducta de transport gaze naturale 8"Timisoara -Dumbravita, avand presiunea maximade operare 25 bar si statie de masurare Dn 300/Dn400, pn 25 bar , proiectata la un debit maxim de 3000 Nmc/h, necesare pentru alimentarea cu gaze naturale a comunei Dumbravita si a localitatilor aferente , jud.Timis.
II.1.6) CPV: 45231100-6 - Lucrari generale de constructii de conducte (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 793, 265 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie participare :123.513, 909 lei, Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta este 7 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor, la cursul stabilit de BNR, valabilitate 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire a garantiei pentru participare: - Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, completata in conformitate cu Formular 11 - Ordin de plata vizat de banca in contul autoritatii contractante: IBAN RO09 RNCB 0231 0195 2531 0001, deschis la BCR Medias; - Depuneri la caseria Transgaz - Orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societatede asigurari Garantia de participare la licitatie, constituita in una din formele mentionate anterior, se va prezenta (in original), la deschiderea licitatiei. Neprezentarea atrage dupa sine respingerea ofertei. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine si de a incasa in nume propriu garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: ? revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia; ? fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul in termenul stabilit; ? fiind declarat castigatorul procedurii, nu constituie garantia de buna executie a contractului; ? ofertantul se incadreaza la prevederile art. 278^1 din OUG 34/2006, modificata .Garantia de participare la licitatie, constituita in una din formele mentionate anterior , se va prezenta (in original) cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie 5 % din valoarea contractului fara TVA Modul de constituire a garantiei de buna executie : - scrisoare de garantie de buna executie, Formular 19, - sau retineri succesive din facturile partiale In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale : in conformitate cu Hotararea 1045/19.10.2011 contractantul are obligatia de a deschide la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante - Orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea : Se va completa Formularul 12 A;Declaratie privind situatia personala (neincadrarea in prevederile art.181 din Ordonanta): Ofertantii vor completata o declaratie pe proprie raspundere in conformitate cu Formularul nr. 12 BOperatorii economici care se afla in una din situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/2006, modificata vor fi exclusi de la procedura de atribure a contractului.Declaratie privind calitatea de participant la procedura: se va completa Formularul 12 C;CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta, : se va completa Formularul 12 D;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art 69¹ din OUG nr 34/2006, modificata: Se solicita operatorilor economici sa completeze si sa depuna o declaratie pe proprie raspundere prin care sa mentioneze ca nu se incadreaza in situatiile prevazute de art 69¹ din OUG nr 34/2006, modificata. Persoanele de decizie din cadrul SNTGN Transgaz SA sunt : - Dir. General : PETRU ION VADUVA, Director Gen.Adjunct : Ilie Lata, Director Economic : Ioan Stefanescu, Director Departament Dezvoltare : Ion Tataru, Comsa Adrian ? Director Directie; Idu Olga - Director Directie; Director Directia : Adela Pinzar; Sef Birou: Laura Filipas, Hadambas Ovidiu Gheorghe ? Economist, Ion Andi Marian ?Inginer, Tatomir Mihaela ? Inginer, Hentea Mihaela Luminita ? Economist, Szabo Alexandra Consilier Juridic, Simescu Viorica ? Tehnician, Ioan Petrariu ? Sef Serviciu, Maria Lucia Marinescu ? Sef Serviciu, Elena Marioara Baciu ? Consilier Juridic, Mihai Goage ? Consilier Juridic, Nicolae Suciu ? Consilier Juridic, Rusu Daniel - Sef Atelier, Deac Sorin Gabriel ? Sef Birou, Puflea radu- Sef Serviciu, Dobrota Sorina- Inginer ; Formular 12 E. Persoane juridice/ fizice romane: Pentru persoanele juridice romane : certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, sau alte documente echivalente, din care trebuie sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC.Persoane juridice /fizice strainePentru persoanele fizice / juridice straine : documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident; In cazul ofertei comune: Toti semnatarii acordului de asociere vor depune documentele de mai sus , pentru partea din contract pe care o vor realiza.- Operatorii economici vor prezenta inmod obligatoriu autorizatiile ETR si ETC emise de ANRE(conform Legii 123/2012 si a Ord. ANRE 89/2009): (pentru a se preveni un eventual risc de neandeplinire a contractului ca urmare a lipsei autorizarii necesare).Operatorii economici vor prezenta inmod obligatoriu atestat tip Be pentru instalatii electrice de 0, 4 KV sau echivalent emis de ANRE, conform Ordinului 23/17.04.2013. In cazul ofertei comune: aceste conditii se considera indeplinita daca unul dintre semnatarii asociatiei detine acest atestat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se va prezenta: -ultimul bilant contabil vizat de organele in drept se vor respecta prevederile art. 36 din Legea 82/1991; -declararea cifrei medii globala de afaceri pe ultimii 3 ani completare Formularul IV.3. In conformitate cu prevederile art. 186 din OUG nr.34/2006, capacitatea economica-financiara a ofertantului poate fi sustinuta ? in vederea indeplinirii contractului ? si de alta persoana ^. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica-financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, prin prezentarea unui angajament ferm.Persoana care asigura sustinerea economico-financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180si 181 lit a c^1 si d) si 69 indice 1.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita prezentarea listei conform Formular 12 I .Se va prezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani; - Lista privind asigurarea cu personalul de conducere, de specialitate si tehnic , precum si o lista cu sudorii autorizati, necesari pentru realizarea obiectivului, fiind strict necesari pentru indeplinirea contractului de lucrari.
Pentru personalul de conducere, personalul responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica, se vor prezenta CV-urile.
Pentru sudorii autorizati se vor prezenta autorizatii conform PT CR9/2010., Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii Se solicita prezentarea listei de utilaje aflate in dotare proprie /inchiriere sau orice alta forma de detinere conform Formular 12H., informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze Se solicita completarea Formular 12 G, ofertantul va face dovada ca a executat in ultimii 5 ani calculate pana la data limita de depunere a ofertelor, lucrari similare in valoare cumulata de min.6.175.695, 45lei(unul sau mai multe contracte de lucrari a caror parametrii tehnologici sunt similari cu cei ai achizitiei)-Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Prin lucrari similare se inteleg doar acele lucrari a caror parametrii tehnologici sunt similari cu cei ai achizitiei .(lucrari executate in regim de presiune inalta p > 6 bari, presiune la care functioneaza conductele de transport gaze naturale din SISTEMUL NATIONAL DE TRANSPORT GAZE NATURALE) Ofertantii vor prezenta : -documente de certificare a sistemului calitatii ISO 9001:2008, sau echivalent, domeniul de activitate fiind similar cu obiectul achizitiei; documente de certificare a sistemului de management de mediu ISO 14001:2005, sau echivalent, domeniul de activitate fiind similar cu obiectul achizitieiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.09.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.09.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.08.2013 11:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer