Achizitie publica - Racorduri canalizare str. Transilvaniei
Detaliu pentru invitatia numarul 333394
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333394/08.08.2012
Denumire contract: Racorduri canalizare str. Transilvaniei
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL CIMPENI ALBACod fiscal: 4331112, Adresa: PIATA AVRAM IANCU NR. 5, Campeni, Telefon: 0258771215, Fax: 0258771215
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PIATA AVRAM IANCU NR. 5, Campeni, Romania, cod postal: 515500, telefon: +40 0258771215, fax: +40 0258771215, persoana de contact: CORNEA CALIN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PIATA AVRAM IANCU NR. 5, Campeni, Romania, cod postal: 515500, telefon: +40 0258771215, fax: +40 0258771215,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Racorduri canalizare str. Transilvaniei
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitionarea de materiale pentru racordurile de canalizare de pe str. Transilvaniei, conform listei de cantitatisi caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 44160000-9 - Conducte, tevarie, tevi, tubaje, tuburi si articole conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 29, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
440 lei, valab. garantiei de particip. este de 45 zile de la data depunerii ofertelor, forma de constituire: instrument de garantare irevocabil emis in conditiile legii, depunerea numerarului la sediul autorit. contractante, scrisoarea de garantie bancara trebuie: 1. prezentata in original si anexata la coletul cu oferta;2.sa faca referire la procedura organizata de autorit. contractanta;3.sa contina in clar denum. autorit. contractante pentru care s-a constituit, valoarea garantiei in suma fixa pentru care s-a constituit si parafa lizibila a bancii, societ. de asigurare emitente si semnatura autorizata.4.sa aiba inscrisa valabilit. pt. care a fost constituita, corespunzat. cu cea inscrisa in documentatie
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului. Garantia de buna executie se constituie -prin scrisoare de garantie din partea unei banci conform Formularului sau din partea unei societati de asigurari, care devine anexa la contract. Sau - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in conditiile art. 90(3) H.G.925/2006, conform caruia contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitia autoritatii contractante va fi de minim 0, 5% din pretul contractului.Garantia de buna executie este de 12 luni de la data receptionarii materialelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie de eligibilitate pe propria raspundere a ofertantului complectata in conformitate cu formularul 8;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, formular 6Declaratie privind neincadrarea in art. 181, complectare formular nr. 17Prezentarea certificatului de atestare fiscala elib. de Administratia finantelor publice care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii.Prezentarea certificatului de atestare fiscala elib. de autorit. publice locale care atesta plata obligatiilor fata de bugetul local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii.declaratie privind calitatea de participant la procedura formular 10;declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 complectata in conformitate cu formularul nr.12 din formulare.Persoanele care detin functie de decizie din cadrul autorit. contractante in ceea ce priveste organizarea procedurii de atribuire: primar Andres Ioan Calin, cons. investitii Cramba Tania, cons. achizitii Cornea Calin. cons. ADPP Napeu Alina, ref. ADPP Mihon Constantin, cons. urbanism Onet Smaranda, inspector cadastru Joldes Marinel Certificat constatator, in original/copie legalizata/copie conform cu originalul, emis de ORC, valabil la data deschiderii ofertelor din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespundaobiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit.In cazul in care certificatul constatator se depune in copie conforma cu originalul, AC va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind subcontractantii Cerinta obligatorie: Se va prezenta Lista cuprinzand subcontractantii si specializarea acestora. ISO 9001 Prezentarea certificatului, sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: site-ul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.08.2012 16:19