Achizitie publica - RACORD SISTEM DE ALIMENTARE CU APA BRALOSTITA LA CONDUCTA DE APA IZVARNA-CRAIOVA
Detaliu pentru invitatia numarul 353551
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353551/10.09.2013
Denumire contract: RACORD SISTEM DE ALIMENTARE CU APA BRALOSTITA LA CONDUCTA DE APA IZVARNA-CRAIOVA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Bralostita (CONSILIUL LOCAL BRALOSTITA Jud. Dolj)Cod fiscal: 4554343, Adresa: Strada Stadionului, nr.1, Comuna Bralostita, Judetul Dolj, Bralostita, Telefon: +40 0251450704, Fax: +40 0251450704
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Cod fiscal 4554343, Sediul: Strada Stadionului, nr.1, comuna Bralostita, judetul Dolj, Bralostita, Romania, cod postal: 207085, telefon: +40 0251450704, fax: +40 0251450704, persoana de contact: SARBU IOAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Bralostita, comuna Bralostita, sat Bralostita, strada Stadionului, nr.1, judetul Dolj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: RACORD SISTEM DE ALIMENTARE CU APA BRALOSTITA LA CONDUCTA DE APA IZVARNA-CRAIOVA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Dupa caz, fara a se limita la: Alimentare cu apa- construirea unui nou rezervor pentru inmagazinarea apei- racord la sursa de apa (conducta de aductiune apa IZVARNA - CRAIOVA)- conducta de aductiune de la caminul de racord pe conducta Izvarna - Craiova la rezervorul de inmagazinare apa (gospodaria de apa)- gospodarie apa - rezervor inmagazinare apa si statie de pompare apa- conducta de injectie apa in reteaua de distributie apa de la gospodaria de apa (statia de pompare) la caminul de injectie pe reteaua de distributie existenta- camin cu vane pentru separare retea de distributie
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 695, 273 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie de participare in cuantum de 13000 lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare pana la 5000 lei se poate constitui si prin numerar la casieria autoritatii contractanta.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor (perioada aleasa va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei).In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.(Model orientativ Formular nr. 1)
Garantie de buna executie
Cuantumul garantie de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art.90din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societata bancara sau de o societate de asigurari care devine anexa la contract.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.(Model orientativ Formular nr.2)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta 34/2006Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 ) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului generalCerinta nr.2 Declaratie privindneincadrarea in prevederile art 181 din OUG nr.34/2006Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 )Cerinta nr.3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare in original /copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Modalitatea de indeplinire in cadrul procedurii: Completarea, semnarea si prezentareaFormular 6 . Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator este obligat sa prezinte acest formular. Se solicita declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari sau asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante.conf art.69 indice 1. In vederea completarii acestei declaratii comunicam ofertantilor numele persoanelor cu functie de decizie in cadrul primariei BRALOSTITA, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire dupa cum urmeaza: Sarbu Ioan ? Primar, Hantea Ioana ? contabil, Popescu Mircea ?secretar, Dragoi Hantea Raluca ? consilier, Dan Marin ? Viceprimar, Epure Stefan ? consilier, Dragomir Dumitru ? consilier, Bobirneci Ion ? consilier, Obleaga Gheorghita ?consilier, Cimpoeru Vergila ? consilier, Sirbu Cristian- consilier, Amza Dumitru ? consilier, Bobirneci Ion ? consilier, Popa Vasile ? consilier, Preduleasa Gheorghe ? consilier, Strinoiu Georgel ? consilier, Gaspar Marin ? consilier.Cerinta nr.4 Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 ) Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovadaautorizariiconf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri globalape ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului in suma de 660000.Documente relevante: bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente., Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru minim , ,4, , luni de derulare a contractului, conform graficului de executie, in valoare de 330000 lei(suma solicitata, s-a calculat dupa formulaS= valoare estimata contract/perioada de derulare a contractuluiXperioada solicitata de autoritatea contractantaS reprezinta suma sau plafonul maxima/maxim impusa/impusModalitatea de indeplinireScrisoare din partea bancilor/societati finantatoare ca detin acces la finantare in suma de 330000 si pentru o perioada de 4 luni., In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 7A, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul nr. 7B si Formular 6.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru contracte de executie retele de apa: Ofertantul trebuie sa fi executat cel putin un contract similar care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin 4.5km de retele de apa si sau aductiuni de apa Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: - copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declarate sau documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor de lucrari. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, cantitatea (lungimea), perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor;
- procesul-verbal de receptie finala, procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie partiala care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit., Informa?ii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, inten?ia sa o subcontracteze.In cazul in care autoritatea contractanta solicita, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situa?ia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanc?iunea excluderii din procedura de atribuire. Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta., Cerinta nr. 2Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediupentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.09.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.09.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.09.2013 09:17