Achizitie publica - ?Reabilitare acces rutier Fierbinti Targ? - Etapa I
Detaliu pentru invitatia numarul 326502
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326502/14.05.2012
Denumire contract: ?Reabilitare acces rutier Fierbinti Targ? - Etapa I
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETULIALOMITACod fiscal: 4231776, Adresa: PIATA REVOLUTIEI, NR. 1, Slobozia, Telefon: 0243230200, Fax: 0243232100
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PIATA REVOLUTIEI, NR. 1, Slobozia, Romania, cod postal: 920032, telefon: +40 243230200, fax: +40 243233000, persoana de contact: RODICA STOICA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PIATA REVOLUTIEI, NR. 1, Slobozia, Romania, cod postal: 920032, telefon: +40 243230200, fax: +40 243233000, persoana de contact: RODICA STOICA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Reabilitare acces rutier Fierbinti Targ? - Etapa I
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitarea tronsonului de drum judetean DJ 101U care asigura legatura intre localitatile Fierbinti Targ si localitatea Fierbintii de Jos.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 736, 320.66 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare 7400 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Garantia de participare se constituie potrivit prevederilor art.86, alin.(1) din Hotararea Guvernului nr.925/2006, cu modificarile ulterioare.In cazul prezentarii unei scrisori de garantie bancara aceasta trebuie sa fie prezentata in original, conform formular nr.10(anexata la coletul cu oferta), care trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii: sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta;sa contina in mod clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit;sa contina valoarea garantiei care sa corespunda sumei fixe solicitate prin documentatia de atribuire;sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatie;sa contina parafa lizibila a bancii emitente si/sau semnatura autorizata;sa fie emisa pentru operatorul economic care a depus oferta.Ordinul de plata-in contul nr.RO 67TREZ3915006XXX000121 deschis la Trezoreria Slobozia, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor.Ofertantii care fac dovada incadrarii in prevederile Legii nr.346/2004, cu modificarile ulterioare, beneficiaza de reducere cu 50% la constituirea garantiei de participare;se vor completa anexele 1 si 2 din Legea nr.346/2004, cu modificarile ulterioare.Nota: Ofertantului caruia C.N.S.C.ii va respinge contestatia formulata i se va retine potrivit art.278 1 din O.U.G. 34/2006, cu modificarileulterioare, o parte din garantia de participare(4.200 lei +0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei), respectiv suma de 4 516, 32 lei.Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile art.87 din H.G. nr.925/2006, cu modificarile ulterioare.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului, fara T.V.A.Modul de constituire a garantiei de buna executie: potrivit prevederilor art.90, alin.(1) din Hotararea Guvernului nr.925/2006, cu modificarile ulterioare.ofertantii care fac dovada incadrarii in prevederile Legii nr.346/2004, cu modificarile ulterioare, beneficiaza de reducere cu 50% la constituirea garantiei de buna executie;
-se vor completa anexele 1 si 2 din Legea nr.346/2004, cu modificarile ulterioare;Garantia de buna executie se va constitui de catre ofertantul castigator pana la data semnarii contractului si reprezinta anexa la contract.Garantia de buna executie se va restitui conf. prevederi art.92 din H.G. nr.925/2006, cu modificarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, cu modificari completarile ulterioare-form.1.Ofertantii au obligatia de a prezenta aceasta declaratie, semnata de reprezentantul sau legal, prin care sa confirme ca nu se afla in situatia respectiva.Declaratia se solicita si pentru tertul sustinator, daca este cazul.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, cu modificarile ulterioare -form.2.Ofertantii au obligatia de a prezenta aceasta declaratie, semnata de reprezentantul sau legal, prin care sa confirme ca nu se afla in situatia respectiva.Declaratia se solicita si pentru tertul sustinator, daca este cazul.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 1(evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr.34/2006, cu modificari ulterioare-form.3.Sa nu se afle in niciuna din situatiile prevazute la art.69 1.Persoanele cu functie de decizie la nivelul autoritatii contractante: Presedinte: Vasile Silvian CIUPERCA-Vicepresedinte: Ioan MARTIN-Vicepresedinte: Stefan MUSOIU.Director: Cezar Gheorghe VALCAN, Presedinte comisie evaluare: Rodica STOICA, membri: Gheorghe MARTIN, Mirela PREDA, Victoria ALBU, Marinela NEACSU.Membri rezerva: Maria CAZACU, Claudiu PARAIPAN.Declaratia se solicita atat subcontractantului, cat si tertului sustinator, daca este cazul.Certificat de participare cu oferta independenta(form.4), conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Ofertantul are obligatia sa prezinte certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale?formulare tip emise de autoritatile competente.Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile ulterioare.Acestea se accepta in oricare din formele de depunere: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea?in conformitate cu originalul?cu semnatura si stampila operatorului economic. Certificat constatator emis de O.N.R.C. din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.N.R.C.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceriPrezentarea unei fise de informatii generale care sa cuprinda cifra de afaceri globale pe perioada ultimilor 3 ani (2008, 2009, 2010)-formular nr.5.Media cifrei de afaceri globale intr-o perioada anterioara care vizeaza cel mult ultimii 3 ani.Valoarea cifrei de afaceri globale a operatorului econimic trebuie sa fie de cel putin 1 472 640 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 aniPrag pentru experienta similara: un contract de lucrari in valoare de cel putin 736 320 lei, Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii-statie de asfalt cu o capacitate de de min.120 to./h ? 1 buc- laborator de incercari pentru lucrari de drumuri (profile autorizate: ANCFD, BBABP, D, MBM, MD), min gr.2;
- repartizor finisor pentru asternerea asfaltului -1 buc.;
- rulou compactor vibrator lis ? 1 buc;
- rulou compactor vibrator mixt - lis+ pneu ? 1 buc., Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate pentru asigurarea controlului calitatii-responsabil cu controlul calitatii., Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilorDeclaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere.Ofertantultrebuiesadispuna de: -manager de proiect cu experienta profesionala in constructii de infrastructura de transport rutier, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
-responsabil cu indeplinirea contractului/sef santier, cu studii superioare cu experienta profesionala in constructii de infrastructura de transport rutier, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
-responsabiltehniccuexecutia atestat. Standarde de protectie a mediuluiCertificat ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Garantia lucrarilor
30
Descriere: Durata de garantie minima acceptata, sub care oferta va fi declarata neconforma, este de 2 ani, iar durata de garantie maxima realista, peste care oferta nu va fi punctata suplimentar, este de 5 ani. Ofertele vor fi punctate dupa grila urmatoare: pentru o perioada de garantie de2 ani-2 pct;De la 2 ani pana la 3 ani-6 pct;De la 3 ani pana la 4 ani-12 pct;De la 4 ani pana la 5 ani-20 pct;Pentru o perioada de 5 ani si peste 5 ani-30 pct.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din Sistemul Electronic de Achizitii Publice www.e-licitatie.ro sau de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.05.2012 09:56