Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REABILITARE ACOPERIS DISPENSAR SEGARCEA


Detaliu pentru invitatia numarul 339083
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Orasul Segarcea
Numar invitatie: 339083/08.11.2012
Denumire contract: REABILITAREACOPERIS DISPENSAR SEGARCEA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul SegarceaCod fiscal: 4554467, Adresa: Segarcea, str. Unirii, nr.100, segarcea, Telefon: 0251210750, Fax: 0251210795
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Segarcea, str. Unirii, nr.52, segarcea, Romania, cod postal: 205400, telefon: +40 0251210750, fax: +40 0251210795, persoana de contact: Corina Dumitru, Dutu Cristinel, Campeanu Simona
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA SEGARCEA, STRADA UNIRII NR. 52, SEGARCEA, JUDETUL DOLJ
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (ACTIVITATI ALE ADMINISTRATIEI PUBLICE LOCALE)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITAREACOPERIS DISPENSAR SEGARCEA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LUCRARI DE REABILITARE ACOPERIS DISPENSAR SEGARCEA, ORASUL SEGARCEA, JUDETUL DOLJ
II.1.6) CPV: 45261910-6 - Reparare de acoperisuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 120, 965.43 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantum de 1% din valoarea estimata a contractului ? 1209, 65 ron Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 zile calendaristice. In conformitate cu prev.art. 86 din H.G NR. 925/2006 garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societatate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Ofertele vor fi respinse, daca nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, conform art. 33 alin. 3, lit. b din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul unei asocieri garantia de partcipare poate fi depusa de catre oricare asociat. In conformitate cu prevederile art. 278 ind. 1 din O.U.G 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care Consiliul respinge contestatia. Autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului ? suma de 1209, 65 ron
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA, conform art. 89, alin.2 din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si se va constitui conform art. 90, alin. 1, 2, 3 din H.G. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea - se va prezenta declaratie pe propria raspundere. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. In cazul sustinerii acordate de o terta persoana se solicita angajament de sustinere si declaratie de eligibitate din partea acesteia.Cerinta nr. 2 - 1)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prev. la art. 181 din O.U.G. 34/2006 - se va prezenta declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 completata in conformitate cu formularul anexat. In cazul sustinerii acordate de o terta persoana se solicita declaratie conform art. 181 - art. a, c ind.1 si d din OUG 34/2006 din partea acesteia.3) Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, sub forma de formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Toate certificatele se vor prezenta in original sau copie. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor mentionate mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta accepta o declaratie pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau juridice sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi declarate inacceptabile in conformitate cu prevederile art. 36 alin. (1) lit. b) din HG nr. 925/2006. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".4)Se solicita prezentarea certificatului de participare cu oferta independenta conform Ord. Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010. Ofertantul trebuie sa completeze Certificat de participare cu oferta independenta conform Ord. Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010, in conformitate cu formularul anexat.5)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind.1 din O.U.G. 34/2006 - Ofertantul trebuie sa completeze Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind.1 din O.U.G. 34/2006. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste document. In cazul subcontractantilor, acestia sunt obligati sa dea declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 69, ind.1 din OUG 34/2006. In cazul sustinerii acordate de o terta persoana se solicita declaratie conform art. 69 ind.1 din OUG 34/2006.La nivelul autoritatii contractante persoanele cu functie de decizie sunt: Primar - Ing. Popa Nicolae, Viceprimar - Tutunaru Nicolae, Contabil Sef - Cazacu Corvin-Marius, Secretar - Tudoran Nicoleta. Consilierii locali care aproba bugetul autoritatii contractante sunt - ILIE SILVIU, RISTEA IULIU, NICULET MIHAELA, BUFU VASILE, NUTA ANDI.6)Nu se solicita deschiderea sediului permanent in Romania pentru operatori straini.7)Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Ofertantul trebuie sa completeze Formularul anexat. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Un ofertant nu poate participa la aceasta procedura decat cu o singura oferta, in una din urmatoarele calitati: in mod individual, ca subcontractant sau membru al unei asociatii. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului. Daca oricare din ofertanti se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din O.U.G. 34/2006, oferta va fi declarata inacceptabila conform prev. art. 36 alin. (1) lit. b) din H.G. nr. 925/ 2006. Cerinta nr.1 - Persoane juridice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa camera de comert si industrie nationala sau teritoriala, in original sau copie, valabil la data depunerii ofertelor.Cerinta nr. 2 - Persoane juridice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica si faptul ca obiectul de activitate al firmei corespunde obiectului prezentului contract de achizitie publica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri legalizate ale documentelor solicitate mai sus. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Pentru ofertantul clasat pe primul loc se va solicita inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Demonstrarea situatiei economice si financiare se realizeaza, prin prezentarea urmatoarelor documente relevante, cum ar fi: Prezentarea bilantului contabil la 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente. Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente., Prezentarea fisei de informatii generale care sa contina media cifrei de afaceri globala pe perioada 2009-2010-2011. Cerinta minima: cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani sa fie min. 120.965, 43 lei fara TVA.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Personal minim solicitat: 1. 1 sef de lucrari ? inginer de specialitate constructii civile. Se solicita experienta specifica activitatii de minim 3 ani. 2. 1 responsabil cu calitatea (CQ) pentru domeniul lucrarilor ce urmeaza a fi executate. Se va prezenta copie dupa contractul de munca sau de colaborare, decizie de numire si copie CV sau un angajament de participare., Echipamentele tehnice si utilajele strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari - 1. sa detina min. 50 m.p schela tubulara, 2. bormasini profesionale- min. 3 buc; 3. foarfeca tabla - min. 3 buc., 4. polizor unghiular - 3 buc.5.motoferastrau - 2 buc. 6. scripete de ridicare- 1 buc.7. aparat de sudura - 1 buc., Pt. demonstrarea experientei similare se vor prezenta certificari de buna executie pt. cele mai importante lucrari, copie proces-verbal de receptie la terminarea lucrarilor/finala, copie recomandare beneficiar. Experienta similara: un contract de lucrari similare (lucrari reparatii acoperisuri)in valoare de minim 120.965, 43 lei fara TVA, executat in ultimii 5 ani. SR EN ISO 9001:2001 sau echivalentSR EN ISO 14001:2005 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DINSEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.11.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.11.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.11.2012 16:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer