Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REABILITARE STRAZI IN MUNICIPIUL DEJ ? proiectare si executie


Detaliu pentru invitatia numarul 324957
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL DEJ
Numar invitatie: 324957/24.04.2012
Denumire contract: REABILITARESTRAZI IN MUNICIPIUL DEJ ? proiectare si executie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL DEJCod fiscal: 4349179, Adresa: Str. 1 Mai nr.2, Dej, Telefon: 0264212799, Fax: 0264212750
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. 1 Mai nr.2, Dej, Romania, cod postal: 405200, telefon: +40 264212799, fax: +40 264212799, persoana de contact: Nicolae Tohaneanu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Dej, str.1 Mai nr.2, Compartiment Achizitii Publice, cam.34
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITARESTRAZI IN MUNICIPIUL DEJ ? proiectare si executie
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare si execu?ie Reabilitare strazi in Municipiul Dej: Lungimea strazilor este urmatoarea: str.Teilor = 480 ml, Petru Maior = 190 ml, Iosef Attila = 230 ml, Miron Costin = 260 ml, Ciceului = 155 ml, Simion Barnu?iu = 310 ml, Grivi?ei = 485 ml, Merilor = 390 ml, Ion Creanga = 575 ml, George Bari?iu = 335 ml, Ion Luca Caragiale = 330 ml, Traian = 380 ml, Liviu Rebreanu = 462 ml, Nicolae Iorga = 1000 ml, Nicolae Titulescu = 1150 ml, Alecu Russo = 385 ml, Corneliu Coposu = 320 ml.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 10, 020, 240 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a) Val. gar. de part.este de 120.000 lei. Termen de valab. 60 zile de la data dep.ofertelor.Mod. de constit.acceptate: 1.Prin virament bancar sau printr-un instrum.de garant. emis in cond. legii de o soc. banc.ori de o soc. de asig., care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prev. in doc. de atrib.2. Scrisoare de gar.banc., care este de pref. sa fie emisa de o banca din Romania ? Form.nr. 29. Durata de valab. sa fie min. 60 zile de la data dep.of.3.Depunere in numerar-lei- la Casieria Aut. Contr.4.Ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirm.de catre banca pana la data desch. ofertelor in contul Aut. Contr. Trez. DejRO12TREZ2175006XXX000065).Cod fiscal: 4349179In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stab. pt. deschid.of.In cazul asociatiilor, gar. de particip. poate fi constit.de catre unul sau mai multi asociati.Of. care vor constit. gar. de particip. in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM, cu modif. si compl. ult., au obligatia de a face dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie, respectiv dovada privind nr. de salariati si dovada privind cifra de afaceri pe ultimul an (unde este cazul), precum si valoarea activelor totale, prin completarea Form. nr. 17 si in cazul asociatilor toti asociatii sa faca dovada ca reprezinta o IMM.-Clauza de retinere: In conform. cu art.278 ^1 alin.1 din OUG.34/2006(1) In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din gar. de particip. in raport cu val. estim.a contr. urm. sume: c) intre 4.200.001 lei si 42.000.000 lei inclusiv ? 7.980 lei + 0, 01% din ceea ce depa?e?te 4.200.001 lei- valoarea rezultata ce se re?ine este de8562leiin raport cu valoarea estimata de 10.020.240 lei.
Garantie de buna executie
Se va const.gar.de buna exec., in proc. de 5% din val. viit.contr., excl. T.V.A (sau 2, 5% din pretul contr. fara TVA, pt.op. ec. din categ. IMM, in conf.cu prev.Legii 346/2004), aceasta avand valab. pana la semnarea proc. verbal de rec. finala.Gar. de buna exec.a contr. se constit. prin retineri succ. din fact. intocm. in baza sit. de lucr., accept. de aut. contr. In acest caz contr. are oblig. de a deschide un cont la dispoz. aut. contr., in termen de 5 zile lucr. de la semn. contrac. de ambele parti, la unit. Trez. Stat. din cadrul org. Fiscal competent, un cont disp. la dispoz. aut.contr., conform H.G. 1045/2011. Suma initiala care se depune de catre contr. in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% (0.25% pentru IMM-uri) din pretul contr. fara TVA.Pe parc. indeplin. contr., aut.contr. urmeaza sa alim. acest cont prin retineri succ. din sumele dat. si cuv. contr. pana la conc. sumei stab.drept. gar. de buna exec. in doc. de atrib.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.-Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea;2.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare -Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareDocumentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.a) Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente valabile, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;b) Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente valabile, eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.- Documentele se vor atasa in original si traducere legalizata in limba romana- Operatorii economici vor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele.- Documentele se vor accepta in oricare din formele: original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura- Formularul nr.3 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura.4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 -- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile articolului 69 alin.1) evitarea conflictului de interese din OUG.34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337 din 2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Primar ing.Morar Costan, Viceprimar Chira Claudiu, Director economic ec.Drentea Angela, Director Tehnic ing.Zegrean Calin.5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin 314/2010 - ANRMAP -- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? Anexa 1 din Ordin 314/2010 1. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati - Se solicita Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial.a. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati - Se vor atasa copii dupa original, si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.b. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC conform anexa 1 la Ordinul 509/2011; 7112 ? Activitati de inginerie si consultanta tehnica; 4211- Lucrari de constructii a drumurilor - Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata, si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic.- Documentele se vor accepta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1 Cifra de afaceri anuala medie pe ultimii 3 ani sa fie de minim 10.000.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraProiectareOfertantul trebuie sa fi dus la bun sfarsit, in ultimii 3 ani, cel putin un contract similar, pe Servicii de inginerie si consultanta tehnicaa carui valoare sa fie de minim 20.000 lei.ExecutieOfertantul trebuie sa fi dus la bun sfarsit, in ultimii 5 ani, cel putin un contract similar, pe Lucrari de constructii a drumurilor -a carui valoare sa fie de minim 5.000.000 lei., Termenul de experinta simil.din ultimii 5 ani se va raporta la data limita de depunere a ofertei. In conformitate cu art.14 din Ordinul 509/2011 se va accepta si considera cerinta indeplinita daca op. ec. prezinta ca exp.similara oricare din var.prev. la alin.1 ale art.14 din Ord.509/2011. In sit. in care contr. au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, autorit. contr. va lua in consid. lucr. Exec. si duse la bun sfasit in perioada solicit. si va avea in vedere doar lucr. exec.in aceasta perioada., UtilajeOp. ec., impreuna cu ofertantul asociat si/sau subcontractantii, sautert sustinator, dupa caz, trebuie sa dispuna de echip. si bunurile strictnecesare indeplinirii in bune conditii a contr.Dotari tehnice minimeOfertantul trebuie sa demonstreze detinerea (dotarea proprie / inchiriereasau alte forme de punere la dispozitie, angajament) conform anexa 1 la Ord.509/2011pentru urm. dotari tehnice minime necesare pentru exec.lucr.- statie de asfalt autorizata- repartizor asfalt- cilindru compactor- autobetonieraSe solicita copii, conform cu originalul, doc. care atesta dreptul de propr. sau daca este cazul contr.de inchirieresi /sau de leasing ale utilajelor sus mentionate prin care proprietarii utilajelor pun aceste dotari la dispozitia ofertantului., PersonalSa dispuna de resursele umaneca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului.Atunci cand un grup de operatori ec. depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profes. se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, in functie de partea de contract in care se vor folosi specialistii respectivi, conform acordurilor sau contr. prez. odata cu oferta, SubcontractantiIn cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, op. ec. are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau inconsiderare numai pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit.Mentiune: Daca operatorul ec. castigator va subcontracta parte sau parti din contract, autor. contr. solicita prez. contr. incheiate intre acesta si subcontractantiinominalizati in oferta, pana la data incheierii contr.de achizitie publica., Asociati: V.4.4.1. In cazul in care oferta este depusa de o asociatie (consortiu), fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile privind Situatiapersonala a ofertantului si Capacitatea de exercitare a activ.profesionale(inregistrare), in conformitate cu Acordul de asociere, din care trebuie sareiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii.Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica si profesionala sedemonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilorgrupului.Mentiune: ? Daca operatorul economiccastigator va fi o asociatie / consortiu, autoritatea contractanta solicitalegalizarea asocierii conform prevederilor legale, pana la data incheierii contractului de achizitie publica.? In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere legalizata in limba romana dupa acestea. Cerinta nr. 1Sistemul de management al calitatii- Ofertantul trebuie sa detina Certificat ISO 9001 sau echivalent valabil la data depunerii ofertelor., Cerinta nr. 2Sistemul de management al mediului- Ofertantul trebuie sa detina Certificat ISO 14001 sau echivalent valabil la data depunerii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.04.2012 12:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer