Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?REABILITARE ACOPERIS PAVILION B2 - ADMINISTRATIV?


Detaliu pentru invitatia numarul 347755
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Ministerul Apararii - Unitatea Militara 02444 Sibiu
Numar invitatie: 347755/31.05.2013
Denumire contract: ?REABILITARE ACOPERIS PAVILION B2 - ADMINISTRATIV?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Apararii - Unitatea Militara 02444 SibiuCod fiscal: 4240847, Adresa: Piata Armelor nr. 10, loc. Sibiu, Sibiu, Telefon: +40 0269210972, Fax: +40 0269210098
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Armelor nr. 10, loc. Sibiu, Sibiu, Romania, cod postal: 550194, telefon: +40 0269210972, fax: +40 0269210098, persoana de contact: Oana Maria Ardelean
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata Armelor nr. 10, loc. Sibiu, Sibiu, Romania, cod postal: 550194, telefon: +40 0269210972, fax: +40 0269210098
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?REABILITARE ACOPERIS PAVILION B2 - ADMINISTRATIV?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia presupune executarea lucrarilor de reabilitare sarpanta si invelitoare pentru pavilion B2 ?Administrativ? din imobilul 1164 Rasnov.Cheltuielile diverse si neprevazute - nu este cazul
II.1.6) CPV: 45261900-3 - Lucrari de reparare si de intretinere de acoperisuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 159, 513.45 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul G.P. este de 3.190, 26 lei;Perioada de valab.a G.P. este de 90zile de la data limita stab.pt.depunerea ofert.Cuantumul va fi exprimat in lei pt. societ.comerciale din Romania sau echiv.in euro, la data constit.acesteia, pt. societ.comerciale din afara Romaniei; G.P.poate fi constituita astfel: a)scrisoare de garantie bancara, emisa in conditiile legii de o societ.bancara ori de o societ.de asigurari, din Romania, in favoarea A.C., conform formul.nr.3.Aceasta se prez.in original, in cuantumul si pt. perioada de valab.a ofertei. b)depunere de numerar la casieria autoritatii contractante;c) ordin de platain favoarea autoritatii contractante, vizat de banca cu mentionarea procedurii pentru care se constituie, in contul RO80TREZ5765005XXX000204, C.U.I. 4240847.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: - conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; SAUneconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.- In cazul scrisorilor de garantie bancara emise de o banca din strainatate, se va prezenta traducerea autorizata si legalizata a acesteia;
- Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, in conformitate cu art. 87 din Hotararea Guvernului nr. 925/2006 si partial conform art. 278.1 din O.U.G. nr. 34/2006 actualizata;
- Restituirea garantiei de participare se va face conform art. 88, sectiunea I, capitolul VII, din H.G. nr. 925/2006, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, partea I, nr. 625/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea totala a contractului, fara T.V.A. si se constituie astfel: Contractantul are oblig.de a prez. in termen de 5zile de la semnarea contract., un extras de cont in original, vizat deunitatea Trezoreriei Statului emitenta, prin care sa se ateste faptul ca executantul a deschis la unitatea Trez.Stat.din cadrul organului fiscal competent in administrarea sa, un cont disponibil distinct la dispoz.achizitorului pt. contractul in cauza.Numai dupa prez.extras.de cont se va emite Ordinul de incepere a lucr.si se va preda amplasamentul lucrar.Suma initiala care se va depune de catre contractant in contul disponibil astfel deschis trebuie sa fie in val.de 0, 5% din valoarea ofertata.Pe parcursul indeplin.contract., achizitorul urmeaza sa alimenteze cont.disponib.prin retineri succesive in cuantum de 10% din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stab.drept garantie de buna executie in doc.de atribuire.A.C.va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Din contul de disponibil deschis la unitatea Trez.Stat.pe numele executan.pot fi dispuse plati atat de catre executant, cu avizul scris al achizit.care se prez.unitatii Trez.Stat., cat si de unitatea Trez.Stat.la solicit.scrisa a achizit.in favoarea caruia este constituita garantia de buna executie, in situatia prevazuta la art. 91 din H.G.nr.925/2006.Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.Garantia de buna executie se restituie astfel: 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la aceea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim. Restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Vor fi exclusi ofertantii care se incadreaza in prevederile art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului Romaniei nr.34/2006. Declaratie privind eligibilitatea, formular nr. 5;NOTA: In cazul in care ofertantul are unsustinator, formularul se va prezenta si de catre acesta.- Vor fi exclusi ofertantii care se incadreaza in prevederile art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului Romaniei nr.34/2006. Completarea, semnarea si prezentarea formularului nr. 6 (Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006);NOTA: In cazul in care ofertantul are un sustinator, formularul privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator.- Ofertantul trebuie sa prezinte declaratia privind calitatea de participant la procedura.Completarea, semnarea si prezentareaformularului nr.7NOTA: In cazul unei asocieri acest formular se va prezenta de catre fiecare asociat in parte.- Vor fi exclusi ofertantii care se incadreaza in prevederile art. 69.1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului Romaniei nr.34/2006. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazutela art. 69.1 din O.U.G.nr. 34/2006 (formular nr. 8).Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante implicate in procesul de achizitie: Gherman Ionel, Popescu Constantin, Nedelcu Adrian, Stanciu Ascanio, Ardelean Oana, Ungureanu Danut, Zaharia Dumitru, Damian Ileana, Victor Draghiciu, Balasa - Armasu Mihaita si Petre Alexandrina.NOTA: In cazul in care ofertantul are un sustinator si/sau unsubcontractant, formularul se va prezenta si de catre acestia.- Vor fi exclusi ofertantii care nu respecta prevederile Ordinului nr. 314 /12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Prezentarea declaratie pe propria raspundere privind regulile de concurenta conform Ordinului nr. 314/2010 ( formularului nr. 9).- Indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurare sociala catre bugetele componente ale bugetului general consolidat in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul /ofertantul este rezident), aceste certificate fiscale trebuie sa prezinte situatia privind datoriile scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta: a) certificat de atestare fiscala eliberat de DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE teritoriala, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?in conformitate cu originalul?, cu semnatura si stampila operatorului economic;b) certificat privind achitarea impozitelor si taxelor locale, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?in conformitate cu originalul?, cu semnatura si stampila operatorului economic;NOTA: In cazul asocierii certificatele de atestare fiscala se vor prezenta de fiecare asociat in parte. Din documentele eliberate de autoritatile competente trebuie sa rezulte ca in obiectul de activitate al firmei respective sunt cuprinse realizarea de lucrari care fac obiectul prezentei achizitii, atat pentru persoane juridice romane cat si pentru persoanele juridice straine.Persoane juridiceromane: Certificat constatator, valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial cu precizarea obiectului de activitate clasificat pe coduri CAEN, in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?, continand informatii reale si actuale.Persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident si documente oficiale care sa ateste obiectul de activitate.NOTA: In cazul asocierii certificatul constatator se va prezenta pentru fiecare asociat in parte, pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii trei ani, sa fie cel putin egala cusuma de 300.000 lei.Bilantul contabil vizat de catre Administratia Finantelor Publice pe ultimii 3 ani;Informatii privind media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii trei ani, din care trebuie sa rezulte ca media cifrei de afaceri pe ultimii trei ani sa fie cel putin egala cu limitaimpusa* (formularul nr. 10).*pentru nivel impus privind media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii trei ani, pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.NOTA: In cazul asocierii bilantul contabil si informatiile privind cifra de afaceri se vor prezenta pentru fiecare asociat in parte.In cazul sustinerii informatiile privind cifra de afaceri vor fi prezentate fie de sustinator fie de ofertant.Cerinta privind cifra de afaceri trebuie sa fie indeplinita in intregime de catre un singur ofertant sau un sustinator.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - experienta, aptitudinile, eficienta si eficacitatea ofertantului se va dovedi prin: ?suma valorilor de lucrari executate in ultimii 5 ani, incluse in contractul/contractele prezentat/ prezentate (maxim doua contracte), trebuie sa fie similare cu cele care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit, si sa fie in valoare de cel putin 150.000 lei fara T.V.A.?declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (formular nr. 11);?lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (formular nr. 12), din care cel putin una trebuie sa fie similara cu cele care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit(formular nr. 14), insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si in care sa se precizeze daca lucrarile au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit;, - nivelul de pregatire tehnica si de specialitate al personalului angajat: ofertantul trebuie saaiba angajati sau sa detina contract de colaborare cu persoane specializate in domeniul prezentei achizitii.- declaratii referitoare la personalul/ organismul tehnic de specialitate de care ofertantul dispune, pregatirea profesionala al acestuia precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului (formularul nr. 16) sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant.- se va prezenta dovada asigurarii personalului de specialitate necesar indeplinirii contractului (prin prezentarea, in copie, dupa caz a: atestatelor, autorizatiilor, legitimatilor).NOTA: Subcontractantii/Sustinatorii vor prezenta resursele umane pentru partea lor de implicare.- se va prezenta atestatul/legitimatia pentru persoanele nominalizatein domeniul constructiilor civile si asigurarea calitatii.NOTA: In cazul asocierii situatia cu persoanele atestate pentru asigurarea controlului calitatii se va prezenta de fiecare asociat in parte, pentru partea din contract pe care o realizeazaAsigurarea de catre ofertant al: - unui inginer atestat in domeniul constructiilor civile;
- unui responsabil cu asigurarea calitatii CQ- prezentarea deciziei de numire a persoanei responsabile cu asigurarea calitatii CQ, valabile la data limita stabilita pentru depunereaofertelor., - utilajele, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de lucrari;
- declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice pe care operatorul economic le va folosi pentru indeplinirea contractului de lucrari, conform formularului nr. 13 Ofertantul sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent privind sistemul de management al asigurarii calitatii lucrarilor in domeniul constructiilor, valabil la data limita stabilita pentru depunereaofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.05.2013 14:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer