Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Reabilitare si refacere strada Baiului?


Detaliu pentru invitatia numarul 353364
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Orasul Titu
Numar invitatie: 353364/04.09.2013
Denumire contract: ?Reabilitaresi refacere strada Baiului?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul TituCod fiscal: 4402590, Adresa: Str. Pictor Nicolae Grigorescu, nr. 1, Titu, Telefon: +40 0245651095, Fax: +40 0245651097
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Pictor Nicolae Grigorescu, nr. 1, Titu, Romania, cod postal: 135500, telefon: +40 0245651095, fax: +40 0245651097, persoana de contact: Mihai Andrei
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Pictor Nicolae Grigorescu, nr. 1, Titu, Romania, cod postal: 135500, telefon: +40 0245651095, fax: +40 0245651097, Sala de sedinte a consiliului local
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Reabilitaresi refacere strada Baiului?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitare si refacere strada Baiului? Lungime :446 m? Carosabil: 3322 mp? Trotuare: 1392 mpValoare estimata 757.690, 50 lei din care, 721.610 lei, fara TVA, Constructii si montaj si 36.080, 50 lei, cheltuieli diverse si neprevazute, in cota de 5% din C+M
II.1.6) CPV: 45233220-7 - Lucrari de imbracare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 757, 690.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
? Cuantumul garantiei de participare: 800 lei? Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.2. Garantia de participare se constituie prin virament bancar (RO73TREZ2765006xxx000062?Trezoreria Titu) sau printr-un instrument degarantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si pentruperioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.Cursul la care se va face echivalenta leu/alta valuta va fi cursul BNR din data 05.09.2013
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care devine anexa la contract, in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA.? Daca partile convin, garantía de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale inconditiile prevazute de art.90 alin.3 din H.G.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.2.Autoritatea contractanta va elibera/restituí garantia de buna executie dupa cum urmeaza: a) 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu aridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim;b) restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului-verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006(declaratie privind eligibilitatea)-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, original-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.U.G.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, original? Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Traian Niculae-Primar, Vlad Oprea- Viceprimar, Cristian Sima - Secretar, Marieta Rosu- Director economic, Viorel Voicu- Arhitect-Sef, Cristache Nica- Director Administratie Publica, Mihai Andrei- Sef Birou Achizitii Publice, Ion Cosaru- Administrator Public, Adrian Catalan- Consilier local, Cristian Grigore Cristescu- Cosilier local, Ion Mirea- Consilier local, Voicu Neagu- Consilier local, Lucian Plesa- Consilier local, Alexandru Sandu-Consilier local, Constantin Sterian- Consilier local, Constantin Serban- Consilier local, Florinel Stefan- Consilier local, Doina Visinescu ? Consilier local, Marin Badea ?Consilier local, Emil Toma Ion ? Consilier local, Cristina Toader- Consilier local, Valeriu Vasile- Consilier local, Ion Grecu ? Consilier local, Sorin Stefanescu - Consilier local-Declaratie privind calitatea de participant la procedura, original-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta , original- Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat - original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"Se va prezenta situatia achitarii obligatiilor scadente in luna anterioara aceleia in care se prezinta oferta.- Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale- original, copie legalizata sau copielizibila cu mentiunea "conform cu originalul"Se va prezenta situatia achitarii obligatiilor scadente in luna anterioara aceleia in care se prezinta oferta.? Nota: Pentru persoanele juridice/fizice straine, - Operatorul economic va prezenta documente edificatoare(certifícate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.? In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor de mai sus sau documentele respective nu vizeaza toate situatiile prevazute de art.180 si art.181 din O.U.G.34/2006, ofertantul va prezenta o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente inacest sens.? Documentele emise in alta limba decat cea romana vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.? In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus. -Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul").- Ofertantului clasat pe primul loc, inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original/copie legalizata pentru conformitate, in situatia in care a prezentat acest document in copie.Nota;Pentru persoanele juridice/fizice straine ?Operatorul economic va prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constiutuite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalízate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie globala de afaceri, care vizeaza activitatea din ultimii trei ani trebuie sa fie cel putin egala cu: 1.400.000 leiPentru echivalenta cifrelor de afaceri prezentate in alte valute decat leul, seva avea in vedere cursul mediu anual leu/valuta raportat de BNR pt. anii2010, 2011 si 2012In cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor, cifra de afaceri se accepta in procent de 50% din cuantumul precizat.modalitate de indeplinire: Declararea, in formularul Informatii generale, a cifrei de afaceri globala carevizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani (fara a fi luat in considerareanul in curs);Ultimul bilant sau orice alt document contabil, vizat si inregistrat de organelecompetentePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, din care sa rezulte ca a executat cel putin 1 contract max. 3 contracte de lucrari a carui/caror valoare cumulata a fost de min. 700.000, 00 lei, insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre autoritatea sau clientul beneficiar al contractelor prin care se demonstreaza indeplinirea cerintei, conform formular 14Pentru echivalenta lei/valuta se vatine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru anul in care s-a executat lucrarea, -Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si alcadrelor de conducere.Modalitatea de indeplinire: Declaratie privind efectivele medii anuale alepersonalului angajat si al cadrelor de conducere, conform formular 16 insotit de Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificareapersonalului de conducere, precum si a persoanelor responsabile pentruexecutia lucrarilor respectiv: -Sef santier ?Se va prezenta orice document relevant privinddovedirea experientei ca sef de santier in domeniul aferent contractului ceurmeaza a fi atribuit.(constructii drumuri)-Responsabil Tehnic cu Executia atestat de organele competente.Se va prezenta Certificat de atestare tehnico-profesionala in domeniulConstructii rutiere, drumuri, piste de aviatie; poduri; tunele , domeniu aferent obiectului contractului ce urmeaza a fi atribuit.(Cerinta este solicitata conformlegislatiei relevante in vigoare: Legea 10/1995 privind calitatea in constructii, cu modificarile si completarile ulterioare-art.23 : Executantul lucrarilor deconstructii are urmatoarele obligatii principale: ?.. lit.c): asigurarea niveluluide calitate corespunzator cerintelor printr-un sistem propriu de calitateconceput si realizat prin personal propriu, cu responsabili tehnici cu executiaatestati?)-Responsabil cu controlul calitatii-Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de caredispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare acontractului de lucrari STANDARDE DE ASIGURARE A CALITATII - Certificat de atestare acalitatii implementat ISO 9001:2008 sau echivalent, in copie "conform cuoriginalul", in domeniul prezentei proceduri, valabil la data limita dedepunere a ofertelor.In cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta acest certificat., STANDARDE DE PROTECTIE A MEDIULUI - Certificat de atestare acalitatii implementat ISO 14001:2005 sau echivalent, in copie "conform cuoriginalul", in domeniul prezentei proceduri, valabil la data limita dedepunere a ofertelor.In cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta acest certificat.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.09.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.09.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 2luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.09.2013 08:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer