Achizitie publica - Reab si mod ?Centrului de excelenta ? Sector 3 Bucuresti?
Detaliu pentru invitatia numarul 320146
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320146/13.02.2012
Denumire contract: Reab si mod ?Centrului de excelenta ? Sector 3 Bucuresti?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSECTOR 3 (PRIMARIA SECTOR 3 BUCURESTI)Cod fiscal: 4420465, Adresa: Str. Parfumului Nr. 2-4, Bucuresti, Telefon: 318.03.36, Fax: 318.03.36
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Parfumului Nr. 2-4, Registratura Generala, Bucuresti, Romania, cod postal: 030842, telefon: +40 3180336, fax: +40 3180336, persoana de contact: Directia Investitii si Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Parfumului Nr. 2-4, etaj 2, camera 34, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reab si mod ?Centrului de excelenta ? Sector 3 Bucuresti?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitare si modernizare a ?Centrului de excelenta ? Sector 3 Bucuresti?incadrul proiectului ?Echilibru ? o noua abordare a vietii familiale cu cea profesionala
II.1.6) CPV: 45214500-5 - Lucrari de constructii de centre de formare continua (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 700, 750 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie conform Art. 86 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cuantum de 14.015, 00 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare 120 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului de lucrari: 5% din valoarea contractului. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari este conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, tinandu-se cont de HG 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind situatia personala a operatorului economic, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 1 Persoanele cu functie de decizie : Primar-Liviu Negoita, Director economic-Mirela Ionita, Director juridic si patrimoniu-Vasile Dobranici, Director Achizitii si Investitii-Alina Socobeanu, Director Managementul Proiectelor- Anna Maria VasileCoralia Filip, Maria Draghici, Dumitru Dorel Voievozeanu, Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul general consolidat), din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile , Certificat de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor locale (datorii la bugetele locale), din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile Certificat constatator, Declaratie pe propria raspundere (daca este cazul) ca firma este inscrisa in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, in conformitate cu conditiile art. 3 din Legea 346/2004.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Decl.priv.lista principalelor lucr. executate in ultimii 5 ani.Se solicita indeplinirea si finalizarea in ultimii 5 ani, pana la data limita de dep. a ofertelor a unui contr. de lucrari de nat. similara, avand o val. /val. totala egala cu700.750, 00LEI fara TVA, echiv. a162.049, 35 EURO(la c. de sch. valutar afisat de BNR valabil in data de 01.11.2011:1 EURO = 4, 3243 lei).Decl.priv.ef. mediu anual al pers. angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Inf.ref. la studiile, prega. prof. si calif. personalului de conducere, precum si ale persoanelor1 coordonator de proiect, 1 sef santier executie, 1 ing.. diplomat specialitate constructii civile, 1 ing. diplomat specialitate instalatii, 1 electrician/ing.diplomat/colegiuinst. electrice, 1 RTE, 1 manager al sist. de manag. al calitatii, 1 manager al sist. de manag.de mediu 1 insp. SSM resp. pt.exec. lucr., 1 respo.CQ Certificat valabil ISO 9001 sau alt certificat echivalent, emise de organisme independente, care confirma implementarea si mentinerea unui sistem de managemental calitatii de catre ofertant pentru activitatile ce fac obiectul achizitiei.certificat ISO 14000sau alt certificat echivalent, emise de organisme independente, care confirma implementarea si mentinerea unui sistem de management privind protectia mediului de catre ofertant.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
90
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie
10
Descriere: Durata de executie va fi de maxim 60 zile , minima 45 zile. Pentru durata de executie cea mai mica, cuprinsa intre 45 zile si 60 zile, se acorda punctajul maxim alocat. Pentru alta perioada ofertata in acelasi interval, se acorda punctaj direct proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.02.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.02.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.02.2012 09:19