Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Racordare la RED a CHE Herculane 21,852 MW-Celula 110 kV in statia Crusovat?


Detaliu pentru invitatia numarul 352601
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ENEL DISTRIBUTIE BANAT SA Timisoara
Numar invitatie: 352601/13.08.2013
Denumire contract: ?Racordare la RED a CHE Herculane 21, 852 MW-Celula 110 kV in statia Crusovat?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialENEL DISTRIBUTIE BANAT SA TimisoaraCod fiscal: RO 14490379, Adresa: str. Pestalozzi, nr. 3-5, Timisoara, Telefon: 0256405306, Fax: 0256405309
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Ion Mihalache nr. 41-43, Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011172, telefon: +40 212065073, fax: +40 372871911, persoana de contact: Serviciul Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Racordare la RED a CHE Herculane 21, 852 MW-Celula 110 kV in statia Crusovat?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: -montare celula 110 kV complet echipata-lucrari de constructii in statia exterioara 110 kV (terasamente, demolari, fundatii aparataj, hidrofobizari cadre beton, refacere mediu)-circuite primare 110 kV (montare descarcatoare, transformatoare de tensiune si de curent, intrerupatoare si separatoare)Valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi incheiat (functie de care se vor elabora si evalua ofertele) este 1.053.160, 00 lei (fara T.V.A.)si Valoarea pentru cheltuieli diverse si neprevazute, conf.art.29 alin (2^1) din OUG 34/2006 (actualizat la zi) este 53.740, 00 lei (fara T.V.A.)adica 5, 10% din valoarea estimata a contractului de achizitie publica, astfel cum au fost acestea definite de catre proiectant in Devizul General de lucrari.Valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit este constituita din valoarea de 986.350, 00 lei fara TVA reprezentand lucrarile de executie si din valoarea de 66.810, 00 lei fara TVA reprezentand valoarea serviciilor de proiectare.Ofertantul va cuprinde, ca element constitutiv si distinct al propunerii financiare, valoarea rezultata in urma aplicarii procentului de diverse si neprevazute, respectiv 5, 10% la valoarea propunerii financiare constituite/depuse (fara diverse si neprevazute).Propunerea financiara totala care va fi evaluata de autoritatea contractanta va cuprinde propunerea financiara (fara diverse si neprevazute) si valoarea aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute.-circuite secundare LEA 110 kV (dulap de comanda-control, protectie si masura)-servicii de proiectare in statiile electrice de transformare
II.1.6) CPV: 45232221-7 - Statie electrica de transformare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 106, 900 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia Participare: 11.000RON/5.500RON pt I.M.M.;. Mod de constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in original; O.P. sau fila CEC, cu confirmarea lor de catre banca, pana la data deschiderii ofertelor, in contul ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA Cod IBAN RO33CITI0000000760023019, deschis la CITIBANK EUROPE plc. DUBLIN, Suc.Romania. Daca este cazul, pentru incadrarea in categoria IMM se va prezenta Declaratie pe proprie raspundere, completata cu datele de la 31.12.2012, valabila la data limita de depunere a ofertelor, in original. Garantia de participare este irevocabila. In cazul unei contestatii, in masura in care CNSC respinge contestatia, Autoritatea Contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in conformitate cu OUG 34/2006 (actualizata la zi) art. 278^1 alin. 1 lit. b). Autoritatea Contractanta va retine garantia de participare in situatiile prevazute la art. 87 alin.(1), lit. a), b) si c) din HG 925/2006 (actualizata la zi). Neprezentarea garantiei de participare conduce la respingerea ofertei, conform HG 925/2006 (actualizata la zi) art. 33, alin. (3), lit. b). Valabilitatea garantiei de participare este de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Echivalenta pentru garantiile de participare in euro, se va face la cursul BNR din data 23.07.2013 1 euro = 4, 4209 lei;pentru alte valute se va lua in considerare cursul de schimb BNR din data de 23.07.2013.La procedurile online, instrumentul de garantare, obligatoriu se va posta in SEAP (scanata) pana la data limita stabilita pentru depunderea ofertelor si va fi prezentata in original la sediul autoritatii contractante din Bucuresti, Bd. Ion Mihalache nr. 41*43, sector 1, corp C, et.1, Serviciul Achizitii, de catre toti operatorii economici, insotita de declaratia I.M.M. (daca este cazul).
Garantie de buna executie
Cuantum: 10%(5%ptr IMM)din valoarea contractului fara TVA. B.Perioada pt. care se constituie garantia de buna executie este durata contractului la care se adauga perioada de garantie a lucrarii de 24 luni. Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie: a)prin retineri succesive din facturile prezentate, cu depunerea in maxim 15 zile de la semnarea contractului a 0, 5% din valoarea acestuia intr-un cont de garantie bancara de buna executie. Avand in vedere faptul ca autoritatea contractanta este o societate comerciala cu capital majoritar privat si finantarea contractului se face din surse proprii si nu din fonduri publice, nu se aplica prevederile HG 1045/2011 referitor la achitarea in conturile beneficiarului deschise la trezoreria de stat.;b)Scrisoare de garantie bancara de buna executie care va constitui anexa la contract;c)Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, cu respectarea HGR 925/2006 art. 86 alin. (2) ?(4). D.Restituirea garantiei de buna executie se va efectua Cf. HGR 925/2006 (actualizata la data prezentei), art. 92, alin.(4).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formular F1;2)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare F2-1. F2-1 se va prezenta pentru ofertant/ofertant asociat/tertul sustinator. ;2) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-F2-2. F2-2 se va prezenta pentru ofertant/ofertant asociat/tertul sustinator;Tertul sustinator trebuie sa faca referinta in Formularul F2-2 la art. 181, literle a), c indice 1 si d) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla intr-una din situatiileprevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.3) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-F2-3.Persoane cu functii de decizie din cadrul Autoritatii contractante: -Director General-Giuseppe Fanizzi-Director Achzitii Cosmin Trofin-Manager Achzitii -Cristian Bogdan-Responsabil procedura achizitie - Carmen Iancu-Membri Comisie de evaluare: Daniela Sarbu, Daniela Adina Tudoran, Membri de rezerva Comisie de evaluare: Violeta Peste, Anca Irina Mocanu-Formularul se va prezenta pentru Ofertant/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator (conform legii 279/2011);4) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta F2-45) Cerinte referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat inclusiv referitoare la bugetul localCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale ? original/copie legalizata /copie lizibila certificata ?conform cu originalul?. (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in careofertantul este rezident).Certificatele mentionate mai sus trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. 1)Document edificator din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor- Persoane juridice romaneCertificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului - in original/copie legalizata /copie lizibila certificata ?conform cu originalul?.-Persoane juridice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit in original/copie legalizata/ copie lizibila certificata ?conform cu originalul?Ofertantul clasat pe primul loc, va trebui sa prezinte, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate, documentul, in original/copie legalizata numai in situatia in care a prezentat acest document in copie "conform cu originalul".2) In conformitate cu art. 46 alin.(2) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, operatorul economic are obligatia de a transmite o lista cuprinzand intreprinderile afiliate, in masura in care acestea exista.3) Document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.- Atestat emis de A.N.R.E. privind executia de lucrari in statii de transformare, respectiv E2;
- Atestat emis de A.N.R.E. privind proiectarea de statii de transformare, respectiv E1;Conform L123/2012 si Ord ANRE nr.23/2013 este obligatorie prezentarea atestatelor ANRE de catre toti operatorii economici, persoane juridice romane si straine (ofertant, asociati, subcontractanti) care executa lucrari in instalatiile electrice.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul din asociati-respectiv subcontractantul, daca este cazul, detine autorizarea respectiva si numai cu conditia ca acesta sa presteze integral partea din contract pentru care se solicita autorizarea respectiva
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie cel putin: 2.000.000lei (1.000.000, 00 lei pentru I.M.M.). -Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista care va cuprinde contracte de natura similara executate in ultimii 5 ani. Aceasta lista poate fi insotita de cel putin un contract sau de un numar maxim de 2 contracte prin care sa se confirme: - executarea lucrarilor in valoare cumulata de cel putin 900.000, 00 lei (fara T.V.A.); - servicii de proiectare in statii de transformare 110 kV in valoare de cel putin 60.000, 00 lei (fara T.V.A.).Indeplinirea acestei cerinte se va realiza prin prezentarea Formularului F5 si documente relevante (certificari de buna executie/documente constatatoare/ recomandari/etc) din care sa rezulte: beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, modul in care au fost efectuate respectivele lucrari privitor la respectarea normelor profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Declaratie care contine informatii privind personalul tehnic de specialitate, pregatirea profesionala, calificarea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului si prezentarea CV-ului persoanei responsabile pe tema securitatii si sanatatii in munca. Se vor prezenta responsabilii tehnici cu executia si pregatirea lor in conformitate cu Legea 10/1995(cu modificarile la zi), H.G. 925/1995, O.U.G. 95/1999 (cu modificarile la zi), Legea 440/2002.Indeplinirea acestei cerinte se va realiza prin prezentarea Formularului F6, prezentarea CV-ului persoanei responsabile pe tema securitatii si sanatatii in munca, responsabilii tehnici cu executia si pregatirea lor., Declaratie pe propria raspundere care contine informatii privind asigurarea tehnica propusa pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Pentru resursele tehnice inchiriate ofertantul castigator va transmite achizitorului in 5 zile lucratoare de la comunicarea rezultatului procedurii, copii ale contractelor sau conventiilor de inchiriere si angajamentul de punere la dispozitie.Indeplinirea acestei cerinte se va realiza prin prezentarea Formularului F 7, Informatii privind subcontractantiiIn situatia in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze parti din contractul de executie, are obligatia de a preciza: 1. Partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze respectiv indicarea procentajului din total lucrare; 2.Indicarea activitatilor ce vor fi realizate de subcontractanti si valoarea acestora; 3. Datele de recunoastereale subcontractantilor, precum si specializarea acestora; 4. La incheierea contractului (in situatia in care este desemnat castigator) are obligatia de a prezenta contractul / contractele incheiate cu subcontractantii, care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui in anexa la contract; Subcontractantii nu pot subcontracta la randul lor parte din activitatile alocate. Conform L123/2012 si Ord ANRE nr.23/2013este obligatorie prezentarea atestatelor ANRE de catre toti operatorii economici, persoane juridice romane si straine (ofertanti, asociati, subcontractanti) care executa/proiecteaza lucrari in instalatiile electrice, pentru partea de lucrari pe care o executa/proiecteaza. In cazul in care operatorul economic care a depus oferta are subcontractant, intreaga responsabilitate ii revine operatorului economic respectiv, iar cerintele de calificare trebuie indeplinite de catre acesta; resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens. De asemeni se ia in considerare si autorizarea ANRE a subcontractantului pentru partea din contract pe care o realizeaza acesta.Indeplinirea acestei cerinte se va realiza prin prezentarea Formularului F8., Informatii privind asociatiiCriteriile de calificare referitoare la situatia personala a ofertantului, la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), la standardele de asigurare a calitatii si a standardelor de protectie a mediului trebuie prezentate de fiecare asociat in parte. Situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. Conform L123/2012 si Ord ANRE nr.23/2013este obligatorie prezentarea atestatelor ANRE de catre toti operatorii economici, persoane juridice romane si straine (ofertanti, asociati, subcontractanti) care executa/proiecteaza lucrari in instalatiile electrice, pentru partea de lucrari care o executa/proiecteaza. In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta privitoare la atestarea ANRE este considerata indeplinita daca unul dintre asociati-respectiv subcontractantul, daca este cazul- detine autorizarea solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute/proiecteze integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva. In cazul in care o asociere de operatori economici este declarata castigatoare, relatia contractuala si facturarea se va face in conformitate cu modul in care vor declara asociatii in Acordul de asociere prezentat la deschiderea ofertelor.Indeplinirea acestei cerinte se va realiza prin prezentarea Formularului F21 si a propriului dosar de calificare de catre asociat. In Formularul F21 se va specifica liderul asociatiei. Informatii si/sau nivel(uri) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateInformatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante -ISO 9001:2008 Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de calitate, conform ISO 9001:2008 sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene; orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, caz in care se va prezenta si raportul de audit emis de un organism de certificare, Informatii privind asigurarea protectiei mediului ? pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului ISO 14001:2005 Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de protectie a mediului SR EN ISO 14001:2005, sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene; orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, caz in care se va prezenta si raportul de audit emis de un organism de certificarePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.08.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 25.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 12.08.2013 17:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer