Achizitie publica - RAPORT DE EVALUARE VALOARE JUSTA MIJLOACE FIXE
Detaliu pentru invitatia numarul 357323
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 357323/05.02.2014
Denumire contract: RAPORT DE EVALUARE VALOARE JUSTA MIJLOACE FIXE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: RO 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: +40 269201020, Fax: +40 269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Salcimilor, nr. 23, Tirgu Mures, jud. Mures, Romania, cod postal: 540202, telefon: +40 265402800, fax: +40 265306340, persoana de contact: In atentia : Suzana Vig
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Salcimilor, nr. 23, Tirgu Mures, jud. Mures, Romania, cod postal: 540202, telefon: +40 265402800, fax: +40 265306340, persoana de contact: In atentia : Suzana Vig
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: RAPORT DE EVALUARE VALOARE JUSTA MIJLOACE FIXE
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: S.N.G.N. ROMGAZ S.A. detine o cota de participare de 40 % la capitalul social al S.C. Depomures S.A. In vederea asigurarii finantarii planului de dezvoltare a depozitului Depomures, s-a identificat ca solutie posibila majorarea de capital social prin aporturi in natura, in urma careia se vor integra in patrimoniul SC Depomures SA mijloacele fixe inchiriate in prezent de la S.N.G.N.Romgaz S.A. si utilizate in procesul de inmagazinare de catre Depomures. Aceste mijloace fixe sunt centralizate in anexa nr. 1 de la Caietul de Sarcini.In consecinta, este necesar un raport de evaluare elaborat de un evaluator autorizat prin care sa se determine valoarea justa a mijloacelor fixe identificate.Valoarea estimata a serviciului de evaluare :10.000 leiIn cadrul valorii estimate nu sunt incluse cheltuieli diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 71621000-7 - Servicii de analiza sau consultanta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 10, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare: 200 lei. Echivalenta pentru garantia de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR valabil in data: a cincea zi inainte de data limita depunerii oferteiAceastagarantie este valabila 90 zile de ladata limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantia de participare se constituie conform art.86(1)si (6) din HG 925/2006.Contul pentru virarea garantiei de participare-RO60 BTRL 0270 1202 1673 46XX Banca Transilvania; RO 14056826.Recomandam atasarea la oferta a dovezii constituirii garantiei de participare.
Garantie de buna executie
a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului va fi de 10% din valoarea fara TVA a contractului.b) Garantia de buna executie a contractului se constituie conform art.90 alin. (1)din H.G. 925/2006 ? forma la ziGarantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art.86 alin.(2) ? (4) din H.G. 925/2006-actualizata, se aplica in mod corespunzator.Conform art.90 alin.(3) din H.G. 925/2006 ? forma la zi, daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesivedin sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Se va completa Formularul nr.1ADeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, referitoare la excluderea dintr-o procedura a ofertantului care se afla in oricare din situatiile prevazute de articolul sus mentionat.Se va completa Formularul nr.1BDeclaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG34/2006, articol nou introdus la pct.21 din OUG 76/2010 care modifica si completeazaOUG 34/2006- persoane ce detin functii de decizie in cadrulautoritatii contractante: Pantelimon Avram ? director SNGN Romgaz SA Sucursala Tg MuresCaraivan Viorica ? director economic SNGN Romgaz SA Sucursala Tg MuresBirsan Lucian ? director departament tehnic-achizitii SNGN Romgaz SA MediasClaudiu Ilinca ? consilier juridic SNGN Romgaz SA Sucursala Tg MuresMembrii comisiei de evaluare : Matei Gheorghe ? presedinteCiurca Ovidiu - membruMarcu Cornelia ? membruFlamand Dorin - membruMan Crinel - membruBaraian Calin - membruVig Suzana - membruSe va completa Formularul nr. 1CCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP 314/12.10.2010Se va completa Formularul nr.1D Persoane fizice /juridice romaneCerinta obligatorie: Certificat constatator emis de ONRC (copie cu specificatia ?conform cu originalul?) din care sa reiasa obiectele de activitate. Informatiile cuprinse in acest certificat vor fi reale/valabile la data limita de depunerea a ofertelor.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator in original sau copie legalizata.Persoane juridice /fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator sau echivalent in original sau copie legalizata.Societatile ofertante vor prezenta dovada calitatii de evaluator autorizat, conform cerintei prevazute de articolul 2 din Ordonanta nr.24/30 august 2011.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globaleOfertantul va prezenta obligatoriu media cifrei de afaceri globale care vizeaza activitatea din ultimii 3 (trei) ani, respectiv anii: 2013, 2012, 2011. Operatorul economic trebuie sa aiba o medie a cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani de minim 20.000lei. Pentru calculul in alta valutase va folosi cursul mediu anual leu/alta valuta comunicat de BNR.Ofertantii vor prezenta documente prin careisi pot demonstra situatia economica si financiara pentru anul 2013.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Fisa/fise de informatii privind experienta similara pe ultimii 3 ani. Ofertantul trebuie sa faca dovada experientei sale in domeniu prin prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, prin care se confirma prestarea de servicii cu obiect similar obiectului contractului prin minim un contract cu valoare de minimum 10.000 lei fara TVA. Pentru calcul in valuta se va utiliza cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Pentru sustinerea fisei de experienta similara se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de clientul privat al beneficiarului care sa indice valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Se va prezenta o lista cu principalele servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Declaratie care contine : -informatii referitoare la personalul/ organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii;
-informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului;
-informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (2013, 2012, 2011), conform articolului 188, aliniatul 2, lit.c)d) si e) din OUG 34/2006., Informatii privind subcontractantii(daca este cazul): a) lista cuprinzand subcontractantii insotita de acordurile de subcontractare;b) partea/partile pe care ofertantul are intentia sa le subcontractezec) datele de recunoastere ale subcontractantilor.Se solicita la incheierea contractului, contractele incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica., Informatii privind asocierea(daca este cazul): Mai multi operatori economici au dreptul de a asocia cu scopul de a depune oferta comuna. In acest caz se va prezenta obligatoriu un acord de asociere in care se va mentiona faptul ca toti asociatii isi asuma raspunderea pentru indeplinirea viitorului contract de achizitie publica, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze, de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in asociatie pe intreaga durata a contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.02.2014 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.02.2014 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.02.2014 08:03