Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare a Caminelor pentru persoane virstnice Rucar, Mozaceni si Domnesti??


Detaliu pentru invitatia numarul 320180
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: JUDETUL ARGES
Numar invitatie: 320180/15.02.2012
Denumire contract: Reabilitare a Caminelorpentrupersoane virstnice Rucar, Mozaceni si Domnesti??
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL ARGESCod fiscal: 4229512, Adresa: Piata Vasile Milea Nr.1, Pitesti, Telefon: +40 248220075, Fax: +40 248220137
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Vasile Milea Nr.1, Pitesti, Romania, cod postal: 110035, telefon: +40 0248220075, fax: +40 0248220137, persoana de contact: Bratu Roxana-SEAP, Rujoiu Ion -Documentatie ?Judetul Arges prin Consiliul Judetean Arges
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare a Caminelorpentrupersoane virstnice Rucar, Mozaceni si Domnesti??
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LUCRARI DE REABILITARE A CAMINELOR PENTRU PERSOANE VARSTNICE RUCAR, MOZACENI SI DOMNESTI, JUDETUL ARGES.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 806, 220 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: Lotul I: 19.000 lei ;Lotul II: 18.000 lei;Lotul III: 18.000 lei;Mod de constituire: prin virament bancar sau printr-un instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari in original.Se poate constituiprin OP in contul nr. RO34TREZ0465006XXX000183 deschis la Trezoreria Municipiului Pitesti. Termen de valabilitate 90 de zile, de la data stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
Mod de constituire: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari care devine anexa la contract, se poate constitui si prin retineri succesive, contractantul avand obligatia deschiderii unui cont, la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei statului competenta; - 5% din pretul contractului, fara TVA
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, semnata de reprezentantul legal al ofertantului (Formularulnr.05), original.2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, semnata de reprezentantul legal al ofertantului (Formularulnr.06), original.3.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile din luna anterioara celei in care se vor depune ofertele in original, in original, copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.4.Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile din luna anterioara celei in care se vor depune ofertele in original, in original, copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.5.declaratie privind calitatea de participant la procedura ?(Formularul nr.7) original;.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, (Formularul nr.25), original. Se va prezenta si o declaratie pe propria raspundere privind regulile de concurenta(Formularul nr.15), original.Declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art. 69ยน (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, (Formularulnr.23), original.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: - Nicolescu Constantin-presedinte;
- Tecau Florin ? vicepresedinte;
- Oprescu Simona-vicepresedinte;
- Raducanu Viorica ? secretar judet;
- Carstea Eleonora ? director;
- Mercea Codruta- director;
- Stoicea Alin ? director. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, in original, copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Certificatul constatator va fi eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor si va atesta ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni referitoare la condamnari ale comerciantului pentru fapte penale, punerea sa sub stare de interdictie, instituirea curatelei, declararea starii de insolventa sau faliment, nu se afla in fuziune sau divizare, proces de dizolvare sau lichidare, reorganizare judiciara sau faliment.Ofertantii - persoane juridice straine ? vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil la data deschiderii ofertelor.Ofertantii ? persoane juridice straine - vor prezenta o declaratie pe propria raspundereprin care, in cazul in care oferta lor este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru : ca in termen de 30 zile de la comunicarea rezultatului procedurii, vor prezenta dovada deschiderii sediului permanent in Romania, sauinaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea asocierii la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania, in vigoare.NOTA: Actele normative care impun astfel de documente se vor mentiona in anuntul/invitatia de participare.Pentru ofertantii declarati castigatori se solicita inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii prezentarea pentru conformitate a documentului original/copie legalizata,
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la data de 31.12.2008; 31.12.2009; 31.12.2010, sau echivalente., Cifra de afaceri in ultimii 3 ani mai mare sau egala cu : Lot I =1.880.000 lei fara TVA; LOT II= 1.850.000 lei fara TVA; Lot III=1.800.000 lei fara TVA.Pentru determinarea echivalentului leu/euro se va avea in vedere cursul mediu anual comunicat de BNR/BCE respectiv: 2008=3.6827 lei/euro; 2009= 4.2373 lei/euro, 2010=4.2099 lei/euro.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea lucrarilor duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani., Experienta similara: prezentarea cel putin a unei lucrari de natura si complexitate similara, lucrarilor care urmeaza sa fie executate duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani, insotite de certificate de buna executie a carei valoare va fi de: Lot I=950.000 lei fara TVA; Lot II=930.000 lei fara TVA; Lot III=910.000 lei fara TVA.Pentru determinarea echivalentului leu/euro se va avea in vedere cursul mediu anual comunicat de BNR/BCE aferent anului in care au fost duse la bun sfarsit lucrarile prezentate ca experienta similara., Resurse tehniceOfertantul are obligatia asigurarii utilajelor , in dotare proprie sau contracte/ conventii de inchiriere., Informatii privind resursele umane necesare indeplinirii contractului . Ofertantul va face dovada ca dispune de personal care sa acopere cel putin specialitatile: - sef santier ? inginer constructii civile, industriale si agricole, se va prezenta: CV, copie diploma de studii, declaratie de disponibilitate.- responsabil tehnic cu executia, inginer atestat in conformitate cu prevederile legale in domeniul constructii civile, industriale sau agricole. Se va prezenta: CV, diploma de studii, atestat si legitimatie valabila, declaratie de disponibilitate, - responsabil pentru calitate: inginer cu autorizatie CQ pentru domeniile constructii civile sau document echivalent. Se va prezenta CV, diploma de studii, sau decizie de numire, declaratie de diponibilitate, - inspector protectia muncii. Se va prezenta: CV, diploma de studii, atestat inspector protectia muncii cu certificat de absolvire a unui curs de specialitate, declaratie de disponibilitate., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze., Informatii privind asocierea SR EN ISO 9001:2008 sau echivalente valabile la data depunerii ofertelor, SR EN ISO 14001:2005 sau echivalente valabile la data depunerii ofertelor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie
15
Descriere: Durata minima de executie este de 30 de zile calendaristice, iar durata maxima este de 90 de zile calendaristice. Peste durata de 90 de zile calendaristice, oferta va fi considerata neconforma.
Garantia lucrari
15
Descriere: Duratade garantie minima a lucrarii este de 10 ani. Sub aceasta durataoferta va fi declarat neconforma.
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.02.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.05.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.02.2012 08:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer