Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Ranforsare DC4, comuna Pauleni, judetul Harghita


Detaliu pentru invitatia numarul 334283
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Pauleni Ciuc
Numar invitatie: 334283/24.08.2012
Denumire contract: Ranforsare DC4, comuna Pauleni, judetul Harghita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Pauleni CiucCod fiscal: 4246262, Adresa: Pauleni Ciuc nr. 76, Pauleni-Ciuc, Telefon: 0266-333705, Fax: 0266-333705
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Pauleni Ciuc nr. 76, Pauleni-Ciuc, Romania, cod postal: 537230, telefon: +40 266333705, fax: +40 0266333705, persoana de contact: Kanya Terez
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA PAULENI-CIUC, SAT.PAULENI-CIUC, nr.76
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Ranforsare DC4, comuna Pauleni, judetul Harghita
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se solicita executarea de lucrari de: Imbracamin?i asfaltice, repara?ii pode?e, Strat de piatra sparta in conformitate cu proiectul tehnic intocmit.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 826, 041 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 10.000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor. Orice oferta cu perioada de valabilitatea garantiei de participare mai mica se respinge.Modul de constituire a garantiei pentru participare: - prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia trebuie sa fie irevocabila. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu, pana la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.In cazul inaintarii unei contestatii in fata C.N.S.C., in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului participare ce urmeaza a fi atribuit potrivit art. 278^1, alin.(1), lit. b) din OUG nr.34/2006 (intre 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv - 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei), conform prevderilor art. 278 1 lit.a) din OUG nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului, conform art. 90 din HG nr.925/2006. Garantia de buna executie se poate constitui: De regula, garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 alin. (2) ? (4) se aplica in mod corespunzator. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la trezorerie, in conformitate cu HG nr.1045/19.10.2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Modalitati de participare la licitatie1. Un ofertant participa, pentru acelasi contract, cu o singura oferta, in mod individual, ca subcontractant sau ca partener al asocierii.2. Depunerea sau participarea cu mai mult de o oferta de catre un singur ofertant, subcontractant sau partener pentru acelasi contract sau lot va conduce la respingerea ofertelor respective.3. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului.Ofertele depuse de doua sau mai multe firme ce alcatuiesc o asociere trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: a) Oferta trebuie sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrul asocierii (documenele solicitate cu privire la eligibilitate si situatia personala a firmei), precum si categoriile de lucrari executate de acestia.b) Oferta trebuie sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii.c) Unul din membri trebuie numit ca partener conducator (lider) - responsabil de contract si aceasta numire trebuie sa fie confirmata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte.d) Oferta trebuie sa includa un acord de asociere prin care sa se statueze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, uniti si individual, pentru realizarea contractului, ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor, si ca realizarea contractului, inclusiv platile, vor fi in responsabilitatea partenerului conducator (liderului).De asemenea, acordul de asociere va mai preciza ca: 1) Toti partenerii din cadrul asocierii trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa pe toata durata de realizare a contractului.2) Structura sau constituirea asocierii nu va fi modificata, pe durata executarii contractului, decat cu aprobarea prealabila a Autoritatii Contractante si numai in situatii exceptionale. Noua asociere trebuie sa indeplineasca cel putin aceleasi criterii de eligibilitate si de conformitate ca cel initial.Subcontractantul nu este considerat partener.Documente solicitate: Completarea si prezentarea formularului 12A privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 ? Declaratie privind eligibilitateasi/sau prezentarea Cazierului judiciar /certificat echivalent. Se va prezenta si de catre tertul sustinator, daca este cazul.Documente solicitate: 1. Completare si prezentare Formular 12B - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), c^1) si d) din OUG nr.34/2006 se va prezenta si de catre tertul sustinator, daca este cazul;2. Completare si prezentare Formular nr. 12C Declaratie privind calitatea de participant la procedura.3. Ofertantii vor prezenta in oferta Certificatul de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala pentru persoanele juridice din Romania din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Pentru persoanele juridice/fizice straine - un document similar al unei autoritati administrative sau judiciare ce are competente in acest sens;4. Ofertantii vor prezenta in oferta Certificatul fiscal privind impozitele si taxele locale pentru persoanele juridice din Romania din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Pentru persoanele juridice/fizicestraine - un document similaral unei autoritati administrative sau judiciare ce are competente in acest sens;5. Imputernicire de semnatura pentru persoana/persoanele autorizate sa semneze oferta, documentele ofertei si contractul ? daca este cazul.(Formular nr. 21).Prezentarea certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaFiecare ofertant/candidat la licitatie, in sensul prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare si in conformitate cu prevederile Ordinului nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Fiecare ofertant/candidat la licitatie va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 dinOrdonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, modificat prin Legea Nr. 279 din 7 decembrie 2011. Se va prezenta si de catre subcontractant si/sau tertul sustinator, daca este cazul. Persoane cu drept de decizie in cadrul Autoritatii contractante privind prezenta procedura de atribuire: Ferencz Csaba, primar, Kanya Terez, Tamas Tünde, Fülop Erzsebet ? membrii, consilieri locali: Baczani Ioan-Levente, Balla Zsolt, Biro; Gyozo-Aron, Birta Levente-Istvan, Csiszer Gabor, Csomortani Erno, Csomortani Gal Laszlo;, Gal Istvan, Kovacs Attila, Kovacs-Nagy Ferenc, Marton Jozsef-Zoltan.Documentele solicitate in sectiunile anterioare vor fi depuse in conformitate cu art. 5 din Ordinul 509/2011 in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Persoane juridice inregistrate in Romania: 1. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, avand ca obiect de activitate activitatile solicitate prin Documentatia de atribuire, emis cu max. 30 zile inainte de data de deschidere a ofertelor.Ofertantul/asociatii trebuie sa fie firma inregistrata si specializata pentru executarea unor astfel de lucrari.2. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata, in cazul in care, in oferta a fost prezentat doar in copie ?conform cu originalul?.Persoane juridice inregistrate in alte tari: Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare si apartenenta din punct de vedere profesional uzuale in tara de provenienta, avand ca obiect de activitate activitatile solicitate prin Documentatia de atribuire.Documentele solicitate in sectiunile anterioare vor fi depuse in conformitate cu art. 5 din Ordinul 509/2011 in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Documente justificative privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani; Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani (in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici si fara a fi luat in considerare anul in curs) va fi mai mare decat 1.500.000 lei (pe total in cazul asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant).Este permisa sustinerea capacitatii economice si financiare a ofertantului de catre o alta persoana fizica sau juridica.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: . Completarea si prezentarea formularului 12F -Lista principalelor lucrari finalizate in ultimii 5 ani. Ofertantul/grupul de ofertanti trebuie sa demostreze ca in ultimii 5 ani (raportati la data depunerii ofertelor) a/au executat cel putin un contract similar cu investitia ofertata. Se vor prezenta lucrari similare a caror valoare insumata sa fie de minim 750.000 lei (se va lua in considerare valoarea finala a lucrarilor, prin insumarea contractului initial si a actelor aditionale subsecvente, valoare care trebuie precizata si in procesul verbal la terminarea lucrarilor). Se vor considera lucrari similare lucrarile de infiintare, reabilitare, modernizare de drumuri. Contract de executie lucrari, Proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor si Proces verbal de receptie finala, Recomandare pentru lucrarile similare solicitate in criteriile de calificare. Lucrarile se vor lua in considerare numai in cazul prezentarii tuturor documentelor solicitate., Completarea si prezentarea formularului 12H - Declaratie privind utilajele si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului;Se vor asigura: 1. Cilindru compactor terasamente (lis-cauciuc);2. Autogreder;3. Autocisterna;4. Autobasculanta de 20t. Tonajul autocamioanelor este limitat de capacitatea a strazilor comunei, pentrua nu distruge structura rutiera existenta.5. Autobetoniera.6. Excavator pe pneuri;7. Buldoexcavator ;8. Statie de betonare, cu autorizatiile de fuctionare si autorizarile tehnice solicitate de prevederile legale in vigoare.9. Incarcator frontal pe pneuri.10. Statie de asfalt;11. Linie de asternare asfalt, formata din: o repartizator asfalt.o cilindru compactor.12. Laboratoare autorizate minim gradul II. in constructii., Continuare: Ofertantul va prezenta acte doveditoare privind detinerea/inchirierea si disponibilitatea utilajelor valabile la data depunerii ofertei. Se accepta orice document prin care dovedeste ca dispune de respectivele utilaje. Pentru statia de preparat mixturi asfaltice se va prezenta Certificat de acreditare (atestat tehnic) privind inspectia tehnica, elaborat de o societate/institutie acreditata in acest sens, valabil la data deschiderii ofertelor (in cazul in care Instalatia de preparat mixturi asfalticeare o vechime mai mare de 2 ani). Toate utilajele trebuie sa dispuna de raport de inspectie valabil (pentru utilajele cu vechimea mai mare de 2 ani). Laboratoarele si statiile trebuie sa fie autorizate sau acreditate conform legislatiei in vigoare. Se vor depune certificatele de autorizare respectiv de acreditare. Se va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se va specifica starea tehnica a utilajelor si echipamentelor., Completarea formularului 12I - Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani, informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea pentrupersonalul de conducere si personalul responsabil de indeplinirea contractului (RTE, personal de conducere, topometrist, etc.).Cerinte minime privind personalul ofertantului pentru executia lucrarilor: - Responsabil tehnic cu executia, (RTE) cel putin 1 persoana autorizata pentru lucrari de drumuri.Se vor prezenta: - copia certificatului RTE de specialitate.- Manager de proiect, inginer specializarea CFDP, 1 persoana.- Sef santier, inginer specializarea CFDP, 1 persoana.- Inginer topometrist, cel putin 1 persoana., Continuare: Se vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: - CV, conform formularului anexat;
- copia diplomei de absolvire a studiilor universitare de specialitate, - copia contract individual de munca sau a unui contract de colaborare in limita impusa de codul muncii.- personal de executie angajat, suficient pentru executarea contractului.Autoritatea contractanta are dreptul de a verifica, direct sau prin intermediul unei autoritati competente veridicitatea documentelor prezentate de catre ofertant in scopul justificarii experientei similare, a capacitatii tehnice si de resurse umane de care dispune.Nota: Pentru personalul care nu are calitatea de angajat al ofertantului se vaprezenta dovada existentei unei forme legale de colaborare pentru perioada realizarii lucrarilor si un angajament de participare.Acest document trebuie sa fie nominalizat pentru proiectul respectiv, sa fie valabil la data depunerii ofertei. Nu se accepta cumul de functii in cadrul proiectului., Completarea si prezentarea formularului 12G cu subcontractantii, specializarea si acordul acestora. 1. Sistemul de Management al Calitatii : Certificat ISO9001 sau echivalent.- Certificatul va demonstra ca operatorul economic (sau asociatii) sunt certificati de catre un organism de certificare, pentru executie lucrari de drumuri., 1. Sistemul de Management de Mediu : Certificat ISO14001 sau echivalent.- Certificatul va demonstra ca operatorul economic (sau asociatii) sunt certificati de catre un organism de certificare, pentru executie lucrari de drumuri.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Oferta admisibila cu pretul cel mai mic obtine 80 puncte, iar punctajul celorlalte oferte admisibile se calculeaza folosind relatia: Punctaj = pretul ofertei cu pretul cel mai mic /pretul ofertei luate in calcul X 80. Oferta castigatoare trebuie sa aiba o valoare egala sau mai mica decat bugetul alocat pentru contract. Daca toate ofertele admisibile depasesc bugetul alocat contractului, procedura de atribuire se anuleaza.
Perioada de garantie
20
Descriere: a) pentru cea mai mare perioada de garantie se acorda punctajul maxim (20 puncte);b) pentru alta perioada decat cea prevazuta la punctul a) se acorda punctajul astfel: P garantie (n) = ((perioada (n) ? 2) / 3)) x punctajul maxim acordat;Orice oferta cu o Perioada de garantie a lucrarii mai mica de 2 (doi) ani vor fi declarate neconforme. Orice oferta cu o Perioada de garantie a lucrarii de 5 (cinci) ani, inclusiv, si de asemenea, ofertele a caror durata de garantie depaseste 5 (cinci) ani, vor primi punctajul maxim.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DESCARCARE DE PE SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.09.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.08.2012 14:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer