Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - RANFORSARE SISTEM RUTIER CU LIANTI BITUMINOSI DC74 ( L= 1,200 km )


Detaliu pentru invitatia numarul 321616
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ORASUL POTCOAVA
Numar invitatie: 321616/08.03.2012
Denumire contract: RANFORSARE SISTEM RUTIER CU LIANTI BITUMINOSI DC74 ( L= 1, 200 km )
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL POTCOAVACod fiscal: 4716780, Adresa: STR. PRINCIPALA, LOC.POTCOAVA, JUD. OLT, Potcoava, Telefon: 0249462038, Fax: 0249462355
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. PRINCIPALA, LOC.POTCOAVA, JUD. OLT, Potcoava, Romania, cod postal: 237355, telefon: +40 249462038, fax: +40 249462355, persoana de contact: CRINU CATALIN DUMITRU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA ORAS POTCOAVA, STR. PRINCIPALA, LOC.POTCOAVA, JUD. OLT
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: RANFORSARE SISTEM RUTIER CU LIANTI BITUMINOSI DC74 ( L= 1, 200 km )
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se va proiecta si executa un drum apartinand orasului Potcoava.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 610, 260 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Scrisoare de garantie de participare.Cuantumul garantiei de participare va fi in in suma de 10.000 lei si va fi valabila pentru o perioada de 90 de zile de la data limita pentru primirea ofertelor.Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006 actualizata si va fi depusa odata cu ofertele.In mod obligatoriu, ea va asigura autoritatea contractanta impotriva riscurilor descrise la art. 87 din HG 925/2006 actualizata precum si de cel prevazut de art. 278^1 alin(1) lit.b) din OUG 34/2006 actualizata.In cazul unei asocieri, garantia de participare se va constitui obligatoriu de catre liderul asocierii in numele intregii asocieri.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea contractului fara TVA.In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la asociere in ansamblu. Astfel, daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de buna executie se va aplica si asocierii.Modul de constituire a garantiei de buna executie conform art. 90 din HG 925/2006 actualizata si modificata de HG 1045 din 2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratia privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, Declaratia privind calitatea de participant la procedura, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 actualizata - Mentionam ca, in cadrul autoritatii contractante, urmatoarele persoane detin functii de decizie: MATEIANA FLORIN ? PrimarBRINARU GHEORGHITA - ViceprimarDRAGUT MARIANA - Secretar PrimarieDUMITRU CRINU ? Manager public ?Presedinte Comisie de evaluare, membruBANARU CAMELIA - membru Comisie de evaluareGLASU MIHAI- membru Comisie de evaluareCertificat de atestare fiscala, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante in luna anterioara celei in care se depun ofertele, sau echivalent.? Certificat de taxe si impozite locale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, a impozitelor si taxelor locale pentru sediul principal si pentru punctele de lucru implicate in derularea contractului.? Cazier fiscal al societatii/ (certificat echivalent-pentru persoane juridice straine) ? in conformitate cu H.G. 31/ 2003, sau echivalent.? Cazier judiciar al societatiisau echivalent.Toate certificatele pot fi depuse in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul? semnata si stampilata de catre ofertanti.Toate certificatele depuse trebuie sa fie in mod obligatoriu valabile la data depunerii ofertelor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate.Nu se accepta completarea ulterioara. Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit.Certificatul poate fi depus in original, copie legalizata sau copie semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre ofertant.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificateNu se accepta completarea ulterioara.In cazul in care o oferta este declarata castigatoare, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, ii vom solicita sa ne transmita in original, copie legalizata certificatul constatator emis de ORC.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Cifra medie de adfaceri pe ultimii 3 ani - ( 2008, 2009, 2010) va fi de min. 1.000.000 lei.2. Bilanturilor contabile pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani si lista prestarilor de servicii din ultimii 3 ani2. Fisa de experienta similara pentru lucrarile/prestarile de servicii care indeplinesc experienta similara solicitata si anume: un contract de proiectare de valoare similara si un contract de lucrari in valoare de cel putin 580.000 exclusiv TVA3. Declaratie cu privire la personalul de conducere si efectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani4. Declaratie privind personalul specializat (?expertii cheie?) de care dispune operatorul economic in vederea indeplinirii contractului.Proiectant minim un specialist : inginer CFDP. Constructor : de minim 2 (doi) specialisti, din care: - minim 1 (un) inginer CFDP(obligatoriu se va prezenta copie cf originalul certificat de calificare/atestat/diploma), - minim 1 (unu) specialist atestat RTE (responsabil tehnic cu executia sau echivalentul acestuia), 5. Lista cuprinzand cantitatile de utilaje si echipamente tehnice, inclusiv dotarile : Constructorul va prezenta: ? Autobasculante/autocamioane cu capacitatecuprinsa intre 8, 5 to si 16 to;? Statie mixturi asfaltice ;? Buldoexcavator ;? Autogreder ;6. Informatii privind subcontractantii: Certificate ISO 9001 si ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Descriere: Propunere financiara P 1 = (pret minim / pret ofertat X 60 puncte)
Termenul de executie a lucrarii
20
Descriere: Descriere: Termenul de executie al lucrarii P 2 = (t minim / t ofertat X 20 puncte), Perioada de executie ofertata se completeaza in luni. Pentru un termen de executie mai mare de 12 luni oferta va fi declarata neconform.
Garantia acordata lucrarii
20
Descriere: Descriere: Perioada de garantie acordata lucrarii P3 = (g ofertat / g max X 20 puncte), Nu se admit ofertele care consemneaza o perioada de garantie a lucrarilor mai mica de 24 luni. Pentru o perioada de garantie mai mica de 24 luni oferta va fi declarata neconforma.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: GRATUIT, IN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.03.2012 14:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer