Achizitie publica - Reabiliare unitate tehnica Vane plane aval- Ecluza nr.2 Ovidiu
Detaliu pentru invitatia numarul 328610
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328610/05.06.2012
Denumire contract: Reabiliare unitate tehnica Vane plane aval- Ecluza nr.2 Ovidiu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA ADMINISTRATIA CANALELOR NAVIGABILE SA CONSTANTACod fiscal: R11087755, Adresa: STR.ECLUZEI AGIGEA NR.1, CONSTANTA, Agigea, Telefon: 0241702722, Fax: 0241737711
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.ECLUZEI NR.1, AGIGEA, jud.CONSTANTA, Agigea, Romania, cod postal: 907015, telefon: +40 0241702728, fax: +40 0241737711, persoana de contact: Camelia Sirbu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediu CN ACN SA, STR.ECLUZEI, nr.1, AGIGEA, jud. CONSTANTA, ROMANIA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i portuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabiliare unitate tehnica Vane plane aval- Ecluza nr.2 Ovidiu
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: A. Pentru restabilirea parametrilor constructivi si functionali prevazuti in documentatia tehnica a vanelor plane, aval-ecluza 2 Ovidiu este necesara executia urmatoarelor lucrari de reparatii: a) reabilitare constructie metalica vana: verificare a platelajului si a cordoanelor de sudura;b) remedierea pieselor inglobate si inlocuirea garniturilor de etansare;c) reabilitarea mecanismelor de rulare si ghidare: inlocuire bucsi, rulmenti, inlocuire organe de asamblare, reabilitare dispozitive de amortizare;d) reabilitarea instalatiei hidraulice exterioare si inlocuirea garniturilor servomotorului de actionare; inlocuirea aparaturii hidraulice defecte;e) refacerea protectiei anticorosive locale a confectiei metalice a vanei si a reperelor demontate sau inlocuite cu un sistem de protectie cu o durata de viata de cel putin 10 ani;f) masuratori; probe si punere in functiune;
II.1.6) CPV: 50000000-5 - Servicii de reparare si intretinere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 224, 214.49 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar.de part.se const.conf. HG 925/2006, art 86. Cuantumul gar. de part.este de 4484 lei.Per.de valab.a gar.de part.90 zile, incepand de la data limita de depunere a ofertelor In masura in care CNSC respinge o contestatie depusa ca nefondata , autorit. contract., va retine contestatarului din gar. de part., in conf.cu art. 278^1 lit. d) din OUG 34/2006, suma de 2242 lei. Date pentru const. gar. de part.: contul C.N. A.C.N. S.A. nr. RO 23 RZBR 0000 0600 0227 2301 RAIFFEISEN BANK ? Lazu Agency .Ordinul de plata trebuie prezentat cu viza bancii emitente. In orice sit., dovada constit. gar. de part. treb. sa fie prez.cel mai tarziu la data si ora stab. pt deschiderea ofertelor.In cazul constit. gar. de part.prin scrisoare bancara se va completa?formularul conf model. In cazul constit gar de part. printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societ de asigurari, se va prezenta in original polita de asigurari, inclusiv anexele(ex: Condititii de asigurare, alte clauze, etc.)si dovezile privind achitarea primelor de asigurare pt perioada de valabilitate a ofertei (OP avizat de banca, chitanta)fara cota de fransiza sau alta clauza care sa diminueze valoarea despagubirilor, pentru cuantumul si perioada de valabilitate solicitate. Gar.de part. se va restit. in conf.cu H.G. 925/2006, art.88
Garantie de buna executie
Cuantumul GBE: 10% din val contract, lei fara TVA.(5% pentru IMM-uri); Mod constituire: 1)retineri succesive din sumele pentru facturi partiale, cu resp. preved.HG nr.1045//2011. 2)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societ de asigurari, se va prezenta in orig polita de asigurari, inclusiv anexele(ex: Conditii de asigurare, alte clauze, etc.) si dovezile privind achitarea primelor de asig(OP avizat de banca, chitanta), fara cota de fransiza sau alta clauza care sa diminueze valoarea despagubirilor.3)scrisoare de garantie bancara, se va utiliza model - Sect Formulare. Garantia trebuie sa fie irevocabila.IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a gbe. In situatia in care ofertantul este o asociere, pt a beneficia de reducerea cu 50%, fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM, conf. Lege nr.346 / 2004. In cazul unei asocieri liderul asociatiei va face dovada constiturii GBE.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea, in original, conform model din Sectiunea Formulare.2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181, original, conform model Sectiunea Formulare;3.Certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul general consolidat al statului;4.Certificat de plata a impozitelor si taxelor locale;Certificatele mentionate la punctele 3) si 4) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si vor fi depuse in original, copie legalizata , copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul;5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura, original, conf.model Sectiunea Formulare;6.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69 1, original, conf.model Sectiunea Formulare;Declaratia se va completa si de catre tertul sustinator (daca este cazul).Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in sensul organizarii, derularii si finalizarii procedurii de atribuire : Dir. Gen.: Ilie Valentin Zeicu;Dir.Teh.: Sandru Nicolae;Dir.Comercial Marketing: Emilian Macarie; Sef Serviciu Tehnic: MIhai Stanciu, Compatimentul juridic : Diana Niculescu; Sef Birou Achizitii : Camelia Sirbu7.Declaratia"Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"original, cf.Ord.314/2010 al ANRMAP, conform model Sectiune"Formulare".Nota: In cazul asocierii mai multor operatori economici in vederea depunerii unei oferte comune , cerintele priv.sit.personala trebuie indeplinite de fiecare asociat 1. Certificatul Constator emis de O.N.R.C. din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.certificatul va fi depuse in original, copie legalizata , copie lizibila cu mentiunea" conform cu originalul si va fi emis cu cel mult 30 zile inainte de deschidere a ofertei .Ofertantul castigator va prezenta Certificatul constatator, inainte de transmiterea rezultatului aplicarii procedurii de atribuire-in original/copie legalizata, pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel depus in oferta.Pentru persoane juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.In cazul asocierii mai multor operatori economici in vederea depunerii unei oferte comune , cerinta trebuie indeplinita de fiecare asociat, pentru partea de contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.) Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani care va contine valori, perioada si locul prestarii servicilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractantesau clienti privati. In cazul asocieriiacest formular va fi completat de fiecare asociat ., 2.)Experienta similara: Cerinta minima : prestarea in ultimii 3 ani a unuiasau mai multe contracte de servicii care au avut ca obiect prestarea unorservicii similare de reparatie echipamente hidromecanice si instalatii hidraulice de actionare si comanda, specifice ecluzelor, ale caror valori insumate sa fie de minimum 150 000 lei fara TVA, reprezentand 34 253.61 euro, la cursul BNR de 4, 3791 lei/euro din 25.04.2012Fiecare fisa de experienta similara va fi insotita de : a) contractul/ contractele (paginile din care sa rezulte obiectul contractului, valoare, lista semnaturi); b) recomandare/ recomadarile eliberate de beneficiarul/beneficiarii serviciilor prestate in ultimii 3 ani pana la data depunerii ofertelor; Nota: Cei 3 ani se vor calcula prin raportare la data depunerii ofertei;, 3.) a.Declaratie privind asigurarea cu personal de specialitate pentru indeplinirea contractului, ; Ofertantul va asigura :1.responsabil de lucrare ;cerinte minime: inginer in domeniulmecanic sau electric , experienta generala(in domeniul studiilor) de minim 5 ani, experienta specifica : participarea intr-un proiect similar .Pentru responsabil de lucrare se vor prezenta : CV-ul , diploma, recomandari sau alte documente relevante din care sa reiasa pregatirea profesionala si experienta specifica2. personal de executie : - lacatusi ;
- mecanici;
- vopsitori;
- electricieni;
- sudori autorizati ISCIR- prelucratori prin aschierePentru personalul de executie se vor prezenta: autorizatii ISCIR, valabile, pentru sudori; orice documente relevante din care sa reiasa calificarea personalului .Pentru fiecare membru din personalul nominalizat: contracte de munca/colaborare sau angajament de participare ., b)Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, 4.)Lista privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispuneoperatorul economic pentru indeplinirea contractului: Ofertantul are obligatiaasigurarii, in dotare proprie sau contracte/conventii de inchiriere sau prin angajament de punere ladispozitieurmatoarele utilaje : Automacara , compresor, trusa de scule pentru lacatusi si electricieni, aparat de sudura - sa se poata suda electric manual utilizand orice tip de electrozi inveliti (cu invelis bazic, rutilic, celulozic pentru sudarea otelurilor carbon si slab aliate, otelurilor inalt aliate, inoxidabile si refractare), masini unelte de aschiere, instalatie de sablat mobila, stand pt probare blocuri hidraulice, dispozitive de masurare agrosimii tablei.Se vor prezenta contract/angajament de punere la dispozitie/conventii de inchirire, dupa caz, pentru utilajele inchiriate, 5.)Informatii privind asociatii, daca este cazul.Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul depunerii unei oferte comune, fara obligatia legalizarii asocierii; Fiecare dintre asociati isi asuma obligatia pentru oferta comuna si raspunde pentru viitorul contract . Asociatii vor desemna un lider de asociatie care ii va reprezenta in raporturile cu autoritatea contractanta , in cazul atribuirii contractului.In cazul in care se depune oferta comuna liderul de asociatie va prezenta toate formularele.Nota : In cazul ofertei comune liderul asociatiei , va prezenta o declaratie(original) prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare sa legalizeze asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului., 6.)Informatii privind subcontractantii, daca este cazul.-subcontractantilor nu li se solicita completarea tabelului cu cifra de afaceri, conf art 11 alin 7 HG 925; Nota : In cazul subcontractarii, ofertantul va prezenta o declaratie (original) prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare sa prezente Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului, contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta ; acesta se constituie anexa la contract ; Nota : Lista cuprinzand asociatii si subcontractantii- Formularul 12/Sectiunea Formulare, se va prezenta si in situatia in care nu exista asociati/subcontractanti cu mentiunea: ?NU este cazul de asociati/subcontractanti.In cazul subcontractarii, ofertantul, potential contractant, raspunde pentru modul de indeplinire al contractului in fata autoritatii contractante ; Subcontractantii nu au o relatie contractuala directa cu autoritatea contractanta si raspund pentru neexecutarea unei part, 7) Sustinere tert-Capacitatea tehn./profes.poate fi sustinuta, pentru indepl.unui contr.si de o alta persoana, indif.de natura rel.juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva. art 190, alin 1, OG 34/2006). Persoana care asigura sustin.tehn.si profes. nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180. si ale art.181 lit.a ) , c1) si d ) Certificarea ISO 9001:2008 sau echivalent pentru domeniul aferent contractului.Documentul trebuie sa fie valabil la data limita a depunerii ofertei .
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin acces direct, nerestrictionat si rapid, prin mijloace electronice: in SEAP, la www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.06.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 01.06.2012 09:39