Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare strazi localitatea Beclean


Detaliu pentru invitatia numarul 326893
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA BECLEAN (PRIMARIA COMUNEI BECLEAN JUD. BRASOV)
Numar invitatie: 326893/16.05.2012
Denumire contract: Reabilitarestrazi localitatea Beclean
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BECLEAN (PRIMARIA COMUNEI BECLEAN JUD. BRASOV)Cod fiscal: 4443426, Adresa: BECLEAN NR 196, Beclean, Telefon: 0268518668, Fax: 0268518668
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str Principala nr. 196, Beclean, Romania, cod postal: 507010, telefon: +40 268518668, fax: +40 268518668, persoana de contact: JIGA ALEXANDRA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Beclean nr. 196, Beclean sediul atoritatii ontractante
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitarestrazi localitatea Beclean
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari re reabilitare drumuri si strazi in localitatea Beclean. Lungimea strazilor este de 2.2 km
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 800, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 8000 lei, iar perioada de valabilitate este de 90 de zile calendaristice de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si trebuie prezentata in original. Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: -prin virament bancar sau prin Instrument de garantare in conditiile art.86 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; b) a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara in conditiile legii sau de o societate de asigurari. Aceasta se va depune in original. Cuantum ul garantiei de buna executie va fi de 10% din pretul contractului fara TVA, su de 5% din pretul contractului fara TVA in cazul IMM- urilor.Garantia de buna executie se va constitui : - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari conf. art.90, alin.1 din HG 925/2006. - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Ofertantul castigator are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in conformitate cu Hotararea nr.1045/19.10.2011, iar suma initiala care se depune nu trebuie s a fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 180 din OG 34/2006 Formular 1;2. Declaratie privind neincadrarea in preederile art. 181 din OG 35/2006 Formular 2;3.Ofertantul si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata catre bugetul central si local in luna anterioara deschiderii ofertelor;Pentru persoane juridice/fizice romane :1.Certifiat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele.2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele.3. Conditie de calificare : Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Reesalonarea datoriilor nu reprezinta un aranjament cu creditorii.Pentru persoane juridice/fizice straine : Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata la notariat. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Primaria Comunei Beclean le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic.3. Certificat privind depunerea unei oferte independente in conf cu Ordin ANRMAP 314/20104. Decl. pe propriaras pundere privind neincadrarea in art 69, indice 1 din OUG nr, 34/2006, s olicitata conform art.13 din L 279/2011. Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Ioan Maican ?primar, Tuturea Ioan viceprimar, Serban Ioan ? presedinte comisie de evaluare a ofertelor Formular 17 1) Se va prezenta Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertelor (emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor), din care sa reiasa urmatoarele date: a)denumirea operatorului economic si toate datele deidentificare;b)codul unic de inregistrare;c)sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d)structura actionariatului;e)numele reprezentantilor legali ai operatorului economic; f)domeniul de activitate principal;g)domeniile de activitate secundare;h)situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii). Documentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului. . Ofertantul clasat pe primul locdupa evaluarea ofertelor are obligatia de a prezenta la solicitarea autoritatii contractante, documentul in original / copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani financiari (fara anul in curs) sa fie de minim 820.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraOfertantul trebuie sa faca dovada incheierii si indeplinirii in ultimii 5 ani, a minim 1 (unu) maxim 2 (doua) contracte de natura si complexitate similare lucrarilor ce fac obiectul contractului, Cerinte privind personalulA. Informatii referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si a cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.B.Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut, in special pentru asigurarea controlului calitatii;Documente care atesta disponibilitatea personalului/organismului tehnic de specialitate.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de ce, Dotare tehnicaOfertantul trebuie sa faca dovada existentei in dotare sau prin inchiriere a unui parc de utilaje, compus din: - statie de preparare mixturi asfaltice cu inspectia tehnica valabila la zi, Statiile de preparare mixturi asfaltice vor fi situate la o distanta care sa asigure calitatea mixturii asfaltice la standardele solicitate in caietul de sarcini.- repartizator mixturi asfaltice - 1 buc- cilindru compactor - 2 buc- compactor vibrator mixt pentru terasamente - 1 buc- matura mecanica - 1 buc- gudronator - 1 buc- excavatoare pe pneuri sau buldoexcavator - 2 buc- autobasculante 18 t sau mai mari - 5 buc- autogreder - 1 buc- freza pentru imbracaminti asfaltice si beton cu latimea de frezare minima ? 1000 mm ? 1 buc- laborator pentru testarigradul II, autorizat ISC ? 1 buc, Informatii privind subcontractantiiConform art. 11 alin 7 din HG nr.925/2006 autoritatea contractanta nu are dreptul de a impune indeplinirea unor criterii de calificare pentru eventualii subcontractanti, dar resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens.Nota: Ofertantul castigator va prezenta contractele semnate cu subcontractantii ? in original, la data semnarii contractului cu Autoritatea Contractanta., Informatii privind asociatiiIn cazul in care oferta este depusa de o asociatie (consortiu), fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile privind Situatia personala a ofertantului si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (Inregistrare). Standard de asigurare a calitatii ISO 9001, Standard de protectia mediului ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
233.33
Descriere: Componenta financiara
Durata de excutie
100
Descriere: Durata minima de executie sub care oferta nu va fi punctata suplimentar este 30 zile, urmand ca punctajul sa fie acordat proportional . Termenul de executie al lucrarii =(t minim*30/tofertat) se va exprima in numar de zile calendaristice. Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul *t minimum este termenul de executie cel mai mic din ofertele considerate admisibile si conforme din punct de vedere tehnic si i se va acorda maximul de puncte, respectiv 30 de puncte; *t ofertat este termenul de executie al ofertei evaluate. *Oferta cu un termen de executie mai mare de 60 de zile va fi considerata neconforma.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP la adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.05.2012 12:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer