Achizitie publica - R.C. ZID DE SPRIJIN LA INDIGUIRE RAU GILORT LA NOVACI, JUDETUL GORJ
Detaliu pentru invitatia numarul 329650
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329650/18.06.2012
Denumire contract: R.C. ZID DE SPRIJIN LA INDIGUIRE RAU GILORT LA NOVACI, JUDETUL GORJ
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA NATIONALAAPELE ROMANE- ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA JIUCod fiscal: RO 23886365, Adresa: STR. NICOLAE ROMANESCU, NR. 54, Craiova, Telefon: 0251.426655, Fax: 0251.427597
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. NICOLAE ROMANESCU, NR. 54, Craiova, Romania, cod postal: 200738, telefon: +40 251426655, fax: +40 251427597, persoana de contact: IONUT MARIUS GRAURE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Nicolae Romanescu, nr. 54, Craiova, Sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: R.C. ZID DE SPRIJIN LA INDIGUIRE RAU GILORT LA NOVACI, JUDETUL GORJ
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: lucrari de refacere a digului de aparare si a zidului de sprijin
II.1.6) CPV: 45246200-5 - Lucrari de protectie a malurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 479, 669.41 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 9500 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 de zile de la termenul limita de primire aofertelor. Vor fi acceptate urmatoarele forme de constituire: a) prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Documentul se va constitui in conformitate cu prevederile art. 86 si 87 din H.G. nr. 925/2006 (*actualizata*) si in conformitate cu prevederile art. 278^1 din O.U.G. nr.34/2006 (*actualizata*) .b) Ordin de plata emis in favoarea autoritatii contractante in contul pentru garantiile de participare nr. RO93TREZ2915005XXX009201 deschis la Trezoreria Municipiului Craiova , C.I.F. RO 23886365, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor.Documentul care face dovada constituirii garantiei de participare va fi transmis si la sediul autoritatii contractante (in original in cazul scrisorilor de garantie sau o copie cu viza bancii in cazul ordinelor de plata), insotit de scrisoarea de inaintare (Formular nr. A).Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri, a garantiei de participare si a garantiei de buna executie la 50% va prezenta, anexat Formularului pentru garantie, o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor. ( Formular nr. B)(3) in cazul depunerii unei contestatii, daca CNSC respinge contestatia depusa, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare in conformitate cu art. 278^1 din OUG. 34/2006(*actualizata*).
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5 % din valoarea (fara T.V.A.) a contractului.Modul de constituire: printr-un instr.de garant.emis in cond.legii de o soc.bancara sau de o soc.de asigur., care devine anexa la contr, inainte de semnarea contr.cu ofert.declarat castig., sau daca partile convin se poate constit.prin retin.succesive din sumele datorate facturi partiale.In acest caz contractantul are oblig.de a deschide la unit.Trez.statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponib.distinct la dispoz.autorit.contract.Suma initiala care se depune de catre contract.in contul astfel deschis, nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contract. Pe parcursul indepl.contractului, autoritatea contract.urmeaza sa aliment.acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractant.pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in doc.de atrib.Se va restit.conf.art.92, alin.(2) din H.G.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular nr. 1), Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ( Formular nr. 2), Certificatul de atestare fiscala, eliberat de organul fiscal competent, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul general consolidat, la data scadenta din luna anterioara lunei in care se depun ofertele(original/copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul"), Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local, la data scadenta din luna anterioara lunei in care se depun ofertele (original/copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul")NOTA: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultantul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(Formular nr. 3), Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 (Formular nr. 5). Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art.69 lit.a) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire, respectiv Cosmin CALIN - Directorul autoritatii contractante, Presedintele si/sau membrii comisiei de evaluare (dr. ing. Talau Marin - Director tehnic ?Lucrari hidrotehnice, ing. Cirstea Danut - Sef Birou Exploatare Lucrari - A.B.A. Jiu, dr. ing. Isar Doina- Inginer Sef S.G.A. Gorj, ing. Manciu Constantin - Sef Birou Exploatare Lucrari S.G.A. Gorj, cj. Graure Ionut -Compartiment Achizitii )), Declaratia privind calitatea de participant la procedura (Formular nr. 4) Pentru persoane fizice/juridice romane: Certificat constatator emis de ONRC cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.(original/copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul")Obiectul contractului, respectiv lucrari de constructii hidrotehnice, trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.N.R.CPentru persoane fizice/juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional , in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezidentNOTA: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultantul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita ca operatorul economic sa fi realizat o cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani financiari incheiati, de cel putin 950000 lei.Cursurile valutare medii ce se vor utiliza la calculul cifrei medii de afaceri in echivalent euro se regasesc pe site-ul www.bnro.ro. Ofertantul care solicitareducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri, a garantiei de participare si a garantiei de buna executie la 50 % va prezenta, anexat Formularului pentru garantie, o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatiaeconomica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Se solicita prezentarea ultimului bilant contabil, anexele vizate si inregistrate la organele in drept. (copii lizibile cu mentiunea?conform cu originalul?)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit, ofertantul sa fi executat lucrari similare , contracte a caror obiect a fost executia de constructii hidrotehnice ? regularizari si recalibrari de albie, consolidari si aparari de mal, diguri, epiuri, etc., cu o valoare cumulata egala sau mai mare de 470000 lei fara T.V.A. Parti relevante (copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?)din contractele de executie care certifica experienta similara, insotite de Procesele-Verbale de receptie la terminarea lucrarilor sau Procesele-Verbale de receptie finala, care sa faca dovada finalizarii contractului la valoarea prezentata., declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat sial cadrelor de conducere, informatii privind personalul tehnic de specialitate responsabil pentru executia lucrarilorautoritatea contractanta solicita, ca cerinta minima, desemnarea de ofertant ca responsabil tehnic cu executia (R.T.E.)atestata pentru domeniul V ? Constructii si amenajari hidrotehnice conform prevederilor Legii nr. 10/1995(*actualizata*);desemnarea unui coordonator in materie de sanatate si securitate in munca, atestat de Ministerul Muncii Familiei si Protectiei Sociale conform Ordin nr. 242/23.03.2007; desemnarea unuiresponsabil cu controlul tehnic de calitate in contructii (CQ).Se vor prezenta diplome, CV-uri, autorizatii, contract individual de munca (copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul")/angajamentul/ contractul decolaborare ale personalului propus pentru indeplinirea contractului.Pentru responsabilul cu controlul calitatii se vor prezenta dovezi care sa ateste absolvirea cursului de management in domeniul calitatii si decizia interna de numire a acestuia., -declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice decare poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Se solicita, asigurarea (in dotare proprie, chirie, concesiune, leasing sau alte forme de punere la dispozitie) cu echipamente tehnice, utilaje pentru constructii, mijloace de transport, laboratoare, baze de productie si alte mijloace fixe si dotari care sunt considerate strict necesare pentruindeplinirea contractului de lucrari, in conformitate cu utilajele prevazute in?Lista consumurilor de ore de functionare a utilajelor de constructii?, Informatii privind proportia in care contractul de executie urmeaza sa fieindeplinit de catre subcontractanti.Se va prezenta declaratia privind subcontractantii, insotita de datele de recunoastere, acordurile de subcontractare sispecificarea categoriilor de lucrari care urmeaza a le executa subcontractantul/subcontractantii in cadrulcontractului.Formularul privind subcontracterea se va introducein documentele de calificare chiar daca ofertantul nu are nevoiede subcontractanti pentru executia lucrarilor. Standarde de asigurarea calitatii ISO 9001 sau echivalent.In cazul uneiasocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.NOTA: Nu se accepta adeverinta din care rezulta ca operatorul economiceste in curs de certificare.Se accepta un document, emis de organismul de certificare, in care seprecizeaza ca operatorul economic a finalizat auditul de certificare, urmandsa primeasca in curand certificarea propriu-zisa., Standarde de protectia mediului ISO 14001 sau echivalent. In cazul uneiasocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.NOTA: Nu se accepta adeverinta din care rezulta ca operatorul economiceste in curs de certificare.Se accepta un document, emis de organismul de certificare, in care seprecizeaza ca operatorul economic a finalizat auditul de certificare, urmandsa primeasca in curand certificarea propriu-zisa.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 15.06.2012 08:27