Achizitie publica - Racorduri electrice pentru Microhidrocentrala amplasata pe raul Moldova?, Municipiul Roman, Jud.Neamt
Detaliu pentru invitatia numarul 346861
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346861/16.05.2013
Denumire contract: Racorduri electrice pentru Microhidrocentrala amplasata pe raul Moldova?, Municipiul Roman, Jud.Neamt
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ROMANCod fiscal: 2613583, Adresa: Piata Roman Voda, nr. 1, Roman, Telefon: +40 233741119, Fax: +40 233741604
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Roman Voda, nr. 1, Roman, Romania, cod postal: 611022, telefon: +40 233741119, fax: +40 233741604, persoana de contact: Luminita Dima
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: MUNICIPIUL ROMAN, Piata Roman Voda, nr. 1(sala de sedinte, Roman, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Racorduri electrice pentru Microhidrocentrala amplasata pe raul Moldova?, Municipiul Roman, Jud.Neamt
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea racordarii la reteaua electrica de distributie publica si alimentarea cu energieelectrica servicii, precum si coloana electrica (lucrarile aferente din sarcina consumatorului, inclusiv intocmirea proiectului tehnic conform Studiului de solutie pentru racordarea la reteaua electrica de distributie publica) pentru Microhidrocentrala de pe raul Moldova, municipiul Roman, jud.Neamt
II.1.6) CPV: 45311200-2 - Lucrari de conexiuni electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 930, 113 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
8.500 lei - Perioada de valabilitate: 90 zile de la termenul limita de depunerea ofertelor. Garantia de participare va fi irevocabila.Forma de constituire: Garantia de participare se va constitui in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006, astfel: - scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, caz in care se va utiliza Formularul 18 din sectiunea formulare;
- ordin de plata, confirmat de banca pana la data deschiderii ofertelor, caz in care suma se va vira in contul Trezoreriei Municipiului Roman: RO46TREZ4925006XXX000154 (CIF 2613583);Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare in favoarea autoritatii contractante, asa cum s-a solicitat in fisa de date a achizitiei, vor fi respinse ca inacceptabile.Intreprinderile mici si mijlocii au dreptul la o reducere de 50% pentru garantia de participare. In acest sens ofertantul va depune o declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte faptul ca operatorul economic se incadreaza in categoria IMM ? urilor (Formular 17 din sectiunea formulare), cf. Legii nr. 346/2004.Restituirea garantiei de participare se face conform art. 88 din HG nr. 925/2006 actualizata.Data la care se va aface echivalenta leu/euro: cursul comunicat de BNR cu 7 zile anterior datei limita de depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
5% (2, 5% pentru IMM ? uri) din valoarea contractului fara TVA, Garantia de buna executie se constituie in orice forma prevazuta de art. 90 alin.(1)-(3) din HG 925/2006, cu completarile si modificarile ulterioare (a se vedea prevederile HG 1045/2011).Autoritatea contractanta va restitui garantia de buna executie dupa cum urmeaza: a) 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii p-v receptie la terminare lucrari, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei;b) restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza p-v receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Decl. elig. ? Formular 1 ? in original.-Decl. art. 181 din OUG 34/2006 ?Formular 2.-Decl. calitate de participant la procedura ?Formular 3.-Decl. art. 69^1 din OUG 34/2006 ?Formular 4.Persoanele cu functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri, respectiv persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu procedura de achizitie sunt: Lista persoanelor cu functii de decizie in Municipiul Roman: 1. Leoreanu Laurentiu Dan - primar, 2. Micu Lucian-Ovidiu - viceprimar, 3. Bojescu Ovidiu - administrator public, 4. Carnariu Gheorghe - secretar municipiu , 5. Alexe Ana Maria - arhitect sef - Directia Urbanism si Amenajarea Teritoriului, 6. Pisica Gabriela ? director executiv - Directia Impozite si Taxe Locale, 7. Plaii Mihai ? director executiv - Directia Economica, 8. Ionita Dan Felician ? director executiv - Directia Tehnica si de Investitii, 9. Grajdeanu Remus Ioan - director executiv - Directia Administrare Infrastructura Rutiera si Autorizari Comercial, Transport, 10. Monac Sorina ? director executiv - Directia de Asistenta si Protectia Sociala, 11. Cazacu Daniel ? director executiv - Directia Politia Locala, 12. Botezatu Cristian ? director - Directia Administrativ, 13. Maftei Doinita ? director executiv ? Directia Administratia Pietelor, Bazar, Obor, 14. Cristian Ana-Maria - sef Birou financiar contabil D.A.P.B.O., 15. Murarescu Constantin ? sef Serviciu Bazar, Obor, Lac agrement D.A.P.B.O., 16. Moraru Corina - sef Serviciu Impozite si Taxe Persoane Fizice, 17. Maftei Lilieana - sef Serviciu Impozite si Taxe Persoane Juridice, 18. Prajescu Cristina - sef Serviciu Buget, Contabilitate, 19. Galateanu Otilia - sef Serviciu Resurse Umane, Salarizare, 20. Enache Costel - sef Serviciu Investitii si Lucrari Publice, 21. Vacaru Mihail - sef Serviciu Achizitii Publice, 22. Cocea Mioara - sef Serviciu Monitorizare Servicii Comunitare si de Utilitati Publice, 23. Tataru Manuela - sef Serviciu Administratie Publica Locala, 24. Pavaluta Irina - sef Serviciu Unitatea de Implementare a Proiectelor, 25. Vartolas Valeriu Constantin - Sef Serviciu Autorizari Comercial, Transport din cadrul Directiei Administrare Infrastructura Rutiera si Autorizari Comercial, Transport;26. Stanciu Carmen Ernestina - sef Serviciu Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor, 27. Panaite Cristina Nicoleta - sef Biblioteca Municipala, 28. Ursu Daniel Dumitru - sef Birou pentru Situatii de Urgenta, 29. Munteanu Vasile ? sef Serviciu public de Gospodarire Comunala, 30. Petrea Danut ? sef formatie salubritate si transport, 31. Mocanu Valentin - sef formatie confectii metalice si instalatii electrice, 32. Butnaru Ioan ? sef formatie Intretinere drumuri, 33. Ouatu Constanta ? asistent medical sef ? Cresa.Lista consilierilor locali ai municipiului Roman: 1. Achiriloaei Leonard, 2. Alexandru Doru Mihai, 3. Andrici Gabriel, 4. Andries Bogdan Costinel, 5. Armanu Mihai6. Benchea Maricel, 7. Capraru Petrica, 8. Chiriac Lenuta Nusa, 9. Farcasi Petru, 10. Fron Andrei, 11. Gindulescu Petru, 12. Havrici Tomsa Iulia, 13. Savin Vasile Bogdan14. Lichiardopol Mihai Danut, 15. Mocanu Vasile, 16. Ouatu Dumitru, 17. Patrascu Livia Nicoleta, 18. Paulet Eugen, 19. Petrea Daniel, 20. Tanovici Mihaela, Lista posibililor membri ai comisiei de evaluare oferte: 1. Dima Luminita?inspector Serv. Achizitii Publice2. Clapon Maria?inspector Serv. Achizitii Publice.3. Mihalache Manuela?inspector Serv. Achizitii Publice;4. Cazoni Mioara / inspector Serv. Investitii si Lucrari Publice;5. Cotianu Gheorghe ? ref. Serv. Investitii si Lucrari Publice, 6. Popa Corina Ionela? inspector Serv. Juridic;(In cazul unei asocieri, toti agentii economici asociati vor prezenta aceste documente-Declaratia privind art. 69^1 din OUG 34/2006 ? Formular 4 se completeaza de catre ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator, dupa caz.-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Ordin 314/2010) ? Formular 5.-Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat.-Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale.Certificatele fiscale trebuie sa prezinte situatia obligatiilor exigibile de plata in luna anterioara cele in care se depun ofertele.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu, cf. art. 209, alin. 1 din Ordin nr. 509/2011 ANRMAP.Certificatele fiscale se vor depune in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.1. Pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art. 180 si 181, autoritatea contractanta va accepta orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.2. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care s-a stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prezentate la pct. 1 sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele solicitate vor fi prezentate scanate dupa original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu origalul ? la care se va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romana3. In cazul in care exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.(In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa depuna aceste documente) -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului (principal sau secundar) corespunde obiectului contractului. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita pentru depunerea ofertelor. Certificatul constatator se depune in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoane juridice/fizice straine se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, insotite de traducerea autorizata in limba romana. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita pentru depunerea ofertelor si sa ateste ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa depuna aceste documente.Atestat ANRE ? proiectare si executie lucrari electrice de 20 KV si 0, 4 KV.In cazul in care exista incertitudini referitoare la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.In cazul in care se impune, la criteriul de calificare "capacitatea de exercitare a activitatii profesionale", ATESTATE/AUTORIZARI...... ale Autoritatii Nationale de Reglementare in Domeniul Energiei (ANRE), ....... etc. pentru entitati juridice, in cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati - respectiv subcontractantul, daca este cazul - detine autorizarea solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.Tertul nu poate sustine, prin prezentarea unei astfel de autorizatii, un operator economic ofertant, din considerentul ca acest gen de autorizare se poate utiliza numai in nume propriu, nefiind o resursa transferabila.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate Certificatul constatator in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Fisa de informatii generale din care sa rezulte cifra de afaceri in domeniul de activitate intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din ultimii trei ani (2012, 2011, 2010).Se solicita ca media cifrei de afaceri in domeniul de activitate, pe ultimii 3 ani, sa fie de cel putin 600.000 lei.Valorile vor fi exprimate in lei. Convertirea valorii cifrei de afaceri in alta moneda se va face la cursul mediu comunicat de BNR aferent fiecarui an.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor.Conform art. 16, alin. 2) din Legea 346/2004 intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru cifra de afaceri. Pentru a beneficia de aceasta reducere, in cazul unei asocier, toti asociatii trebuie sa se incadreze in categoria IMM ? urilor., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm, incheiat in forma autentica, al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor lucrari similare din ultimii 5 ani insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, de la beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, avand valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si documente care precizeaza daca lucrarile au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Pentru sustinerea experientei similare ofertantul trebuie sa faca dovada ca a dus la bun sfarsit, in ultimii 5 ani, in calitate de contractant/subcontractant, cel putin un contract similar (racorduri electrice/LEA/LES/Posturi TRAFO) de min. 600.000 lei fara TVA sau a max 3 contracte similare (racorduri electrice/LEA/LES/Posturi TRAFO) a caror valoare cumulata sa fie de min. 600.000 lei fara TVA.Nota: Contract dus la bun sfarsit se refera la contracte care au- lucrari receptionate partial insotite de PV receptie partiala;
- lucrari receptionate insotite de PV de receptie la terminarea lucrarilor;
- lucrari receptionate insotite de PV de receptie finala.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, experienta similara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani si Declaratie pe proprie raspundere privind asigurarea cu personal tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii: - sef santier; - responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat, in conformitate cu prevederile legale in domeniul lucrarilor ce urmeaza sa fie realizate; - controlor de calitate autorizat sau numit prin dispozitie interna;, Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic din dotare proprie, in leasing, inchiriere necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, indeplinirea acestei cerinte se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Declaratie privind partea/parti din contract care sunt indeplinite de subcontractanti.Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract (devizele respective cu valori) pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Inainte de semnarea contractului ofertantul castigator va prezenta contractul/contractele incheiat/incheiate cusubcontractantul/subcontractantii, in copie. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice invocate. Standarde de asigurare a calitatii si de protectie a mediuluiISO 9001/2008 sau echivalent in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, in domeniul in domeniul lucrarilor ce urmeaza sa fie realizate.Pentru ofertantii ce au in curs de certificare sistemul de management al calitatii se vor accepta doar cei care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca se va primi certificarea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.05.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice - POS CCE
Data expedierii prezentei invitatii: 16.05.2013 12:44