Achizitie publica - Racorduri de canalizare in comuna Cozmeni, jud. Harghita
Detaliu pentru invitatia numarul 355609
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355609/12.11.2013
Denumire contract: Racorduri de canalizare in comuna Cozmeni, jud. Harghita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Cozmeni (Primaria Comunei Cozmeni)Cod fiscal: 14597953, Adresa: str Principala nr 200, Cozmeni, Telefon: 0266326668, Fax: 0266326668
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str Principala nr 200, Cozmeni, Romania, cod postal: 537065, telefon: +40 266326668, fax: +40 266326668, persoana de contact: David Bodo
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str Principala nr 200, Cozmeni, Romania, cod postal: 537065, sala de sedinte.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Racorduri de canalizare in comuna Cozmeni, jud. Harghita
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In satul Cozmeni sunt 508 gospodarii, iar in satul Lazare?ti 232, se vor racorda pe re?ea de canalizare menajera (executarea re?elei de canalizare nu face subiectul prezentului contract).Racordariile vor fi executate din tuburi PVC-KG SN4, DN160 mm, lungimea medie L= 7, 00 m cu panta de scurgerede 1%, pana la camine de inspec?ie sau pana la elemente de racordare Y. Racordarile vor fi realizate din ?eava din PVC-KG, SN4, DN 160 mm ?i vor fi racordate la conducta de colectoare prin doua variante: Racord cuplat direct la un camin de vizitare stradal, cu piese de trecere etansaRacord cuplat direct la conducta de canalizare prin intermediul unui teu inegal (Y) la 45 de grade sau cu SA de racordare (bransare).Racordarea consumatorilor casnici la retea se va face in camine de vizitare sau pe tubul de canalizare cu element de racordare Y.Procent lucrari diverse si neprevazute ? 3 % din valoarea estimata a contractului fara diverse si neprevazute.Valoare lucrari diverse si neprevazute ? 23.839, 00 lei.Valoarea estimata fara diverse si neprevazute este de 794.617, 00 Lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 818, 456 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 15.892, 34 lei(reprezentand 2%din valoarea estimata a contractului exclusiv CDN) Perioada de valabilitate a garantiei de particicipare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a oferte adica de 120 de zile care se va raporta la termenul limita de primire a ofertelor. Modalitatea de constituire: Garantia de participare se constituie prin numerar in caserie, virament bancar sau printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in conditiile specifice la art. 86 si 87 din HG925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare trebuie sa fie prezentat separat fizic de oferta, pentru a putea face posibila examinarea garantiei de participare inaintea deschiderii ofertelor. Orice oferta care nu este insotita de garantia de participare la deschiderea ofertelor va fi respinsa de catre autoritatea contractanta. Conf. Alin (6) Art 86 din HG925/2006 dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. In cazul ofertantilor din categoria IMM, conf. Legii nr.346/2004, garantia de participare este redusa cu 50% din cuantumul precizat.Pentru o garantie de participare depusa in alta moneda decat lei, echivalenta se va face la cursul BNR din data publicarii anuntului de participare.Garantia de participare, (nr. de cont al aut. contr. la care se pot vira garantiile de participare este: RO50TREZ3515006XXX001840)
Garantie de buna executie
Se va constitui de catre contractantul operatorul economic declarat ca fiind castigator in cuantum de 10% din valoarea contractului, exclusiv TVA. Daca executantul se incadreaza in categoria IMM, beneficiaza de reducere de 50% din constituirea garantiei de bune executie. Garantia de buna executie se constituie conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006. - prin retineri succesive din situatiile de plata si se vor avea in vedere prevederile H.G. nr. 1045/2011, se solicita sa fie intr-un cont deschis la Trezorerie. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul deschis este de 0, 5% din pretul contractului fara TVA. Autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie, respectiv 10% din pretul fara TVA al contractului de lucrari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Completare formular A ?Certificatului de participare cu oferta independenta?2. Completare formular 1: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In caz de asociere se depune de fiecare asociat in parte.3. Completare formular B: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare In conformitate cu prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 persoanele (Dl. Bodo; David - primar, Membrii comisiei: Szocs Hajnal - presedinte, Basa Julianna-membru, Balint Balint Terez-membru, Balint Gabriel-membru, Virag Istvan-membru, totodata consilierii locali dupa cum urmeaza: Szanto Laszlo, Szanto Ferenc, Pari Laszlo, Boros Gyorgy, Virag Gyorgy, Csillag Otto, Abraham Robert, Dobos Denes, Lestyan Éva, Balint-Balint Lo;rant, Sandor Gizella) cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire vor semna cate o declaratie de impartialitate si confidentialitate4. Prezentare formular 3- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In caz de asociere se indeplineste de fiecare asociat in parte.5. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata.- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.- Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006.Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011.NOTA: Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare. Din certificatele fiscale solicitate, trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Autoritatea Contractanta va avea in vedere prevederile Ordinului nr. 2618/2011 pentru modificarea si completarea Ordinului Ministrului Finantelor Publice nr. 752/2006.Persoanele juridice/fizice straine, in locul certificatului de atestare fiscala, pot prezenta o declaratie pe proprie raspundere, in forma autentica, in original, din care rezulta ca ofertantul nu figureaza ca debitor la organele fiscale competente nationale si locale din tara de origine. Vor fi enumerate aceste organe fiscale si vor fi prezentate datele de contact (denumire, adresa completa, numere de telefon si fax, adresa de e-mail, adresa de internet).In caz de asociere se depune de fiecare asociat in parte.Se solicita prezentarea unei declaratii pe propria raspundere din care sa reiasa ca in cazul in care este declarat castigator ofertantul isi va deschide un punct de lucru pe teritoriul Romaniei. Persoane juridice/fizice romane: Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora (informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor).Informatiile minimale ce trebuie cuprinse in certificatul constatator sunt: - obiectul de activitate al respectivului operator economic.In caz de asociere se depune de fiecare asociat in partePersoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit ofertantul este rezident, traduse in limba romana de un traducator autorizat, in original/copie legalizata. Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In etapa evaluarii ofertelor, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii si/sau nivel(uri) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate1.Informatii privind situatia economico-financiara pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba o cifra medie de afaceri globale in ultimii 3 ani sa fie de cel putin 1.500.000, 00lei (pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BCE), 2.Capacitatea financiara de sustinere a lucrariiOfertantul va face dovada ca, la momentul semnarii contractului dispune de mijloace financiare in valoare de 119.192, 55 pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru o perioada de 1, 5 luni.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. Se va prezenta cel putin un contract executat conform art 188 alin 3. litera a/OUG 34/2006 in ultimii 5 ani, avand ca obiect Lucrari de realizare/extindere retea de canalizare/alimentare cu apa, in valoare minina de cel putin 700.000, 00 lei, fara TVA insotita de recomandare, certificari de buna executie., 2.Informatii privind subcontractantii/asociatii, 3.Informatii privind personalulSe vor prezenta informatii privitoare la personalul tehnic de specialitate, care poate fi folosit pentru indeplinirea contractului. Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa dovedeasca ca are personal de conducere si personal calificat pentru executia lucrarilor. Ofertantul va prezenta urmatoarele informatii minim solicitate prin Formularul 8 ? Se va prezenta Lista persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului insotita de CV-ul persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului, precum si ale oricaror alti specialisti cu sarcini-cheie in indeplinirea contractului.Lista personalului tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii strict necesar pentru indeplinirea contractului: - responsabil tehnic cu executia ? domeniul IX, constructii edilitare si gospodarie comunala, cel putin 1 persoana, - sef santier executie cu experienta profesionala in instalatii pt. constructii, dovedita prin participarea intr-un proiect similar pe o pozitie similara - cel putin 1 persoana)- Instatator tehnico-sanitar ? cel putin 3 persoane, 4. Informatii privind dotarilea) Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari (alocate pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului), Lista privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehniceb) Ofertantul trebuie sa faca dovada, pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, ca poate dispune de tipuri de utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice necesare care sa functioneze la intreaga capacitate si trebuie sa demonstreze ca avand la baza angajamentele cunoscute, acestea vor fi disponibile pentru a fi folosite in cadrul contractului.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se considera indeplinita cumulat. Cerinte minime obligatorii: Conform Formularului 10- ofertantul va prezenta un tabel cuprinzatoare care sa identifice in mod clar echipamentele pe care ofertantul intentioneaza sa le utlitizeze la realizarea lucrarilor.Ofertentul trebuie sa faca dovada existentei in dotare, inchiriere sau prin prezentarea unui angajament a unui parc de utilaje compus din: ?Buldoexcavator, ?Autobasculanta, ?Motopompa, ?Generator de curent, ?Nivela, ?Masina de taiat beton, ?Rotopercutor, ?Mai mecanic, ?Placa vibrantaEchipamentele si utilajele pot fi detinute fie in proprietate, in chirie sau leasing, fie asigurate prin sustinatori, respectiv prin prezentarea unui angajament in care ofertantul se angajaeaza ca in cazul in care va fi decalarat castigator va detine aceste utilaje.Pentru persoane juridice/fizice straine indeplinirea conditiilor referitoare la cap. teh. si/sau prof. este obligatorie, avand in vedere urm. precizari: a) Documentele solicitate, care sunt emise in alta limba decat cea romana, vor fi insotite de traducere autorizata in original., Cap. tehn. si finan. a op. ec. poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre op.ec. si persoana respectiva. 1.Autoritatea contractanta solicita prezentarea unor certificate, prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta standardele de protectie a mediului: - certificarea sistemului de management mediu (ISO 14001 sau echivalent valabil) In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, aut. contr. Va accepta cetrtificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale UE.Fiecare asociat va prezenta certificatul pentru partea de contract pe care o va realiza.Aut. Contr. Accepta certificate emise numai de institutii acreditate, care sunt institutii competente sa elibereze respectivele certificari.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.11.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.11.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.11.2013 10:21