Achizitie publica - Racorduri de bransamente retele de canalizare pluviala si menajera in statia electrica Fundeni.
Detaliu pentru invitatia numarul 329236
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329236/12.06.2012
Denumire contract: Racorduri de bransamente retele de canalizare pluviala si menajera in statia electrica Fundeni.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.Cod fiscal: RO 13328043, Adresa: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021 3035617, Fax: 021 3035670
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sucursala de Transport Bucuresti - Sos. Stefan cel Mare nr. 1A, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011736, telefon: +40 212016236, fax: +40 213172300, persoana de contact: Doina Stoica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sucursala de Transport Bucuresti - Sos. Stefan cel Mare nr. 1A, sector 1, Bucuresti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Racorduri de bransamente retele de canalizare pluviala si menajera in statia electrica Fundeni.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor executa lucrari la reteaua de canalizare pentru colectarea si evacuarea apelor pluviale si apelor menajere, din incinta statiei electrice Fundeni.
II.1.6) CPV: 45232411-6 - Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 173, 690 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Val.garantiei de particip. este de 3.450 lei si se poate constitui in urmatoarele moduri: ? scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, care se prezinta inoriginal, in cuantumul si pentru perioada de valabilit.ceruta (Formular F1);? ordin de plata in copie, cu cond.confirmarii intrarii sumei respective in contul curent alautoritatii contractante, pana la data desch. ofertelor; in caz contrar, la sedinta de desch. a ofertelor se va prezenta ordinul de plata in original. Plata garantiei de participare se va face in contul nostru RO32 RNCB 0078 0070 7564 0001, deschis la B.C.R. ? Sucursala Stefan cel Mare.? orice instrum. de garantare emis de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pt. perioada de valabilit. ceruta.? numerar, la casieria autoritatii contractante.Perioada de valabilit. a garantiei de participare: 90 zile de la data deschiderii ofertelor, prin raportare la termenul limita de depunere a ofertelor (daca acest termen nu coincide cu data desch. ofertelor). Autoritatea contractanta are dreptul de a retine si de a incasa in nume propriu garantia de particip., ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta se afla in oricare dintre urm. situatii: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul in termenul stabilit;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada devalabilitate a ofertei dar nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului.Autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului care a depus o contestatie la C.N.S.C. si care a fost respinsa, in raport cu valoarea estimata a contractului, sumele prevazute laart. 278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv suma de 1.736, 90 lei.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie este in cuantum de 10% (5% pentru IMM-uri) din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire al garantiei de buna executie: printr-un instrument de garantare emis de catre o societate bancara sau de o societate de asigurari, de regula, printr-o scrisoare de garantie bancara de buna executie (Formular 2).Constituirea si valabilitatea garantiei de buna executie va fi stabilita conform clauzei ?Garantia de buna executie a contractului? din proiectul de contract care face parte din prezenta documentatie de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie de eligibilitate si cazier judiciar pentru persoane juridice eliberat de I.G.P.R., valabil la data deschiderii ofertelor, in original, copie legalizata sau copie certificata;2)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 (Formular F4); certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de Agentia Nationala de Administrare Fiscala sau Administratia Financiara (datorii la bugetul consolidat general) si certificate de taxe si impozite locale, privind situatia datoriilor scadente, in luna anterioara celei in care se depun ofertele; ambele certificate se vor depune in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;3) Declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, in conformitate cu ordinul ANRMAP 314/12.10.2010 (Formular F5);4) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiileprevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare. Mentionam ca persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Ioan Diaconu, Director sucursala, Cristian Baciu, Director tehnic si Crinela Mihaela Sburlan, Director economic. (Formular F6);5) Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular F7). 1) Certificat constatator emis de ONRC in original, copie legalizata sau copie certificata, din care sa reiasa obiectul de activitate;obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale din care sa reiasa cifra medie anuala de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, care sa fie mai mare sau egala cu 200.000 lei; cifra de afaceri anuala se va exprima atat in lei cat si in echivalent eur, la urmatoarele cursuri medii anuale, stabilite de BNR: - 2009 ? 4, 2373 lei/eur;
- 2010 ? 4, 2099 lei/eur;
- 2011 ? 4, 2379 lei/eur.(Formular F8)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari similare din ultimii 5 ani (calculati de la data limita de depunere a ofertelor, inapoi), continand valori, durate de executie, beneficiari, insotita de o copie dupa partile relevante ale unui contract cu obiect similar, a carui valoare este mai mare sau egala cu 173.690 lei sau dupa partile relevante din actele aditionale respective (daca este cazul), inclusiv procesele verbale de receptie aferente acestuia. In lista, valorile contractelor se vor exprima atat in lei cat si in eur, folosindu-se urmatoarele cursuri medii anuale, stabilite de BNR: - 2008 ?3, 6827 lei/eur;
- 2009 ? 4, 2373 lei/eur;
- 2010 ? 4, 2099 lei/eur;
- 2011 ? 4, 2379 lei/eur;
- 2012 ? echivalenta lei/euro va fi considerata cea stabilita de B.N.R. si publicata pe site-ulwww.bnr.rocu 5 zile inaintea datei de depunere a ofertei. (Formular F9), Declaratie pe proprie raspundere privind asigurarea personalului de conducere a lucrarilor care fac obiectului contractului, asigurarea unui responsabilul tehnic privind indeplinirea contractului, care trebuie sa fie atestat si sa aiba experienta in executia lucrarilor care fac obiectul contractului (Formular F10);Declaratia va fi insotita de CV-uri ale persoanei/persoanelor responsabile precum si ale oricaror specialist cu sarcini ?cheie? in indeplinirea contractului, copii ale autorizatiilor si atestatelor profesionale in cauza, valabile la data deschiderii ofertelor;, Conducatori/sefi de lucrare proprii, autorizati gradul III NPM;, Declaratie pe proprie raspundere privind echipamentele si dotarea necesara indeplinirii contractului. (Formular F11) Certificatul sistemului de management al calitatii (emis de catre un organism acreditat) conform ISO 9001/2008 sau echivalent., Certificatul sistemului de management al mediului (emis de catre un organism acreditat) conform ISO 14001/2004 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
85
Descriere: Pretul ofertei (PO)
Durata totala de executie a lucrarilor (DTE)
15
Descriere: Durata totala de executie a lucrarilor (DTE)
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire e publicata in SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.06.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.06.2012 09:41