Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REABILITARE RETELE TERMICE SECUNDARE ETAPA A -VI-A, MUNICIPIUL TULCEA


Detaliu pentru invitatia numarul 353015
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Tulcea
Numar invitatie: 353015/26.08.2013
Denumire contract: REABILITARERETELE TERMICE SECUNDAREETAPA A -VI-A, MUNICIPIUL TULCEA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul TulceaCod fiscal: 4321429, Adresa: Strada Pacii, nr.20, Tulcea, Telefon: +40 0240511440/105, Fax: +40 0240517736
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Pacii, nr.20, Tulcea, Romania, cod postal: 820033, telefon: +40 0240511440/122, fax: +40 0240517736, persoana de contact: Mariana Tunsu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: UAT Municipiul Tulcea, Strada Pacii, nr.20, etaj 1, camera 101
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITARERETELE TERMICE SECUNDAREETAPA A -VI-A, MUNICIPIUL TULCEA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se propune inlocuirea unor retele termice pentru incalzire si preparare apa caldamenajera cu retele termice din teava preizolata, fragmentarea retelelor termice existente(acolo unde este posibil) la nivel de scara si transformarea retelelor existente in retele dedistributie. Prin aceasta se va putea realiza si contorizarea energiei termice la nivel de scarade bloc, acolo unde acest lucru nu a fost posibil pana acum.Solutia constructiva presupune realizarea unor trasee noi din teava preizolata, petraseul existent (canal termic din beton acoperit cu dale) sau pe un traseu nou.Valoareaestimata a contractului este de 5.327.912, 05 lei fara TVA din care: -4.694.195, 64 lei faraTVA - total cap 4 - cheltuieli pentru investia de baza;164.296, 85 lei faraTVA ? cap. 5 - alte cheltuieli, punct 5.1 - organizare de santier;469.419, 56 lei fara TVA ? cheltuieli diverse si neprevazute in procent de 10% aplicat la investitia de baza.
II.1.6) CPV: 45232140-5 - Lucrari de constructii de conducte de incalzire urbana (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 327, 912.05 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare: 25.000, 00 lei(pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in IMM)Modul de constituire a garantiei pentru participare: a)Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante - Formularul 1.b)Ordin de plata in contul autoritatii contractante RO56TREZ6415006XXX000145 deschis la Trezoreria Municipiului Tulcea.c)Instrument de garantare emis de o societate de asigurari.In cazul in care pe parcursul procedurii ofertantul a depus o contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor si aceasta i-a fost respinsa sau in cazul in care contestatarul a renuntat la contestatie, autoritatea contractantaare dreptul de a retine suma de 8.045, 85 lei din cuantumul garantiei de participare, conform art. 278¹, alin. (1) din OUG 34 /2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioareDaca scrisoarea de Garantie Bancara/ Instrumentul de garantare emis de o societate de asigurari nu asigura autoritatea contractanta impotriva riscurilor descrise la art.87 din HG 925/2006 actualizata precum si de cel prevazut la art. 278¹ din OUG 34/2006 actualizata, oferta va fi respinsa in temeiul art. 33(3) lit. b din HG 925/2006 actualizata. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Echivalenta leu/alta valuta se face la cursul comunicat de BNR la data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului de lucrari, fara TVA si se constituie: a)Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, sau b) Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, sau c) platisuccesive intr-un cont la dispozitia achizitorului, virament bancar. In acest caz, contractantul are obligatiade a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, conform art.90 alin. (3) din HG 925/2006 actualizata.In conformitate cu Legea nr.346/2004, modificata si completata prin OG 27/2006 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, IMM ? urile beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriul legat de garantia de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratii privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii1.Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu Formularul 2 ? incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.)In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte Formularul 2Cerinta nr. 2Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii1.Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formular nr.3(In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.)Cerinta nr. 3 Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 in conformitate cu OUG nr.34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 ? completare Formular 4.2. Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia financiara privind achitarea catre Bugetul Consolidat al Statului a obligatiilor de plata, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.3.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale emis de autoritatile locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.(formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident).Pentru datorii scadente se accepta prezentarea de inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensatiilor, aprobate de catre organelle competente in domeniu. Ofertantaul/candidatulcare are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si nu prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensatiilor va fi exclus din procedura.Certificatele de atestare fiscala, se depun in oricare din formele: - original;
- copielegalizata;
- copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul in care ofertantul nu este in masura sa prezinte certificatele fiscale in original la data limita de depunere a ofertelor, la o data ulterioara deschiderii ofertelor, la solicitarea comisiei, ofertantul le va prezenta in original pentru confruntarePersoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine ( certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte Formularul 4 si Certificatele de atestare fiscala.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte Formularul 4 completat cu punctele a), c) si d) respectiv ca nu se incadreaza in prevederile de la art.181 lit.a), c^1 si d) din OUG 34/2006.Cerinta nr. 4 Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.310/2010 privind punerea in aplicare a Certificatul de participare la licitatii cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii1. Certificatul de participare la licitatie conform Ordin ANRMAP 314/2010 ? Formularul 5(In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.)Cerinta nr. 5 Declaratie pe proprie raspundere conform art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 aprobata cu modificarile si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si comletarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii1. Declaratie pe proprie raspundere conform art. 69^1 din OUG 34/2006 aprobata, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formularul 6.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.Formularul 6 va fi prezentat si de subcontractantiside tert sustinator (daca este cazul).Persoanele cu functie de decizie inorganizarea, derularea si finalizarea procedurii de de achizitie publica: 1. Dr ing. Constantin Hogea- Primarul Municipiului Tulcea;2. Sacu Stere ? Viceprimar Municipiul Tulcea;3. Iordache Marcel - Viceprimar Municipiul Tulcea;4. Blejan George - Administrator Public Municipiul Tulcea;5. Mihalca Bogdan ? Arhitect sef6. Muhulet Alina ? Director economic;7. Moise Marioara - Sef serviciu Buget Contabilitate8. Iacob Maria - Sef Serviciu Dezvoltare Investitii;9. Chesca Rodica - Consilier 1 - Serviciul Dezvoltare Investitii10. Iosefides Ilie -Consilier 1 - Serviciul Dezvoltare Investitii11. Buliga Elisaveta - Referent Specialitate - Serviciul Managementul Proiectelor cu Finantare Externa12. Gafar Sabri - Consilier 1 - Serviciul Dezvoltare Investitii13. Tunsu Mariana - Sef Birou Marketing, Achizitii, Licitatii14. Barbu Oana - inspector - Birou Marketing, Achizitii, Licitatii15. Paraschiv Luminita ? Inspector de specialitate ? Serviciul Managementul Proiectelor cu Finantare Externa16. Ciobanu Anamaria ? Consilier juridic - Birou Contencios Administrativ17. Hristu Stanca ? Consilier juridic - Birou Contencios Administrativ18. Visoiu Daniela ? Consilier juridic - Birou Contencios Administrativ19. Popescu Narcis Ovidiu ? Sef Serviciu Gospodarie Comunala20. Banescu Cristina ? Inspector de specialitate ? Serviciul Gospodarie Comunala21. Verban Elena - Carmen ? Inspector? Serviciul Gospodarie Comunala22. Condrat Maria ? Referent I A ? Serviciul Gospodarie Comunala23. Sechila Ovidiu Cristian -Inspector? Serviciul Gospodarie Comunala24. Vilcu Edmond - Andrei- Inspector? Serviciul Gospodarie Comunala25. Sevastian Andreea ? Inspector de specialitateServiciul Managementul Proiectelor cu Finantare Externa26. Ampleev Andrian - Consilier Local27. Anton Valeriu - Consilier Local28. Badescu Marian Claudiu - Consilier Local29. Chistruga Corneliu Petre - Consilier Local30. Constantin Dumitru - Consilier Local31. Draniceanu Daniel - Consilier Local32. Frandes Claudia Alina - Consilier Local33. Gafar Cantimir - Consilier Local34. Iordache Marcel - Consilier Local35. Luca Andaluzia - Consilier Local36. Mazureac Ionela - Consilier Local37. Mihail Anatoli- Consilier Local38. Nedelcu Ion - Consilier Local39. Pavel Viorica - Consilier Local40. Pericleanu-Grigore Ciprian - Consilier Local41. Radu Valentina - Consilier Local42. Silivestru Ana Elena - Consilier Local43. Sacu Stere - Consilier Local44. Tiu Gabriel Dorin - Consilier Local45. Vizauer Lavinia - Consilier Local46. Valcu Dumitru - Consilier Local Cerinta nr. 1Certificat constatator ONRC.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, in original sau copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic ; obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis deONRC.Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoanele juridice/fizice romane ?Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial ? copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoanele juridice/fizice straine ? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana ? traducere autorizata si legalizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.)Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original sau copie legalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii generale, cu declarareaMediei cifrei de afaceri globale dinultimii 3 ani pentru care exista exercitiul financiar contabil incheiatOperatorii economici vor prezenta copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? pentru documentele depuse pentru sustinerea informatiilor privind Media cifrei de afaceri globale din ultimii 3 ani.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate ale documentelor solicitate mai sus.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documente)Cerinta minima: Media cifrei de afaceri globale din ultimii 3 ani trebuie sa fie minim 5.000.000 lei.(In cazul unei asocieri, cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulat).In cazul ofertantilor nerezidennti valorile vor fi exprimate in lei, la cursul mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.In cazul in care ofertantul este o asociere, pentru a beneficia de reducerea cerintei privind valoarea minima a cifrei medii de afaceri la 50 % fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM, conform Legii nr.346/2004.Ofertantul individual sau ofertantii asociati, care solicita reducerea cerintei privind valoarea minima a cifrei medii de afaceri la 50% vor prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privindlista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, dutata de executie, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati., Cerinta nr. 2Prezentarea de informatii privind experienta similaraObligativitatea prezentarii pentru experienta similara a maxim 2 contracte de lucrari a caror valoare cumulata va fi de cel putin 4.000.000, 00 lei, fara TVA.Pentru sustinerea experientei similare se vor prezenta: certificate /documente constatatoare sau recomandari sauproces - verbal de receptieprin care sa se confirme executia lucrarilor, continand referiri la: beneficiarul contractului; tipul lucrarilor executate ; perioada in care s-a realizat contractul; valoarea contractului.Atunci cand contractele sunt exprimate in alta moneda decat leul, echivalenta leu/alta moneda va fi efectuata la cursul mediu anual comunicat de BNR pentru moneda respectiva.Experienta similara va fi indeplinita in intregime ori de catre ofertant ori de catre tertul sustinator.