Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Racordare pod de beton armat peste raul Mures din localitatea Stanceni la drumul national DN15 (E578) km 164+390,16 comuna Stanceni, judetul Mures


Detaliu pentru invitatia numarul 329434
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Stinceni (Consiliul local Stinceni)
Numar invitatie: 329434/13.06.2012
Denumire contract: Racordare pod de beton armat peste raul Mures din localitatea Stanceni la drumul national DN15 (E578) km 164+390, 16 comuna Stanceni, judetul Mures
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Stinceni (Consiliul local Stinceni)Cod fiscal: 4591430, Adresa: comuna Stinceni, str.Principala, nr.37, jud.Mures, Stanceni, Telefon: 0265719812, Fax: 0265719952
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Stinceni, str.Principala, nr.37, jud.Mures, Stanceni, Romania, cod postal: 547575, telefon: +40 0265719812, fax: +40 0265719952, persoana de contact: Ioan Florea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul administrativ al Primariei Comunei Stanceni, din localitatea Stanceni, strada Principala nr. 37
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Racordare pod de beton armat peste raul Mures din localitatea Stanceni la drumul national DN15 (E578) km 164+390, 16 comuna Stanceni, judetul Mures
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prezenta lucrare presupune executia racordarii podului de beton armat peste raul Mures din localitatea Stanceni la drumul national DN15 (E578) km 164+390, 16, din comuna Stanceni, judetul Mures, reprezentand lucrari suplimentare la lucrarile aflate in executie, cauza aparitiei acestor lucrari fiind noua solutie de amenajare a racordarii podului de beton si drumul national emisa de catre CNADNR S.A Bucuresti.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 855, 522 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 17.000 lei.IMM-urile beneficiaza de reducerea garantiei cu 50%. Perioada de valabilitate a garantiei va fi de minim 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se poate constitui de catre ofertanti in oricare din formele prevazute la art.86 aliniatele (1) si (5) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul optarii prezentarii garantiei de participare conform art.86(5) din HG 925/2006, datele administrative ale autoritatii contractante sunt: Cont de garantii: RO73TREZ4775006XXX001277 deschis la Trezoreria Municipiului Reghin Cod Fiscal: 4591430 Titular cont: COMUNA STINCENI;Nota: Contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC, i se va retine suma calculata conform prevederilor art. 278(1) din OUG nr.34/2006
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna excecutie este de 10% din pretul contractului fara TVA (5% in cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM-urilor). Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie va fi cel putin egala cu durata de executie propriu-zisa a lucrarilor si garantia acordata lucrarilor executate. Garantia de buna executie se poate constitui de catre ofertantul castigator in oricare din formele prevazute la art.90 aliniatele (1);(2) si (3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de buna executie va fi eliberata in conformitate cu prevederile art.92 aliniatul (4) literele (a) si (b).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantul va completa si prezenta: 1.Formularul nr. 1 de la capitolul III - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006;2.Formularul nr. 2 de la capitolul III - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006;3.Formularul nr. 3 de la capitolul III - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 69 indice (1) din OUG 34/2006;4.Formularul nr. 4 de la capitolul III Certificatul de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010.Ofertantul va mai prezenta urmatoarele documente: 5.Certificat/e fiscal/e eliberat/e de Directia de Impozite si Taxe Locale a unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia operatorul are sediul social, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele;6.Certificat/e de atestare fiscala eliberat/e de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia operatorul are sediul social din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota: Persoanele cu atributii privind derularea procedurii de achizitie sunt: Florea Ioan - secretar UAT Comuna Stanceni; Harpa Cosmin - Contabil UAT Comuna Stanceni; Truta Simona - Referent UAT Comuna Stanceni;Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, respectiv cu atributii in aprobarea bugetului local sunt: Ciobota Dinu - primarul UAT Comuna Stanceni; Membrii Consiliului Local al UAT Comuna Stanceni: TrutaSilvia; NagyZsolt; Florea Nut Ionel; Bacarcea Sandor; Bicajan Stefan; Fodor Ioan; Ujica Balan Alexandru; Marc Gavril; Ujica Danila 7.Ofertantul va prezenta Certificatul Constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul/obiectele de activitate al/ale respectivului operator economic.Note: Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 8.Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca a finalizat in ultimii 5 ani cel putin un contract de executie lucrari similar celui supus prezentei proceduri (executie lucrari de drumuri ? infrastructura rutiera).Plafonul valoric aferent indeplinirii experientei similare este de minim 855.522, 00 lei.In vederea sustinerii experientei similare se vor prezenta formularele indicate (nr. 5 si 6) insotite de copii cu mentiunea ?conform cu originalul? din acele parti ale contractului prezentat pentru sustinerea experientei similare din care sa se identifice cel putin: partile semnatare ale contractului, obiectul contractului, durata contractului, valoarea contractului, garantii, semnaturi) si copii cu mentiunea ?conform cu originalul? din Procesul verbal de receptie partiala sau Procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau Procesul verbal de receptie finala., 9.Informatii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., 10.Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.Personal solicitat: Responsabil tehnic de specialitate pentru asigurarea controlului calitatii (cel putin o persoana nominalizata). Pentru indeplinirea acestei cerinte se va prezenta formularul indicat (nr.8) insotit de decizia interna de nominalizare a persoanei in functia respectiva;, 11.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor.Personal solicitat: - Coordonator de proiect cu experienta profesionala in lucrari de constructii de infrastructura de transport rutier (absolvent al unei facultati de specialitate)cel putin o persoana nominalizata;
- Responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat din domeniul constructiilor de infrastructura de transport rutier (domeniul II conform art. 9 alin. 1 din Ordinul ministrului nr. 777/2003) cel putin o persoana nominalizata. Pentru indeplinirea acestei cerinte se vor prezenta formularul indicat insotit de diploma de inginer in domeniul constructiilor de infrastructura de transport rutier ? pt. coordonatorul de proiect, autorizatia emisa de Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului ? pt. responsabilul tehnic cu executia si cv-ul persoanei / persoanelor nominalizate pentru aceste functii., 12.Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca poate dispune de acele utilaje, instalatii si echipamente tehnice, minime, necesare pentru derularea contractului conform cerintelor din caietul de sarcini.Utilaje, instalatii si echipamente minime necesare: Autogreder;Buldozer;Excavator;Autobetoniera;Compactor pe pneuri, Compactor cu rulouri (valturi);Repartizor ? finisor mixturi asfaltice;Instalatie aplicare emulsie;Masina de trasat marcaje;Autobasculante;Statie de asfalt;Laborator autorizat de gradul II;Ofertantul va trebui sa prezinte documente justificative edificatoare prin care sa demonstreze atat dreptul de proprietate sau de folosinta cat si capacitatea si/sau caracteristicile tehnice ale utilajelor, instalatiilor si/sau echipamentelor.Dovada disponibilitatii utilajelor si a echipamentelor se poate face si prin angajament de punere la dispozitie. Pentru Laboratorul de gradul II se va depune si Lista profilurilor si incercarilor pentru care este autorizat laboratorul. 13.Ofertantul va prezenta Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, ISO 9001 sau echivalente, in domeniul aferent investitiei, 14.Ofertantul va prezenta Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de protectie a mediului, ISO 14001 sau echivalente, in domeniul aferent investitiei
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia integrala este anexata pe site-ul www.e-licitatie.ro (SEAP) in cadrul directorului "Documentatie si clarificari"
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 12.06.2012 16:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer