Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REABILITARE SI ASFALTARE DRUM COMUNAL DC144 Ramesti ? Ifrimesti, de la Km 4 + 000 ? Km 6 + 385 - ORASUL HOREZU - VALCEA


Detaliu pentru invitatia numarul 341137
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL HOREZU - CONSILIUL LOCAL HOREZU
Numar invitatie: 341137/18.12.2012
Denumire contract: REABILITARESIASFALTAREDRUMCOMUNALDC144Ramesti ? Ifrimesti, de la Km 4 + 000 ?Km 6 + 385 - ORASUL HOREZU - VALCEA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL HOREZU - CONSILIUL LOCAL HOREZUCod fiscal: 2541479, Adresa: Str. 1 decembrie, Nr. 7, Horezu, Telefon: 0250/860190, 0761127965, Fax: 0250/860481
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. 1 decembrie, Nr. 7, Horezu, Romania, cod postal: 245800, telefon: +40 250860190, fax: +40 250860481, persoana de contact: Monica Frigura
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Horezu, srt 1 Decembrie, nr 7, Horezu, jud Valcea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (ADMINISTRATIE PUBLICA LOCALA)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITARESIASFALTAREDRUMCOMUNALDC144Ramesti ? Ifrimesti, de la Km 4 + 000 ?Km 6 + 385 - ORASUL HOREZU - VALCEA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari pentru obiectivul de investitii , , REABILITARESIASFALTAREDRUMCOMUNALDC144Ramesti ? Ifrimesti, de la Km 4 + 000 ?Km 6 + 385 - ORASUL HOREZU - VALCEA?Se vor executa lucrarile de , , REABILITARESIASFALTAREDRUMCOMUNALDC144Ramesti ? Ifrimesti, de la Km 4 + 000 ?Km 6 + 385 - ORASUL HOREZU - VALCEA? conform Proiectului tehnic, listei de cantitati si normativelor in vigoare.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 263, 437 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in valoare de 25.250 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelorForma de constituire: 1. Conform prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/20062. ordin de plata in contul RO89TREZ6745006XXX000318, deschis la Trezoreria Horezu, Nota: 1. Ofertantului caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata i se va retine, potrivit art. 2781 din O.U.G. 34/2006, o parte din garantia de participare.2. IMM-urile beneficiaza prevedirele legii nr. 346/2004 cu conditia prezentarii documentelorjustificative corespunzatoare3. Pentru echivalarea garantiei in valuta, se va lua in considerare cursul BNR din data de 12.12.2012.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10 % din pretul contractului fara TVAGarantia de buna executie se constituie, Cf. cu preved. art. 89 alin. (2) din HG nr. 925/2006, prin desch. unui cont la Trezoreria Horezu in favoarea AC unde se va constitui garantia de buna executie prin retineri successive din sumele datorate pentru facturile partiale, in coditiile art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006. Suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis, va fi de 0, 5 % din pretul contractului.1. Ofertantul castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.2. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91-92 din H.G. nr. 925/2006.3. IMM-urile beneficiaza prevedirele L nr. 346/2004 cu conditia prezentarii documentelorjustificative corespunzatoare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareFormularul1. In cazul in care ofertantul va beneficia de sustinerea unui tert in vederea indeplinirii cerintelor privind Capacitatea economica si financiara si/sau Capacitatea tehnica si/sau profesionala, tertul sustinator are obligatia de a prezenta Formularul 1.2) Certificatului de cazier fiscal al administratorilor si actionarilor.3) Certificatului de cazier judiciar al societatii.4) Declaratii privind calitatea de participant la proceduraFormular 12.5) Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Formularul nr. 2B. Daca este cazul, aceasta declaratieva fi prezentata si de subcontractant sau de tertul sustinator.Personal responsabil cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Primar ? Ilie Fartat, sef serv. Financiar- ContabilitateDaniela Badea si Comisia de evaluare, persoanele care intocmesc documentatia de atribuire si avizeaza actele din cadrul procedurii: Viceprimar Popescu Cristian, Jur. Iliescu Procopie, Ing. Enea Marinela, Ec. Castravete Nicolae si Ing. Draganescu Robert.Consilierii locali sunt: Andreescu Elena, Ciuca Gheorghe, Draganescu Dumitru, Dragulete Valerian, Ginju Mircea Emil, Mocanu Emilia, Nitu Constantin, Ogrezeanu Gheorghe, Popa Constantin, Popescu Cristian, Puetu Iulian, Pusera Cristinel, Sardaroiu Ovidiu Vasile, Simptea Gheorghe, Tanasie Elena Claudia.6) Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului nr. 314 din 12.10.2010, Formularul 2A.7) Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Formularul nr. 2. In cazul in care ofertantul va beneficia de sustinerea unui tert in vederea indeplinirii cerintelor privind Capacitatea economica si financiara si/sau Capacitatea tehnica si/sau profesionala, tertul sustinator are obligatia de a prezenta Formularul 2 numai pentru situatiile prevazute la art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.8) Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele9) Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele;10) Certificatul de atestare privind obligatiile la Fondul de mediu, din care sa rezulte faptul ca operatorul economc si-a indeplinit obligatiile de plata catre Fondul pentru Mediu.Documentelese vor prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta : Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, local.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor fi prezentate in oricare din formele: loriginal, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite dupa caz, de traducere autorizata a acestora in limba romana.Nota: - Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.- Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul in raza caruia este situat sediul ofertantului, din care sa rezulte informatii valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor, legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice, in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.In cadrul procesului de evaluare, Autoritatea Contractanta, va solicita ca ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarilecare fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romanaNota: Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita ca nivelul cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani, sa fie de min. 1.250.000, 00 lei (exlusiv TVA)., Ofertantul va prezenta bilanturile contabile pe ultimii trei ani financiari incheiati si pentru care exista bilant depus., Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru o perioada 12 luni in valoare de minim1.250.000 lei., Declaratie privind asigurarile, din care sa reiasa, ca in cazul atribuirii contractului, operatorul economic isi asuma obligatia de a incheia, inainte deinceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea aparea in derularea lucrarilor, privind utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele de pe stoc, personalul propriu.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista privind principalele lucrari executate in ultimii 5 aniExperienta similara- Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a finalizat in ultimii 5 ani minim 1 contract de executie lucrari avand ca obiect Lucrari de constructii similare, in valoare totala de minimum 1.250.000 lei, fara TVA.Se va completa Formularul nr. 4Se va prezenta minim un document cu informatii relevante din contracte/procese verbale de receptie care sa confirme executia lucrarilor inscrise in fisa de experienta similara., Prezentare Decl. referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care dispune op. ec. pt. indeplinirea contractului de lucrariNivel minim: a) pt. executie lucrariOfertantul tb sa faca dovada ca are in dotare sau dispune de urmatoarele tipuri de echipamente: - Autobasculante ? minim 2 buc.;
- Autogreder 1 buc.;
- Buldoexcavator 1 buc.;
- Cilindru compactor terasamente 1 buc.;
- Baterie cilindrii compactori asfalt 2 buc.;
- Freza asfalt 1 buc- Statie productie asfalt 1buc.- Statie producere betoane 1 buc.- Repartizator mixturi asfaltice 1 buc.- Laborator incercari grad II, pt materialele principale de constructie;Se va completa Formularul nr. 5, impreuna cu anexa la acesta si cu orice documente relevante din care sa rezulte cele solicitate.Ofertantii vor prezenta copii dupa documentelede provenienta pentru utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice solicitate ca nivel minim, iar in cazul laboratorului copie cf a contr de prest sev daca este cazul, Informatii referitoare la pers angajat si la pers tehnic de specialitate resp pt indeplinirea contract.Nivel minim: Ofertantul tb sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul pers de specialitate: - 1 sef santier cu st de specialitate ( CFDP), cu exp relev intr-un proiect similar dus la bun sfarsit;
- 1 resp cu managementul sanatatii si securitatii in munca;
- 1 resp tehnic cu executia pentru domeniul drumuri, (RTE);
- 1 resp cu controlul tehnic de calitate pentru domeniul drumuri, (CTTC/CQ/AQ);Se va completa Formularul nr. 6.Declaratia va fi insotita de cv-urile personalului de conducere si de specialitate in original semnate si datate.Ofertantul va prezenta in copie certificata pentru conformitate cu originalul urmatoarele documente: -Contracte de colaborare/ angajamente/ acorduri da participare cu persoanele de specialitate care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului ;
-diplome privind specializarea personalului;
-pentru RTE atestat aflat in termen de val Certificatul privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data limitastabilita pentru depunerea ofertelor (in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii)., Certificatul privind sistemul de management de mediu din seria ISO 14001 sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor (in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.01.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.01.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.12.2012 11:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer