Achizitie publica - Racordare canal cladire corp comanda din statia Alba Iulia la instalatia de canalizare a orasului Alba Iulia (proiectare)
Detaliu pentru invitatia numarul 356479
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356479/12.12.2013
Denumire contract: Racordare canal cladire corp comanda din statia Alba Iulia la instalatia de canalizare a orasului Alba Iulia (proiectare)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.Cod fiscal: RO 13328043, Adresa: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 213035617, Fax: +40 213035670
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: - SUCURSALA DE TRANSPORT SIBIU, B-dul C. Coposu, nr.3, Sibiu, Romania, cod postal: 550245, telefon: +40 269207130, fax: +40 269207101, persoana de contact: Serviciul Comercial
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul CNTEE TRANSELECTRICA SA - Sucursala de Transport Sibiu, B-dul Corneliu Coposu nr. 3, loc. Sibiu, Jud. Sibiu;
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Racordare canal cladire corp comanda din statia Alba Iulia la instalatia de canalizare a orasului Alba Iulia (proiectare)
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestare servicii de proiectare (SF; PT+CS; DTAC; DE), pentru racordarea instalatiei de canalizare a statiei 220 / 110 kV Alba Iulia la instalatia de canalizare a orasului, conform cerintelor din Caietul de sarcini (Tema de proiectare).Avand in vedere ca obiectul contractului ce urmeaza sa fie atribuit cuprinde prestarea serviciilor de proiectare in care proiectantul va intocmi Devizul General (cf. HG 28/2008), nu sunt aplicabile prevederile art. 28 alin. (7) din OUG 34/2006 cu privire la includerea in valoarea estimata a contractului de proiectare a unui procent de cheltuieli de diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 71321300-7 - Servicii de consultanta in materie de instalatii de apa si canalizare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 15, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :300, 00 Lei sau echivalent alta valuta.Conversia in RON pentru o garantie de participare depusa in alta moneda, se va face la cursul leu/valuta publicat de BNR valabil la data publicarii in SEAP a invitatiei de participare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare la licitatie este de 90 zile de la data limita pentru depunerea ofertelor. Garantia trebuie sa fie irevocabila.Garantia de participare se constituie prin una din urmatoarele forme : - instrument de garantare emis in conditiile legii, in favoarea autoritatii contractante, emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in Documentatia de atribuire, in original;
- virament bancar in contul RO32RNCB0227016318360001 deschis la BCR Sibiu, beneficiar TRANSELECTRICA SA Sucursala Sibiu, CUI 13414470, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca, depus in copie;
- numerar depus la casieria de la sediul Transelectrica ? Sucursala de Transport Sibiu.In cazul in care operatorul economic se incadreaza ca IMM, pentru a putea beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004, art. 16, alin. 2, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta are obligatia de a depune atasat dovezii de constituire a garantiei de participare declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei nr. 1 din Legea nr. 346/2004, care sa ateste incadrarea ca IMM.
Garantie de buna executie
Prestatorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10% (5% pentru IMM, conform prevederilor Legii 346/14.07.2004) din pretul convenit pentru indeplinirea contractului, fara TVA. Garantia de buna executie trebuie sa fie irevocabila. Garantia de buna executie se constituie si se restituie in conditiile prevazut de HG 925/2006-Sectiunea a 2-a, art. 89-92.In cazul in care partile convin ca garantia de buna executie sa fie constituita prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale(art. 89 alin.3 din HGR 925/2006), executantul va vira intr-un cont de disponibil deschis la Trezorerie o suma initiala de 0, 5% din pretul fara TVA convenit pentru indeplinirea contractului, urmand ca achizitorul sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive in cuantum de 9, 5 % (4, 5% pentru IMM ? Legea 346/2004) din sumele datorate si cuvenite executantului din facturile introduse si acceptate la plata, pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.)- Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art. 180 din OG 34/2006 - Formularul A.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.2.)- Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art. 181 din OG 34/2006 - Formularul B.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.3.)- Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 - Formularul K.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.Nota : Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce piveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (semneaza/aproba documente emise in legatura cu procedura) sunt : - Branga Lucian Ioan Florin- Rodean Ioan- Orza Livia- Caraus Paul Adrian- Dirlea Ilie- Tibori Elena- Mirescu Octavian Florin- Oltean Nicolae- Hossu Radu-Traian- Mate Ion- Bratu Simona Maria.4.)- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP 314/12.10.2010 - Formularul L.5.)- Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local (original, sau copie legalizata, sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );6.)- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului (original, sau copie legalizata, sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );Nota: - Din Certificatele de la pct. 5 si 6 trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006, in aceasta situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele 5) si 6), ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.7.)- Prezentarea generala a ofertantului: fisa de informatii generale - Formularul J; 8.)- Certificat constatator emis de ONRC sau alte documente care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Operatorul economic trebuie sa aiba in obiectul de activitate din certificatul constatator emis de ONRC un cod CAEN corespondent cu obiectul contractului.Ofertantul clasat pe primul loc, la solicitarea autoritatii contractante inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta certificatul constatator in original / copie legalizata pentru conformitate, in situatia in care a prezentat acest document in copie;NOTA: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Experienta similara - Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Precizari : Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor., 2. Resurse umane - Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de servicii, la care se vor atasa CV-urile persoanelor responsabile cu indeplinirea contractului de servicii., 3. Resurse tehnice - Informatii referitoare la utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii., 4. Informatii subcontractanti/asociati: a)-Declaratia si lista cuprinzand subcontractantii (daca este cazul - Formularul G);b)-Acordul de asociere (in cazul ofertei depuse in comun), incheiat in vederea participarii la procedura de incheiere a contractului (daca este cazul ? Formularul M).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.01.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.01.2014 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.12.2013 16:11