Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Racordarea la sistemul centralizat de alimentare cu energie termica (SACET) din municipiul Botosani a agentilor economici SC Consulting Hotels SRL - Hotel Rapsodia, Stadionul Municipal Botosani, SC Mecon SRL - Centru Medical de recuperare Botosani?


Detaliu pentru invitatia numarul 354573
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: S.C. MODERN CALOR S.A. BOTOSANI
Numar invitatie: 354573/10.10.2013
Denumire contract: ?Racordarea la sistemulcentralizat de alimentare cu energie termica (SACET) din municipiul Botosani a agentilor economici SC Consulting Hotels SRL - Hotel Rapsodia, Stadionul Municipal Botosani, SC Mecon SRL - Centru Medical de recuperare Botosani?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialS.C. MODERN CALOR S.A. BOTOSANICod fiscal: RO 26892574, Adresa: str, Pacea nr. 43, , Botosani, Telefon: +40 231537100, Fax: +40 231516446
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str, Pacea nr. 43, , Botosani, Romania, cod postal: 710014, telefon: +40 231537100, fax: +40 231516446, persoana de contact: Cristian Nechita
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC MODERN CALOR SA Botosani.strada Pacae nr. 43, Botosani - sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Racordarea la sistemulcentralizat de alimentare cu energie termica (SACET) din municipiul Botosani a agentilor economici SC Consulting Hotels SRL - Hotel Rapsodia, Stadionul Municipal Botosani, SC Mecon SRL - Centru Medical de recuperare Botosani?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de proiectare si executie pentru racordarea la sistemul centralizat de energie termica a noi consumatoriConform art. 29 alin 2^1 din OUG 34/2006 completata cu si modificata prin OUG 77/2012 si aprobata prin Legea nr. 193/2013, cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute, prin raportarea acestui procent la valoarea estimata a contractului, este de 2% din valoarea estimata, respectiv 10780 lei fara TVA
II.1.6) CPV: 45231100-6 - Lucrari generale de constructii de conducte (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 549, 780 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
G.P. - 2% din val. estimata, dar cel putin egala cu suma ce ar trebui retinuta in conditiile art. 278^1 din OUG 34/2006 adica 10780, 00 lei, respectiv 5390, 00lei pentru IMM. Per. de valab. a G.P.va fi cel putin egala cu per. de valab. a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de dep. a ofertelor. In cazul extinderii per. de valab.a ofertei perioada de valab. a garantiei ptr participare va fi prelungita in mod coresp. In cazul unei asoc, G.P. va fi emisa fie in numele asoc. fara a se crea o noua pers juridica, in numele Liderului asocierii (se va atasa la scris de garantie aceasta imputernicire semnata de asociati) sau in numele oricarui membru al asocierii. G.P. se constituie prin: 1. - virament bancar sau printr-un instr. de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in doc de atribuire . G.P.trebuie sa fie irevocabila. 2. - O.P. in contul achizitorului (cont RO 83BRDE070SV26056530700, CUI-26892574). In cazul IMM-lor , acestea pot beneficia de preved.Legii nr.346/2004, art.16, alin.2, dar nu mai putin de 4318, 999 lei. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine G.P., atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre sit.prevazute la art. 87 din HG 925/2006 .Daca CNSC respinge contestatia - ca nefondata a.c. retine din G.P. a ofertantului contestator, in conformitate cu prevederile art. 278^1, alin (1) , lit a) din OUG 34/2006, actualizata cu modificarile si completarile ulterioare (modificata prin Legea nr.279/07.12.2011), in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 4318, 999 lei. In cazul in care garantia de participare este constituita in alta moneda, cursul de referinta se va considera cursul BNR leu/valuta din data publicarii invitatiei de participare 3. Depunere numerar la casieria societatii
Garantie de buna executie
GBE va fi de 10% din pretul contractului fara TVA si se constituie: Printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari GBE se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale .Contractorul are obligati de a deschide la Unitatea Trezoreriei Statului un cont conform HG nr.1045/19.10.2011. Suma initiala sa nu fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Autoritatea Contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra G.B.E., in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. In cazul ofertantilor care sunt IMM pot benef de prevederile Legii nr.346/2004 .Restituirea GBE: - 70% din valoarea garantiei in termen de 14 zile de la data incheierii PV de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim, in baza unei solicitari scrise din partea executantului; - restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza PV Receptie finala;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea(neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. 34/2006)Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Completarea Formularului 4 din sectiunea Formulare- declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr.34/2006)Atentie: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.b. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: 1. Completarea Formularului 5 din sectiunea Formulare- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006;In cazul unei asocieri, sau sustinere financiara/tehnica/profesionala, fiecare asociat/tert sustinator va prezenta documentul mentionat. Tertul care asigura sustinerea financiara, tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art.181 lit.a), c1) si d). Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.Cerinta nr. 3Prezentarea certificatelor constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata1. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic (fara sedii secundare /puncte de lucru), din care sa rezulte ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor - Se vor prezenta formularele- tip in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata cu mentiune ?conform cu orplata iginalul;2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, din care sa rezulte ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor . emis de autoritatile locale unde ofertantul are sediul social(fara sedii secundare /puncte de lucru) - Se vor prezenta formularele- tip in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata cu mentiune ?conform cu originalul?;In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici/ofertantii pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art. 11 alin.4 din HG 925/2006Conditie de calificare : Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente (conform art.9 alin.1 din Ordinul 509/2011 al ANRMAP) si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora prin prezentarea documentelor doveditoare in original sau copie semnata si stampilata cu mentiune?conform cu originalul?, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Atentie: In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate vor fi demonstrate de fiecare asociat (prezentarea formularului de la punctul 1 si 2 .3. - Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine ( certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante (in luna anterioara celei in care se depun ofertele ). Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr.337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele vor fi prezentate in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul? la care se va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romana.Cerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP NR. 314/2010Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Completarea Formularului 6 din sectiunea Formulare ?-certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?Atentie: a. In cazul unei asocieri liderul asociatiei cat si fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 5Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 ( evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Se va completa Formularul 7 din sectiunea FormulareIn vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Florin Sandu ? Director generalDenisia Agapie- Director economicIon Diaconu ? Director tehnicBosovici Calin Georgesef departamentUrsache Claudiu sef serviciuCretu Dorin ? inginerOnofrei Dragos ? inginerCristian Nechita ? sef serviciuAmbrus Nicoleta ? consilier juridicPurav Cristian sef birouAtentie: a. In cazul unei asocieri liderul asociatiei cat si fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.b. In cazul in care ofertantul subcontracteaza, sau este sustinut de catre un tert, atunci subcontractantul sau tertul sustinator este obligat sa prezinte acest formular. Cerinta nr. 11. Persoane juridice/fizice romaneDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca : a)-ofertantul desfasoara activitati similare cu cele care fac obiectul prezentei achizitii.Atentie: a. Obiectul contractului prezentei proceduri trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.b. Certificatul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul. Autoritatea contractanta va solicita in cazul in care oferta este castigatoare , inainte de transmiterea comunicarii ? sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata - in cazul in care s-a prezentat , ,copie conform cu originalul?-c. In cazul unei asocieri liderul asociatiei cat si fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.2. Persoane juridice /fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: - Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte competenta persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentei achizitii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.Atentie: a. Documentele sa fie reale/valabile la data limitaa depunerii ofertelor, prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata cu mentiune ?conform cu originalul ? insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.b. In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala din cel mult ultimii 3 ani , sa fie cel putin egala cu suma de 1.000.000 lei. Conversia leu-valuta se va face prin raportarea la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte . Cursul mediu BNR leu/euro pentru anul2010 este 4, 2099 lei, ptranul 2011 este 4, 2379 lei, ptr . anul 2012 este 4, 4560.Ofertantii din categoria intreprinderilor mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50 % a cifrei de afaceri, stabilite in fisa de date a achizitiei, conform art.16 alin.(2) din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru a beneficia de aceasta facilitate in plicul exterior se va depune o declaratie pe propria raspundere privind indeplinirea conditiilor cumulative prevazute la art.3 alin.(1) din Legea nr.346/2004., Bilanturile contabile/extrase de bilant pe ultimii 3 ani financiari incheiati pentru care s-a prezentat cifra de afaceri, conform art.185 alin.(1), lit.b din OUG 34/2006 sau orice alt document edificator, in masura in care acesta reflecta o imagine fidela a situatiei economico-financiara a candidatului ?conform art.185 alin.(2) din OUG 34/2006 .Ofertantii rezidenti vor prezenta documentele solicitate mai sus in copie. Acestea vor contine mentiunea ?conform cu originalul", semnatura si stampila operatorului economic care depune oferta. b. Ofertantii nerezidenti vor prezenta documentele in original copie legalizata sau copie lizibila cu mentiune ? conform cu originalul?insotite obligatoriu de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari similare executate in in ultimii 5 ani (calculati pana la data limita a depunerii ofertelor)insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, certificari care indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioadasi locul executiei lucrarilor.Din prezentarea acestei liste de lucrari trebuie sa rezulte ca au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu, si duse la bun sfarsit, lucrari similare in baza a maximum 3 contracte in valoare/valoare cumulata de cel putin 539.000 lei fara TVA. Demonstrarea indeplinirii cerintei referitoare la experienta similara se poate face si prin cumularea valorica a contractelor derulate distinct (servicii proiectare si executie lucrari), respectiv: Ofertantul trebuie sa prezinte dovada faptului ca, in ultimii 5 ani, a executat lucrari similare, prezentand in acest sens, in copie, unul sau mai multe contracte similare, a caror valoare, individual sau cumulat sa fie de cel putin 515.000 lei, fara TVA.Sica, in ultimii 5 ani, a prestat servicii de proiectare, prezentand in acest sens, in copie, unul sau mai multe contracte similare, a caror valoare, individual sau cumulat sa fie de cel putin 24.000 lei, fara TVA.In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 5 ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitateCa dovada a indeplinirii cerintei obligatorii ofertantul va prezenta documente/contracte si recomandari/procese verbale de receptie prin care sa confirme executarea de lucari similare celor solicitate prin documentatia de atribuire, Declaratia privind dotarile specifice, utilajele, instalatiile , echipamentele tehnice , mijloacele de transport etc.pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze la indeplinirea corespunzatoare a contractului; Declaratia va fi insotita de Lista privind cantitatile de utilaje instalatii, echipamente tehnice, mijloace de transport etc. pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze la indeplinirea corespunzatoare a contractului. Atentie! In cazul asociatiilor, Formularul 11+ Lista trebuie completat de catre liderul asociatiei si sa cuprinda echipamentele de la toti partenerii asociatiei., Informatii privind capacitatea profesionala si dotarea cu personal de specialitate. Este obligatoriu ca in echipa de conducere a lucrarilor sa se regaseasca cel putin: Responsabil Tehnic cu Executia (RTE) - atestat in dom ?constr. civile si industriale ;constructii edilitare si de gospodarie comunala; Responsabil cu controlul tehnic de calitate; Pentru acestia ofertantul va prezenta: (RTE)- copie dupa atestat emis de MDTR-copie semnata si stamp de catre ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?;
-copie dupa diploma din care sa reiasa specializarea solicitata- copie semnata si stampilata de catre ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?;Declaratia de disponibilitate conform Formularului F14 din sectiunea Formulare.- -Responsabil cu controlul tehnic de calitate- in domeniul lucrarilor ce fac obiectul prezentei proceduri, pentru care ofertantul va prezenta : a)-copie dupa decizia de numire-copie semnata si stampilata de catre ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?; b)- Declaratia de disponibilitate conform Formularului F14 din sectiunea Formulare. Declaratiile de disponibilitate se vor prezenta cu semnatura in original, Informatii privind Atestat ANRE tip B precum si autorizatia ISCIR in conformitate cu PT C10-1/2003 si PT CR7/1-2003. Ofertantii vor prezenta copie?conform cu originalul-dupa atestat ANRE tip B pentru , ,Proiectare si exec de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0, 4 kv? copie?conform cu originalul-dupa autorizatie ISCIR pentru executia lucrari de montare si reparare conducte de apa ferbinte in conf cu PT C10-1/2003;copii dupa proceduri de sudare WPAR si WPS confirmate cu viza ISCIR, conform PT CR7/1-2003;In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati ? respectiv subcontractantul, daca este cazul detine atestatul solicitat si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata atestarea respectiva.Tertul nu poate sustine, prin prezentarea unei astfel de atestari, un operator economic din considerentul ca acest gen de atestare se utilizeaza doar in nume propriu., Informatii privind asocierea (daca este cazul) Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizaze din punct de vedere formal asocierea.Autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, iar Acordul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii contractante la data semnarii contractului.Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este responsabil in nume propriu si in numele Asociatilor pentru indeplinirea contractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa-i mentioneze, de asemenea, pe toti membrii din asociatie constituita pe intreaga durata a contractului.Acordul va indica participarea in procente la prestarea lucrarilor si tipul de lucrari pentru fiecare asociat., Infomatii privind subcontractarea (daca este cazul) Lista va fi insotita si de acordurile de subcontractare-Formularul 17- Acord de subcontractare- din Sectiune formulareIn cazul in care parti din contract urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, se solicita la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Informatii privind standardele de asigurare a calitatii Se va prezenta un certificat emis de un organism independent care care atesta ca acesta are implementat si mentine un sistem de , management al calitatii, conform ISO 9001 sau echivalent, Informatii privind Standardele de protectia mediului Se va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine un sistem de , management al mediului, conform SR EN ISO 14001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.10.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 09.10.2013 07:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer