Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Racord si SRMP NADLAC, jud. Arad


Detaliu pentru invitatia numarul 347192
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA Medias
Numar invitatie: 347192/22.05.2013
Denumire contract: Racord si SRMP NADLAC, jud. Arad
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA MediasCod fiscal: RO13068733, Adresa: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Telefon: +40 269803200, Fax: +40 269844832
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Romania, cod postal: 551018, telefon: +40 269803215, fax: +40 269844832, persoana de contact: Mihaela Tatomir
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata CI Motas, nr 1, Medias
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Racord si SRMP NADLAC, jud. Arad
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea unui racord presiune inalts Ø4"cu lungime de 580m care se va conecta la conducta de transport gaze naturale Ø28"Horia-Nadlac, statia de reglare masurare Dn50/Dn150 , Pn40, necesare pentru alimentarea cu gaze naturale a orasulu Nadlac, jud. Arad.Valoarea estimata a lucrarii este de 716.007 lei din care cheltuieli diverse si neprevazute 67.315lei.
II.1.6) CPV: 45231220-3 - Lucrari de constructii de gazoducte (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 716, 007 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie participare :12973 lei , data la care se va face echivalenta leu/alta valuta este 7 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor, cursul comunicat de BNR. Valabilitate 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire a garantiei pentru participare: - Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, completata in conformitate cu Formular 11 - Ordin de plata vizat de banca in contul autoritatii contractante: IBAN RO09 RNCB 0231 0195 2531 0001, deschis la BCR Medias; - Depuneri la caseria Transgaz - Orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societatede asigurari Garantia de participare la licitatie, constituita in una din formele mentionate anterior, se va prezenta (in original), cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Neprezentarea atrage dupa sine respingerea ofertei. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine si de a incasa in nume propriu garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: ? revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia; ? fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul in termenul stabilit; ? fiind declarat castigatorul procedurii, nu constituie garantia de buna executie a contractului; ? ofertantul se incadreaza la prevederile art. 278^1 din OUG 34/2006, modificata.
Garantie de buna executie
- cuantum 5% din valoarea contractului fara TVA; - Modul de constituire a garantiei de buna executie: orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau retineri succesive din facturile partiale (sumele datorate pentru facturi partiale in conformitate cu Hotararea 1045/19.10.2011 contractantul are obligatia de a deschide la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie de eligibilitate (Formularul 12A din Sectiunea Formulare - in original.)- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 modificata, Formularul 12 B din Sectiunea Formulare. ? in original- Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Formular 12C din Sectiunea Formulare - inoriginal- CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independent, Formular 12D din Sectiunea Formulare- in original- Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG 34/2006 modificata, (declaratie pe proprie raspundere) Formular 12E1. RUSU IOAN Director General2. MARES GABRIELA ELENA SefServiciu, 3. LATA ILIE Director General Adj., 4. STEFANESCU IOAN Director Departament , 5. TATARUION Director Departament , 6. IDU OLGA Director Directie, 7. MARIN DUMITRU Director Directie, 8. BOARIU TUDOR GABRIEL Director Directie, 9. PINZAR ADELASef Serviciu, 10. FILIPAS LAURA Sef Birou, 11. HADAMBAS OVIDIU GHEORGHE Economist, 12. TATOMIR MIHAELA Inginer, 13. SIMESCU VIORICA Tehnician, 14. PETRARIU IOAN Sef Serviciu, 15. MARINESCU MARIA LUCIA Sef Serviciu, 16. BACIU ELENA MARIOARA Consilier Juridic, 17. GOAGE MIHAI Consilier Juridic, 18. SUCIU NICOLAE ConsilierJuridic, 19. COMSA ADRIAN Director Directie, 20. LAURENTIU FILIMON Sef Serviciu , 21. DANIEL RUSUSef Atelier, 22. RADU PUFLEA Sef Serviciu- Certificate constatatoare scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(in original sau copie legalizata sau conform cu originalul ) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul /ofertantul este rezident - Persoane juridice/ fizice romane: Pentru persoanele juridice romane : certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, sau alte documente echivalente, din care trebuie sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC.- Persoane juridice /fizice straine (Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare oriapartenenta din punct de vedere profesional);
- Autorizatii tehnice: - Se va prezenta autorizatie ETC si ETRI emise de ANRE, ptr. pers. juridica, conform Legii 123/2012 modificata, si a Ord. ANRE 89/2009-atestat tip B pentru instalatii electrice de 0.4KV emisa de ANRE pentru operator economic autorizatia va fi insotita cu lista personalului pe baza caruia s-a obtinut aceasta, completata la zi;
-Autorizatie de montaj echipamente in atmosfere cu potetial exploziv, indicativ Ex 01-06, eliberat de autoritati competente in domeniu respectiv INSEMEX. (conform Normativului nr.1220/2006-de proiectare si executie a conductelor de alimentare din amonte si de transport gaze naturale).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - ULTIMUL bilant contabilvizat de organele in drept, (se accepta si cel din 2011, daca cel din 2012 nu a fost depus si inregistrat, se va tine cont de prevederile art.36 din Legea 82/1991), sauorice alte documente/ certificari din care rezulta indeplinirea cerintei;
- Declararea cifrei medii de afaceri globale pe ultimi 3 ani, completare Formularul IV.3., se va prezenta cifra de afaceri de minim 648.692 lei;
- Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valutacomunicat de BNR.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Informatii privind subcontractantii : Se solicita completarea Formularului 12 G ; Se va preciza ce parti din contract intentioneaza sa se subcontracteze si in ce procent., - Lista privind asigurarea cu personalul de specialitate ?i tehnic alocat pentru realizarea obiectivului, fiind strictnecesar pentru indeplinirea contractului de lucrari, Formular 12I :
sudori certificati de organisme abilitate pentru suduri conform API 1104;lacatu?i mecanici; vopsitor industrial; izolatori conducte, ma?ini?ti/utilajisti (buldozerist, excavatorist) ; Personal tehnic atestat in domeniul calitatii (certificat de atestare) ;Personal tehnic atestat INSEMEX, pentru activitatile specifice pentru instalatiile tehnice care functioneaza in atmosfere potential explozive, conform Ordinul nr.1.636 din 25 aprilie 2007; Responsabil tehnic cu executia, atestat de M.E.C.M.A., - Prezentarea listei privind asigurarea (in dotare proprie, prin contractesau conventii de inchiriere etc.) acelor echipamente, utilaje, mijloace de transport, laboratoare, baze de productie, alte mijloace fixe si dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari, Formular 12H , dotare minima :
Lansatoare pentru conducte ;Trailere transport utilaje ;Excavatoare cu cupa ; Buldoexcavator; Buldozer ;Masina pt. transport teava ;Echipamente pentru obturarea conductelor ;Compresor pentru probe de presiune cu capacitate >60 bar; Centrator interior/exterior ;Macarale ;Agregat sudura ; Grup electrogen ;Laborator acreditatpentru verificare suduri (analiza defectoscopica nedistructiva suduri, incercari mecanice)., - O lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit, Formular 12F;
- Experienta similara minima solicitata egala cuvaloarea estimata, ofertantul va face dovada caa executat lucrari in valoare de minim 648.692lei.-Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR Certificat de implementare al sistemului management de mediu conform ISO 14001/2005 sau echivalent, domeniul de activitate fiind similar achizitiei, - Certificat de implementare al sistemului de management al calitatii conform ISO 9001/2008 sau echivalent, domeniul de activitate fiind similar achizitieiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.06.2013 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.05.2013 14:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer