Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REABILIT SI MODER. PE DC 70 A, BUCIUMI (DJ 108 A ) - SINGEORGIU DE MESES , KM: 0+ 525 - 5+121 - valoarea C+M este de 2.864.790 lei, fara TVA, val. Ch. Div. si neprav. este 229.180 lei, ceea ce reprezinta 8% asupra valorii de investitie.


Detaliu pentru invitatia numarul 352870
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA BUCIUMI
Numar invitatie: 352870/20.08.2013
Denumire contract: REABILIT SI MODER. PE DC 70 A, BUCIUMI (DJ 108 A ) - SINGEORGIU DE MESES , KM: 0+ 525 - 5+121 - valoarea C+M este de 2.864.790lei, fara TVA, val. Ch. Div. si neprav. este229.180lei, ceea ce reprezinta 8%asupra valorii de investitie.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BUCIUMICod fiscal: 4291611, Adresa: BUCIUMI, NR. 124, JUDETUL SALAJ, Buciumi, Telefon: +40 260624608, Fax: +40 260624608
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILIT SI MODER. PE DC 70 A, BUCIUMI (DJ 108 A ) - SINGEORGIU DE MESES , KM: 0+ 525 - 5+121 - valoarea C+M este de 2.864.790lei, fara TVA, val. Ch. Div. si neprav. este229.180lei, ceea ce reprezinta 8%asupra valorii de investitie.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop executia lucrare , ,REABILITARE SI MODERNIZARE PE DC 70 ABUCIUMI (DJ 108 A ) - SINGEORGIU DE MESES , km: 0+ 525 - 5+121?- valoarea C+M este de 2.864.790lei, fara TVA, val. Ch. Div. si neprav. este229.180lei, ceea ce reprezinta 8%asupra valorii de investitie.
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 093, 970 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum30.000 lei. Formular 11. Formular 11. Valab. 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Se va avea in vedere cursul dereferinta leu valuta al BNR, de la data publicarii invitatiei de participare.Constituire: prin virament bancar in contulRO06TREZ5615006XXX000185 deschis la Trez. Zalau, cu confirmarea acestuia si cumentionarea obiectului contractului ?sau?instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara ori de o soc de asigurari, care seprezinta in original, in cuantumul si pentru o perioada de valab egala cu per. de valab a ofertei. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, dupa constatarea culpeipersoaneigarantate, in conf cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere abeneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cuprivire la culpa persoanei garantate. Dovada const. garantiei de participare se va prezenta obligatoriu scanata in SEAP pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata in original de catre toti operatorii economici la Reg. Primariei Buciumi, loc. Buciumi, jud. Sala nr.124 pana la data si ora limita de depunere a ofertelor mentionata in invitatia de participare . Garantia de particip.constit. de of. a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, se va returna de catre A.C. conf. art.88 din HG 925/2006 cu modif icompl.ulterioare.Daca CNSC respinge contestatia pe fond, se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia, dar si in cazul in care contestatorul a renuntat la contestatie in masura in care renuntarea nu a fost realizata ca urmare a adoptarii de catrea AC a solutiilor de remediere, suma calculata conform prev. art. 278^1din OUG 34/2006 ? cu modificarile si completarile ulterioare .
Garantie de buna executie
Cuantum: 5% din pretul contr. fara TVA. Constituire: Instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara ori de o soc. de asigurari. Aceasta se va prezenta in original in maxim 10 zile de la semnarea contr. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca platagarantiei se va executa: a) conditionat, dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conf cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza decl. acestuia cu privire la culpa persoanei garantate ?sau? Retineri succesive din sumeledatorate pentru facturi partiale prin deschiderea unui cont la dispozitia AC la unitatea Trez.Statului din cadrul org. fiscal competent, sumainitiala ?cel putin 0, 5% din pretul contr. si de a prezenta in maxim 10 zile de la semnarea contr. extrasul de cont cu suma depusa. AC alimenteza acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilita dreptgarantie de buna executie in DA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea.Se va completa formular 12A. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular precum si tertul sustinator, daca este cazul).Cerinta nr. 2 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiilor art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernuluinr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(Se va completa formular 12B. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Tertul sustinator va prezenta declaratia de neincadrare in dispoz. art.181 lit. a, c^1, d.Cerinta nr. 3 - Prezentare documente privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local si bugetul consolidat.Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: a) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, alte venituriale bugetului local;b) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat -Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice. Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata in original/copiele galizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Din certificatele depuse trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor . Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de Autoritatea Contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)Cerinta nr. 4 Declaratie privind calitatea de participant. Se va completa formularul 12 C .( In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.)Cerinta nr. 5 - Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independent (Seva completa Formularul 13).Cerinta nr. 6 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69-1 din OUG nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari (Se va completa Formularul 14) Se va prezenta aceasta declaratie atat de ofertant, cat si de asociat/subcontractant/ tertul sustinator daca este cazul.Nota- persoanele cu functii de decizie: PRIMAR LAZARIOAN-EUGEN, VICEPRIMAR HOLHO?IOAN, SECRETAR HOLHO? IOAN AUREL, CONTABIL PAVEL IULIA, CONSILIER PRIMAR FICU?-VICA? DORU-VALENTIN, CONSILIERI LOCALI: BORTE? AUREL, HOLHO? SORIN, ?TIRB LIVIU, MARGINEAN TEODOR-MIHAI, BANU? AURELIA, BRANDA? IOAN, PAVEL DAN, RUS VASILE, CIUPE ADRIAN-IONU?, CHIOREAN NICOLAIE. Cerinta nr. 1 - Persoane juridice/fizice Se va prezenta certificatul constatator in original sau copie conforma cu originalul emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului, informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita dedepunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii a depus certificat constatator in copie conf. cu originalul AC are dreptul de a solicita depunerea in original sau copie legalizata. Pentru persoanele fizice/juridice straine ? se vor prezenta documente edificatoare care sadovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus mentionat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.2-Pentru dovedirea cifrei de afaceri ramane la latitudinea operatorilor economici demonstrarea situatiei economice si financiare prin prezentarea de copii certificate pentru conformitate cu originalul dupa documente, pe care autoritatea contractanta, le poate consideraedificatoare, in masura, in care acestea reflecta o imagine fidela a situatieieconomice si financiare a ofertantului si atesta respectarea cerintei minimeobligatorii privind marimea mediei cifrei de afaceri globale. Valorile vorfiexprimate in lei, la cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anulrespectiv: curs de schimb RON/EURO 2010 :1 Euro = 4, 2099 lei, 2011:1Euro = 4, 2379, 2012:1 Euro= 4, 4560, Cerinta nr. 1 - Informatii privind cifra de afaceri globale. Se va prezentamedia cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani. Media cifrei de afaceri globalape ultimii 3 ani de minim 5000.000 lei. In cazul in care la o procedura deachizitie publica participa un grup de operatori economici care depun ofertacomuna cerinta privind media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani va fiindeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.In cazul in care oferta este depusa de o asociatie, fiecare asociat (inclusivliderul) va prezenta formularul. Operatorul conomic poate beneficia deprevederile art. 186 din OUG nr.34 cu modif. si compl.ulterioare privindangajamentul ferm.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 - Informatii privind personalul tehnic de specialitate Se vaprezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personaluluiangajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Cerinta nr. 2 -Se va prezenta o lista cu personalul responsabil cuindeplinirea contractului de lucrari si informatii referitoare lastudiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil.Personal minim obligatoriu: -1 sef de santierabsolvent de studii superioarecu diploma- experienta generala in dom. studiilor 5 ani ? experienta profesionala specificain sensul ca acestasa fi fost implicat intr-un contract/proiect la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare celor care fac obiectul procedurii.-1 responsabil tehnic cu executiain domeniul , , Constructii rutiere, drumuri, piste de aviatie, poduri, tunele"., Cerinta 2aDocumente doveditoare pentru sefde santier- CV format european, cu informatii actualizate, datat si semnat, -carti munca / contractindividual demunca / extras REVISAL / contract de colaborare/angajament sau acord de participare, - diploma de studii, - declaratie de disponibilitate formular D1, - documente privind dovada experientei profesionale specificedocumente relevante din partea beneficiarului/executantuluilucrarilorin sensul ca acestasa fi fost implicat intr-un contract/proiect la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare celor care fac obiectul procedurii., Cerinta 2bDocumente doveditoare pentru responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul , , Constructii rutiere, drumuri, piste de aviatie, poduri, tunele": -angajament sau acord de participare, -legitimatie valabila ladata dedepunere a ofertelorin domeniul, ,Constructii rutiere, drumuri, piste de aviatie, poduri, tunele" conf. Ordin MLPTL 777/2003, publicatmodificat si completat prin Ordinul MDLPL 651/2007., Cerinta nr. 3 - Declaratie privind echipamentele tehnice. Se va prezenta odeclaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de caredispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare acontractului de lucrari.Daca operatorul economic nu detine in proprietate unutilaj/echipament/statie/laborator etc, se va prezenta un contract/precontractde inchiriere sau se poate prezenta un angajament de punere la dispozitiein cazul declararii ofertei drept castigatoare . A.C. isi rezerva dreptul de asolicita clarificari cu privire la utilajele si echipamentele prezentate deofertant si totodata cu apartenenta lor.In cazul unei asocieri se vor lua inconsiderare dotarile si echipamentele tehnice de la toti ofertantii parteneriasociati. In cazul asocierii, se va prezenta un singur formular care va includeatat utilajele, instalatiile si echipamentele liderului cat si cele ale membrilorasocierii, Cerinta 4. Informatii privind subcontractantii Ofertantul va completa lista cuprinzand subcontractantii ? cu precizarea exacta a partilor din contractcare urmeaza a fi indeplinite de acestia si exprimarea valorica a acestorparti. Ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare are obligatia de aprezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta, inaintea semnarii contractului de achizitie publica cu specificarea concreta alucrarilor care se vor executa de catre acestia, in exprimare fizica si valorica.Pe parcursul derularii contr, contractantul nu are dreptul de a inlocuisubcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificareapropunerii tehnice sau financiare initiale, Cerinta 5.In cazul unei asocieri op. ec. va prezenta acordul de asociere siangajament cu toti asociatii prin care isi asuma raspunderea colectiva sisolidara ptr. indeplinirea contractului.Acordul de asociere semnat de fiecareasociat - in cazul in care se depune o oferta in asociere se va preciza cineeste lider al asocierii cu identificarea din punct de vedere fizic si valoric alucrarilor executate de fiecare asociat. Ofertantul, in cazul in care esteformat dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, vasemna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa estedeclarata castigatoare, asocierea, va prezenta Autoritatii Contractanteacordul de asociere in forma legalizata, inainte de data semnarii contractului, Cerinta 6 - Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani insotita decertificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivelecertificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritaticontractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executieilucrarilor si precizarea daca au fost efectuate in conformitate cu normeleprofesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Cerinta 7- Operatorii economici au obligatia de a face dovada experienteisimilare prin prezentarea de orice documente/certificari din care sa raiasa caau executat printr-un contract ? maxim 3 contracte, lucrari similare celorlicitate in valoare cumulata de minim 2.500.000 lei fara TVA. Se va avea in vederecursul mediu BNR aferent anului incheierii contractului/contractelorprezentate in vederea demonstrarii experientei similare. In cazul asocieriiconditia se va indeplini in modcumulativ Cerinta nr. 1 - Asigurarea calitatii Se va prezenta certificatul ISO 9001:2008, in domeniul obiectului licitat sau orice alte documente care sa confirme implementarea si mentinerea unui sistem de programul si planul calitatii, Cerinta 2 -Informatii privind masurile de protectie a mediului. Se va prezentaertificatului ISO 14001:2005 sau echivalent pentru domeniul licitat Se vaprezenta copie lizibila cu mentiunea "in conformitate cu originalul?. Se vorrespecta masurile de protectie a mediului pe toata durata de indeplinire acontractului de lucrari. Se va prezenta o declaratie pe propria raspundere inacest sens de catre toti asociatii. Se va prezenta o declaratie pe propriaraspundere in acest sens de catre toti asociatii. In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului se va face de catre toti membrii asocierii, pentrupartea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.09.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.08.2013 13:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer