Achizitie publica - "Racordare utilitati, imprejmuire si sistematizare verticala-Sala de sport, comuna Tudor Vladimirescu, judetul Galati"
Detaliu pentru invitatia numarul 320281
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320281/15.02.2012
Denumire contract: "Racordare utilitati, imprejmuire si sistematizare verticala-Sala de sport, comuna Tudor Vladimirescu, judetul Galati"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA TUDOR VLADIMIRESCU(CONSILIUL LOCAL)Cod fiscal: 3126624, Adresa: comuna Tudor Vladimirescu, judetul Galati, Tudor Vladimirescu, Telefon: 0236/828603, Fax: 0236/828606
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Tudor Vladimirescu, judetul Galati, Tudor Vladimirescu, Romania, cod postal: 807295, telefon: +40 0236828603, fax: +40 0236828606, persoana de contact: UAT Comuna Tudor Vladimirescu, judetul Galati, Str.DN nr.788, comuna Tudor Vladimirescu, judetul Galati
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: UAT Comuna Tudor Vladimirescu (Primaria), judetul Galati, etaj I, sala de sedinte mica
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: "Racordare utilitati, imprejmuire si sistematizare verticala-Sala de sport, comuna Tudor Vladimirescu, judetul Galati"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor amenaja alei carosabile si parcari; se va muta imprejmuirea de pe latura de sud pe latura de est; pe latura de est se va executa un gard din plasa de sarma zincata h=1, 00m; se vor monta doua fose septice; se va executa bransament de apa cu camin de apometre
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 187, 873 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar. de part. se const.in conf.cu art.85 si 86 din HG 925/2006, pana cel m.tarziu la desch. of., prin viram.bancar sau printr.instrum.de garantare (F. 4) emis in cond.legii de o soc.bancara sau de o soc.de asigurari.Val. gar.de part.este de3.700 lei.Contul in care se poate dep. gar. de part. este RO90TREZ3065006XXX000224, deschis la Trez. Gl., cf 3126624, benef.- UAT Comuna Tudor Vladimirescu.Per.de valab.a gar.pt.part.tr. sa fie cel putin egala cuper.de valab.a of. (90 zile de la data dep. of.)1. Of. insotite de instrum.de garantare cu o per.de valab.m.mica decat cea indicata, in cuantum m.mic decat cel solicitat sau in alta forma, vor fi respinse in cadrul sedintei de desch., (art. 33 alin. 3 lit. b) din HG nr. 925/2006).2. In cazul in care la proced.de achiz.participa ofertanti din categ.intr.mici si mijl. (facand dov. in acest sens prin prezent.doc.prev. in Lg.346/2004), gar.de part.se const.in procent de 50% din cuantumul precizat.Pt.of.necastig., gar.de part.se rest.de catre autorit.contractanta, dupa semnarea contractului de achiz. publ.cu ofertantul a carui of.a fost desemnata castig., dar nu mai tarziu de 3 zile lucrat.de la data expirarii per. de valab.a of.Ofertantul pierde suma const. ca gar.de part., atunci cand se afla in oricare din urm.sit.: a. Isi retrage of.in per.de valab.a acesteia;b. Of.sa fiind stab.castig., nu const.gar.de buna ex., in per.de valab.a of.;c. Of.sa fiind stab.castig., refuza sa semneze contr.de lucrari, in per.de valab.a of.(90 de zile).d.In mas. in care Consiliul respinge contest., autorit.contr.va retine contestatorului din gar.de part. suma de 1878, 73 lei, cf.art.278¹(1)lit.b din OUG 34/2006. Gar.de part., const.de ofertantul a carui of. a fost stab.castig., se returneaza in cel mult 3 zile lucrat.de la data const.gar.de buna ex.In cazul anularii proced., gar.de part.se va rest.dupa data expirarii per.de dep.a unei contest.cu priv. la aceasta dec., dar nu m.tarziu de 3 zile lucrat.de la ac. data.
Garantie de buna executie
Gar. de buna ex. va reprez. 10% din val. contr, fara TVA.Op.ec.care au calit.dov.de IMM pot ben, cf. art.16 alin.2 din L.346/2004 de red.cu 50% a val.stab. drept gar.de b.ex.Gar.de b.ex.se va const.prin ret.succesive din sum.dat.pt.fact.partiale in cond.prev.de art.89, 90 ale HG 925/2006, contractantul avand obl.de a desch.la unit. Trez.Stat.din cadrul org.fisc.competent in admin.acestuia un cont de disp.distinct la disp.aut.contr.Suma init.care se dep.de contractant in contul de disp.ast.desch. nu tr.sa fie m. mica de 0, 5% din pretul contr.Pe parc.ind.contr, aut.contr. urm.sa alim.acest cont prin ret.succesive din sum.dat. si cuv.contractantului pana la concurenta sumei stab.drept gar.de b.ex.in doc.de atrib.Gar.de b.ex.se rest. de aut.contr.ast.: 70% din val.gar, in term.de14 z.de la data intocm.p.-v.de rec.la term.lucr, daca aut.contr.nu a ridicat pana la acea data pret.asupra ei;Restul de 30% din val.gar, la exp.per.de gar.a lucr.exec, pe baza p.-v.de rec.fin.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din O.U.G. nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta obligatorieFormular nr.1- in originalCazier judiciar- in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , , coform cu originalul??Cazier fiscal- in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , , coform cu originalul??In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.Incadrarea oricaruia dintre asociati in situatia prev la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertei comune din procedura de atribuire a contractului.2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din O.U.G. nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta obligatorie- Formular nr.2 ? in original;
-Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 ale lunii anterioare depunerii ofertelor- in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , , coform cu originalul??- Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 ale lunii anterioare depunerii ofertelor- in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , , coform cu originalul??Nota: Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.Incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare situatie prevazuta la art. 181 din OUG nr 34/2006 atrage excluderea ofertei comune din procedura de atribuire a contractului.3.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.69¹ din O.U.G. nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta obligatorie- Formular nr.3 ? in original;In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.Incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare din situatiile prevazute la art.69¹ din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertei comune din procedura de atribuire a contractului.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: Primar: Gheorghe CostelViceprimar: Cheosa DumitruSecretar: Polodeanu SanditaContabil: Radulescu FanicaConsilier achizitii publice: Popa Aura4.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta obligatorie1. Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura(Formularnr.5)NOTA : Ofertantul nu are dreptul in cadrul procedurii : a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si /sau comune, sub sanctiunea excluderii din procedura a tuturor ofertelor in cauza ;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau dupa caz, a celei in care este ofertant asociat ;Intreprinderile afiliate au dreptul sa participe in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.In cazul prezentarii unei oferte comune, de catre mai multi operatori economici, prin asociere , se solicita completarea Acordului de asociere. Documentele, insusite de partile implicate in asociere, se vor legaliza in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare, la solicitarea achizitorului.In cazul prezentarii unei oferte comune prin asociere, documentele care dovedesc situatia personala a ofertantului vor fi completate si prezentate de fiecare asociat.5.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaCerinta obligatorieFormular nr.4 ? in original;In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat. Persoane juridice/fizice romaneCerintaminima obligatorie1.Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului/ autorizatie de functionare/ altele echivalente emise cu cel mult 30 zile inainte de depunerea ofertelordin care sa rezulte ca ofertantul areobiectul de activitate al categoriei de lucrari impuse prin contract, faptul ca nu sunt incluse mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr 85/2006 privind procedura insolventei si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la suspendarea temporara a activitatii, operanta in perioada de depunere a ofertelor si/sau de executare a contractului.Documentul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , , coform cu originalul??Nota : In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.Persoane juridice/fizice straineCerinta obligatorie: 1.Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional insotite de traduceri autorizate in limba romana.Nota : In cazul in care oferta este depusa deo asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil inregistrat la institutiile competente, Cifra medie de afaceri in domeniul de activitate pe ultimii 3 ani sau cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani (media cifrei de afaceri va fi de minim 375.000 lei)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru demonstrarea capacitatii tehnice si profesionale se vor prezenta urmatoarele documente: 1.O lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, 2.Experienta similara - se solicita prezentarea a unui contract asemanator, cel mult 3 contracte cu o valoare cumulata de minim 187.000 lei), 3.Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, 4. Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului;, Informatii privind subcontractantii, Sustinerea Standardele de asigurare a calitatiiSe solicita prezentarea certificatului ISO 9001/2008 sau echivalent, Standarde de protectia mediuluiSe solicita prezentarea certificatului ISO 14001/2005 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP, atasata la invitatia de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.02.2012 09:31