(In cazul unei asocieri cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.)Experienta similara a subcontractantilor nu va fi luata in considerare., Cerinta nr. 3Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertantExecutantul are obligatia de asigura, cel putin, urmatorul personal de conducere si responsabil pentru executia lucrarilor: - Manager de proiect - studii superioare, experienta generala minim 5 ani .- Sef de santier ? studii superioare in Instalatii in constructii , experienta generala minim 5 ani ;Se va prezenta: a)CV?uri; (Formularul11)b) copiiale diplomelor de studii, - Responsabil cu sanatatea si securitatea in munca ?atestat/certificat in urma absolvirii unor cursuri recunoscutein domeniu solicitat (conform legii nr 319/2008 si HG 1425/2006)Se va prezenta: a)CV?ul; (Formularul11)b)copie dupa atesta/certificat Responsabil cu sanatatea si securitateain muncac)Declaratie de angajament al persoanelor responsabile cu indeplinirea contractului care nu sunt angajati ai ofertantului ? FORMULARUL 12, sau copii a contractului de munca a persoanelor care sunt angajati ai ofertantului., Responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat pentru domeniul IX ? Constructii edilitare si de gospodarie comunala?, in conformitate cu Ordin M.L.P.T.L. nr 777/2003 actualizat. Atestatul si legitimatia trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.Se va prezenta: a)copie dupa atestat RTEb)Declaratie de angajament al persoanelor responsabile cu indeplinirea contractului care nu sunt angajati ai ofertantului - FORMULARUL 12, sau copii a contractului de muncaa persoanelor care sunt angajati ai ofertantului., - Responsabil cu controlul calitatii absolvent studii superioare Instalatii in constructiiSe va prezenta: a)CV?ul?(Formularul11)b)copie dupaDecizie responsabil cu controlul calitatii.c)Declaratie de angajament al persoanelor responsabile cu indeplinirea contractului care nu sunt angajati ai ofertantului - FORMULARUL 12, sau copii a contractului de muncaa persoanelor care sunt angajati ai ofertantului.Cerinta este in conformitate cu prevederile Legea nr.10/1995 actualizata privind calitatea in constructii, Cerinta nr. 4Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Cerinta nr. 5Informatii referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice si mijloace fixeDeclaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si mijloacele fixe de care dispune ofertantulpentru indeplinirea contractului de lucrari., Cerinta nr. 6Informatii privind subcontractantii/asociatiiMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune candidatura sau oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea, conform art.44 din OUG nr.34/2006 actualizataOferta trebuie sa cuprinda un contract de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asociatiei este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea Contractului.Ofertantul castigator, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participamai multe persoane juridice sau fizice, se obliga salegalizeze asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Beneficiarului, inainte de data semnarii contractuluiAcordul de asociere va indica participarea fiecaruia la prestarea seviciului si tipul de servicii care urmeaza a fi executate de fiecare dintre parteneri in cadrul parteneriatului.Modificarea numelui, a atributiilor sau a liderului nu se vor face pe perioada contractului fara aprobarea scrisa a achizitorului. Liderul partenerului va fi autorizat sa isi asume angajamente si va primi instructiuni pentru si din partea oricaruia si a tuturor partenerilor in cadrul parteneriatului si intreaga prestare a contractului, inclusiv plata, se va face exclusiv cu partenerul responsabilSe solicita , completarea: 1.FORMULARULUI 15DECLARATIE PRIVIN PARTEA/PARTILE DIN CONTRACTCARE SUNT INDEPLINITE DE SUBCONTRACTANTI /ASOCIATISI SPECIALIZAREA ACESTORA2. FORMULARULUI 16INFORMATII PRIVIND ASOCIEREA3.FORMULARULUI 17ACORD DE ASOCIERE Cerinta nr. 1Informatii privind standardele de management al calitatiiCerinte minime: Obligativitatea prezentarii certificat conform standardelor SR EN ISO seria 9001sau echivalent.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte certificat conform standardelor SR EN ISO seria 9001sau echivalent pentru partea de contract pe care o realizeaza)., Cerinta nr. 2Informatii privind standardele de management al managementului de mediuCerinte minime: Obligativitatea prezentarii certificat conform standardelor ISO 14001 sau echivalent.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte certificat conform standardelor ISO 14001 sau echivalent pentru partea de contract pe care o realizeaza).Deasemeneaofertantul trebuie sa prezinte o Declaratie privind respectarea regulilor obligatorii de protectie a mediului. Se solicita completarea - FORMULARULUI 24 ?Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Perioada de garantie acordata lucrarilor
30
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.09.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.09.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.08.2013 10:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer