Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare ( Asfaltare ) drumuri comunale in Comuna Prundu Bargaului - Etapa I Drum Comunal Secu


Detaliu pentru invitatia numarul 302396
Autoritate contractanta
COMUNA PRUNDU BARGAULUI
Cod de identificare fiscala: 4347410
Adresa: STR PRINCIPALA NR.512, Prundu Bargaului
Telefon: 0263/265011
Fax: 0263/265009
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Reabilitare ( Asfaltare ) drumuri comunale in Comuna Prundu Bargaului - Etapa I Drum Comunal Secu
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Reabilitare ( Asfaltare ) drumuri comunale in Comuna Prundu Bargaului - Etapa I Drum Comunal Secu
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 30.06.2011 14:18
Data limita de depunere a ofertelor: 14.07.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Prundu Bargaului nr. 512str. Principala , jud. Bistrita Nasaud
Data si ora deschiderii ofertelor: 14.07.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Prundu Bargaului str. Principala nr. 512 jud. Bistrita Nasaud
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Cofinantare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 968, 549 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Situatia personala a ofertantului- declaratie privind eligibilitatea-certificateconstatatoareprivind achitarea obligatiilor catre bugete .- fisa informatii generale- declaratie privind reincadrarea in prev. art.181 din OUG 34/2006- certificat constatator emis de ORC2.Situatia economica - financiara- bilantul contabil pe ultim 3 ani- declaratie privind cifra de afaceri pe ultimi 3 ani3.Capacitatea tehnico - si profesionala- lista cu principalele lucrari efectuate in 5 ani- declaratie privind utilajele , instalatiile , echipamentele de care dispune oferantul- declaratie privind pregatirea profesionala a personalului , responsabil cu executia lucrarilor- informatii privind conditiile de munca si protectia mediului- certificatele ISO 9001, ISO14001, ISO18001 sau echivalente
- documentatia este postata pe SEAP- ofertanti au obligatia de a constitui garantia de participare 10000lei.
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Perioadade garantie acordata
20
Descriere: Pentru cea mai lunga perioadade garantie se acorda punctajul maximPunctaj = durata/durata maxima ofertata xpunctajul maxim
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer