Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta
Licitatii hot: 12339 | 1234000 | 123790 | 12382 | 123e | 124079t761 | 124146 | 124404 | 125-394 | 125571 +

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REABILITARE , EXTINDERE SI IMPREJMUIRE SCOALA CU CLASELE I-VIII COSNA, COM. COSNA , SAT COSNA, JUD. SUCEAVA


Detaliu pentru invitatia numarul 347902
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Cosna
Numar invitatie: 347902/04.06.2013
Denumire contract: REABILITARE , EXTINDERE SI IMPREJMUIRE SCOALA CU CLASELE I-VIII COSNA, COM. COSNA , SAT COSNA, JUD. SUCEAVA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna CosnaCod fiscal: 15971184, Adresa: STRADA PRINCIPALA, NR.1, Cosna, Telefon: +40 0230575142, Fax: +40 0230575142
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITARE , EXTINDERE SI IMPREJMUIRE SCOALA CU CLASELE I-VIII COSNA, COM. COSNA , SAT COSNA, JUD. SUCEAVA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reabilitare , extindere, imprejmuire si dotari scoala cu clasele I-VIII din comuna COSNA.VALOARE ESTIMATA PROCEDURA = 757.711 lei fara TVA respectiv 165.801 euro fara TVAdin carevaloarea estimata pentru LOT 1 este = 670.671 lei fara TVA respectiv 120.407 euro fara TVAvaloarea estimata pentru LOT 2 este = 87.040 lei fara TVA respectiv 19.045, 95 euro fara TVAsivaloarea cheltuielilor diverse si neprevazute executie = 38.619 lei fara TVA respectiv 8.450, 5 euro fara TVA
II.1.6) CPV: 45214220-8 - Lucrari de constructii de scoli gimnaziale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 757, 711 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare - LOT 1 = 12.641, 04 lei, LOT 2 = 1.740, 8; Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare ? 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Modul de constituire a garantiei pentru participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formularul 3) ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada solicitata. Contul COMUNEI COSNA este RO10 RO10 TREZ 5955 006X XX00 1691 deschis la Trezoreria Vatra DORNEI, cod fiscal 15971184. In cazul unei contestatii respinse de Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor ca nefondata autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare un cuantumin conformitate cu prevederile art.278^1, alin (1), lit.a, din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru operatorii economici care constituie garantia de participare in euro sau in alta valuta, echivalenta se va face la cursul oficial al BNR valabil din data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a ctr. va fi de 10% din pretul ctr. fara T.V.A. Modul de constituire: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; b)retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante- Comuna COSNA. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis va fi de 0, 5 % din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii ctr. autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului, pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratia privind eligibilitatea.Operatorul economic (lider, asociat, sustinator) trebuie sa completeze Declaratie privind eligibilitatea -Formular 5; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006.Operatorul economic (lider, asociat)trebuie sa completeze Formularul 6. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. De asemenea tertulsustinator va prezenta acest document in care va face referire numai la lit.a), c1) si d); Certificat de atestare fiscala privind persoanele juridice eliberat de Ministerul Finamtelor Publice. Cazierul fiscal al societatii. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Primarie. Acesteaa trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibiltatii eliberate de autoritatile din tara de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile catre bugetul de stat si bugetul local in confomitate cu cerintele autoritatii contractante. Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (in traducere autorizata si legalizata in limba romana);Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie.Operatorul economic (lider, asociat, subcontractant) va completa Formularul;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze ? Formularul 8; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Operatorul economic (lider, asociat, tert sustinator, subcontractant) trebuie sa completeze ? Formularul 7. Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : a) Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Gavril PARDAU-PRIMAR, Dorina IUGA-VICEPRIMAR, Mariana IVAN-SECRETAR, Claudia Todasca-CONSILIER CONTABIL, Valentin ARVINTE-CONS. URBANISM, Gratiela POPESCU-CONS. JURIDIC, Gavril CANDREA BOZGA-REFERENT DE SPECIALITATE;b) Persoane cu functii de decizie (consilieri locali) care aproba bugetul autoritatii contractante sunt: Iliuta IVAN, Sorin IVAN, George BORGOVAN, Gheorghe POPESCU, Aurora NEGREA, Ioan-Bogdan SANDU, Danut Todasca, Silviu Tolos.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. 1.Persoane juridice/fizice romane sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, iar obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC. Operatorul economic (lider, asociat, subcontractant) trebuie sa prezinte in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul.Ofertantul care a uzat de cea dea treia posibilitate de prezentare a documentului si in urma evaluarii s-a clasat pe primul loc va prezenta certificatul constatator in original sau in copie legalizata la solicitarea autoritatii contractante, oricum inainte de trasmitere a comunicarii. Documentele vor fi valabile la datalimita de depunere a ofertelor. In cazul unei asociere, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Persoane juridice /fizice straine sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, iar obiectul de activitate corespunde cu obiectul contractului. -Persoane juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare care dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, conform prevederilor legale in tara de rezidenta a ofertantlui. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?, insotite de traducerea autorizata silegalizata a acestora in limba romana.2. Autorizatii solicitate(doar pentru LOT 1): Ofertantul trebuie sa faca dovada ca este autorizat ISCIR, ANRE, respectiv: - ISCIR sau echivalent pentru executie si punere in functiune centrala termica;
- ANRE pentru executie lucrari instalatii electrice.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 pentru LOT 1 si LOT 2-Bilanturile contabile sau extrase de bilant pentru anii 2010, 2011, 2012.Ofertantul va prezenta bilanturile contabile sau extrasele de bilant pentruultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, inregistrate laorganele competente.In situatia in care bilantul contabil aferent anului 2012 nu este inregistrat laorganele competente pana la data limita de depunere a ofertelor, autoritateacontractanta va accepta orice alt document care probeaza cifra de afaceri aferenta anului 2012.In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatoruleconomic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare aofertantului.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibilacu mentiunea "conform cu originalul", insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a prezenta aceste documente., Cerinta nr. 2 pentru LOT 1Nivelul minim al cifrei medii de afaceri globala pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie cel putin egal cu 1.264.104 lei(exclusiv TVA).Cerinta nr. 2 pentru LOT 2Nivelul minim al cifrei medii de afaceri globala pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie cel putin egal cu 174.080 lei(exclusiv TVA).In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria I.M.M, in conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintariisi dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri.Nota: Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta minima se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a completa Formularul 9 din Sectiunea Formulare., Cerinta nr. 3 pentru LOT 1Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, vaavea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii decredit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru arealiza cash-flow de executie a lucrarii, in valoare de 210.684 lei, pentru operioada impusa de una luna.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1 pentru LOT 1Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Operatorul economic trebuie sa completeze Formularul 10 ? DECLARATIE privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani impreuna cu Anexa 2 la Formularul 10.Lista va contine valori, perioade si beneficiari indiferent daca acestia dinurma sunt autoritati contractante sau clienti privati.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a completa Formularul 10 ? DECLARATIE privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani impreuna cu Anexa 2 la Formularul 10.Cerinta nr. 1 pentru LOT 2Lista principalelor furnizari in ultimii 3 ani.Operatorul economic trebuie sa completeze Formularul 10' ? DECLARATIE privind lista principalelor furnizari in ultimii 3 ani impreuna cu Anexa 2 la Formularul 10'.Lista va contine valori, perioade si beneficiari indiferent daca acestia dinurma sunt autoritati contractante sau clienti privati.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a completa Formularul 10' ? DECLARATIE privind lista principalelor furnizari in ultimii 3 ani impreuna cu Anexa 2 la Formularul 10'., Cerinta nr. 2 pentru LOT 1Experienta similara.Ofertantul are obligatia de a face dovada executarii in ultimii 5 ani de lucrarisimilare cu obiectul contractului, lucrari duse la bun sfarsit, incluse in cadrul unui contract/unor contracte avand ca obiect ?lucrari de constructii decladiri/reabilitare/modernizare?, in valoare cumulata egala sau mai mare decel putin 632.052 lei care sa includa: lucrari de rezistenta , lucrari de arhitectura, lucrari de instalatii sanitare, lucrari de instalatii incalzire centrala, lucrari de instalatii electrice.Pentru contractul/contractele de lucrari declarat(e) ca experienta similara, ofertantul are obligatia de a prezenta: - Anexa 1 la Formular nr. 10 ? Experienta similara din Sectiunea Formulare;
- certificari de buna executie/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, din care sa rezulte informatii privind: denumirea lucrarii, categoriile de lucrari executate, valoarea, perioada de executie, daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca lucrarile au fost duse la bun sfarsit.Prin lucrari duse la bun sfarsit se intelege : - lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces-verbal de receptie partiala sau- lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor sau- lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", insotite, dupa caz, de traducereaautorizata a acestora in limba romana.Cerinta nr. 2 pentru LOT 2Experienta similara.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 3 ani cel putin uncontract de furnizare produse similare de natura, complexitatea si valoarea celor prevazute in caietul de sarcini de cel putin 87.040 lei fara TVA.Pentru contractul/contractele de furnizare declarat(e) ca experienta similara, ofertantul are obligatia de a prezenta: - Anexa 1 la Formular nr. 10 ? Experienta similara din Sectiunea Formulare;
- certificari de buna furnizare/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, din care sa rezulte informatii privind: denumirea contractului, tipul de furnizari, valoarea, perioada de furnizare, daca furnizarile au fost executate in conformitate cu normeleprofesionale din domeniu si daca furnizarile au fost duse la bun sfarsit.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibilacu mentiunea "conform cu originalul", insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana., Cerinta nr. 3 pentru LOT 1Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificareapersonalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentruindeplinirea contractului de lucrari.Ofertantul va face dovada ca in echipa de lucru are inclus urmatorul personal responsabil pentru indeplinirea contractului: - SEF DE SANTIER, angajat al ofertantului sau al carui angajament de participare a fost obtinut, cu studii superioare in domeniul constructii civile.Experienta profesionala specifica: Participarea intr-o pozitie similara intr-unalt proiect;
- RESPONSABIL TEHNIC CU EXECUTIA (RTE), angajat al ofertantului sau al carui angajament de participare a fost obtinut, atestat tehnico-profesional pentru domeniul: I Constructii Civile, conform Ordinului 777/2003 cu modificarile si completarile ulterioare;
- RESPONSABIL CONTROLUL CALITATII, angajat al ofertantului sau al carui angajament de participare a fost obtinut, desemnat prin decizie interna de catre ofertant;Pentru personalul nominalizat cu indeplinirea contractului, se vor prezentaobligatoriu urmatoarele documente: - CV, in original, semnat si datat(mai putin pentru RTE);
- documente din care sa rezulte ca persoanele nominalizate sunt angajateale ofertantului sau- angajament de participare al persoanei/persoanelor responsabile pentruindeplinirea contractului (daca ofertantul nu are angajat/angajate astfel depersoana/persoane), in original, semnat si datat;
- diplome studii de profil, acte calificari, certificate de atestare, etc., valabile la data limita de depunere a ofertelor;
- Decizii interne de numire, pentru specialistii responsabili cu controlul tehnic de calitate.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul? insotite dupa caz, de traducereaautorizata a acestora in limba romana.Cerinta nr. 3 pentru LOT 2Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificareapersonalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentruindeplinirea contractului de furnizare.Ofertantul va face dovada ca in echipa de lucru are inclus personalul necesar pentru indeplinirea contractului., Cerinta 4 pentru LOT 1Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.- Se va completa Formular 22 ? Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice din Sectiunea Formulare, cu echipamentele tehnice, utilaje, instalatii echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari;
- Se vor prezenta documente care atesta detinerea (dotarea proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice declarate ca fiind necesare pentruindeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibilacu mentiunea "conform cu originalul", insotite, dupa caz, de traducereaautorizata a acestora in limba romana.Nota: Comisia de evaluare are dreptul de a verifica cele declarate de ofertant, eventualele neconcordante intre cele declarate si ceea ce exista, putand duce la descalificarea ofertantului.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerinta minima se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Cerinta nr. 1 pentru LOT 1 si LOT 2Ofertantul va prezenta Certificatul privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001 sau echivalent, pentru obiecte de activitate relevante in raport cu obiectul procedurii, valabil la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta nr. 2 pentru LOT 1Ofertantul va prezenta Certificatul privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management de Mediu, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001 sau echivalent, pentru obiecte de activitate relevante in raport cu obiectul procedurii, valabil la data limita de depunere a ofertelor .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.06.2013 12:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer