Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare acoperis Scoala cu clasele I-VIII Nr 7 Buzau


Detaliu pentru invitatia numarul 334985
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SCOALA CU CLS.I-VIII NR. 7 Buzau
Numar invitatie: 334985/06.09.2012
Denumire contract: Reabilitare acoperis Scoala cu clasele I-VIII Nr 7 Buzau
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSCOALA CU CLS.I-VIII NR. 7 BuzauCod fiscal: 17125203, Adresa: CARTIER DOROBANTI 1, Buzau, Telefon: 0238715426, Fax: 0238723951
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in seap
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare acoperis Scoala cu clasele I-VIII Nr 7 Buzau
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitare acoperis si inlocuire invelitoare la Scoala cu clasele I-VIII Nr 7 Buzau
II.1.6) CPV: 45214220-8 - Lucrari de constructii de scoli gimnaziale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 154, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 2.500 lei; Valabilitate: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor; Modalitate de constituire: OP sau Instrument de garantare cf art. 86 din HG nr. 925/2006. Art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006 este aplicabil
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din valoarea fara TVA a contractului de lucrari; Modalitate: in conformitate cu prevederile art. 89 alin. (2) din H.G. nr. 925/2006 Se va constitui conform cu unul din instrumentele prevazute la art. 90 alin. (1)-(3) din HG nr.925/2006.Totodata, se vor avea in vedere prevederile H.G. nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie eligibilitate (Formular B1) .- Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat;Acestea trebuie sa prezinte situatia obilgatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetele locale. Acestea trebuie sa prezinte situatia obilgatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- Cazierul fiscal al societatii ? emis cu cel mult 30 zile anterior datei limita de depunere a ofertei, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante;
- Cazierul judiciar al administratorului/administratorilor/asociatilor majoritari ai societatii;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr 34/2006 (Formular B11). Persoane cu functie de decizie la nivelul autoritatii contractante: URMUZACHE MARILENA ? Director;SAVULESCVU BEATRICE ? Contabil Sef; Membrii Consiliului de Administratie: Stanciu Stefana, Gavre Iuliana, Popescu Gratiela, Dobre Oana, Manole Joita, Naziru Anisoara, Matei Roxana, Bilea Marilena, Calin Iosif, Mihalascu Gabriel, Banu Ionel, Albu Iuliana.- Declaratie conformitate art 181 din OUG nr 34/2006 (Formular B12);
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular B15);
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura(Formular B5) Cerinta: Sa aibe in obiectul sau de activitate: Lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale, COD CAEN 4120.Documente doveditoare: - Constatator emis de ORC care trebuie sa cuprinda in mod obligatoriu domeniul principal si domeniile secundare de activitate, situatia juridica a ofertantului precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment, incapacitate de plata, etc document emis cu cel mult 30 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta: Sa fi inregistrat in ultimii 3 ani o cifra medie de afaceri globala de cel putin 300000 lei.Documente doveditoare: Formularul B2 Informatii generale; - Bilanturi contabile aferente 2009, 2010, 2011 cu confirmarea dedepunere la ORC/ANAF competent.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta: Sa declare eventualii subcontractanti avuti in vedere pentru realizarea contractului, Cerinta: Sa fi perfectat si realizat in ultimii cinci ani cel putin un contract de executie lucrari de constructii cu o valoare de cel putin 100.000 lei- Lista principalelor lucrari efectuate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. - recomandare din partea beneficiarului acelei lucrari consideranta ca relevanta copie de pe procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor respectiv a celui de receptie finala (ambele fara receptii respinse sau amanate), - copie dupa parti relevante ale contractului de executie lucrari respectiv precum si a acelor documente aferente executiei, Cerinta: sa asigure (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere etc.) existenta echipamentelor/utilajelor/mijloace de transport, laboratoare, alte mijloace fixe si dotari strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari: automacara de 6t - 1 buc, aparat sudura electric 1 buc, ,Cerinta: sa asigure personalul de specialitate minimal necesar: - 1 manager de proiect pt coordonarea intregii lucrari, absolvent curs specializare ?manager de proiect?, cod COR 241919 sau echivalent si experienta profesionala in cel putin un proiect similar; - 1 manager sisteme management de mediu cu experienta profesionala in cel putin un proiect similar; - 1 coordonator de securitate si sanatate al santierului, responsabil securitate si sanatate in munca, P.S.I. si protectia mediului, a protocolului privind asigurarea masurilor de securitate, sanatate, situatii de urgenta si protectie a mediului cu o experienta profesionala in cel putin un proiect similar - 1 sef santier absolvent studii tehnice constructii civile cu o vechime in domeniu si o experienta profesionala in proiecte similare; - 1 RTE domeniul constructii civile Se prezinta: copii de pe contracte de munca, atestate, sau alte acte doveditoare din care sa reiasa calificarea personalului respectiv Cerinta: Sa fi implementat standarde de management al calitatii conform ISO 9001 privind modul de conducere si control al activitatilor din domeniul constructiilor.Documente doveditoare: Certificat care atesta implementarea sistemului de management al calitatii potrivit standardului ISO 9001 privind modul de conducere si control al activitatilor din domeniul constructiilor, sau echivalent, Cerinta: Sa fi implementat standarde de management al mediului conform ISO 14001 privind modul de conducere si control al activitatilor din domeniul constructiilor.Documente doveditoare: Certificat care atesta implementarea sistemului de management al mediului potrivit standardului ISO 14001 privind modul de conducere si control al activitatilor din domeniul constructiilor, sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
85
Descriere: Componenta financiara. Cel mai mic pret obtine punctajul maxim malocat acestui factor de evaluare. Alt pret obtine punctajul potrivit formulei: P n= Pret minim/pret nominalx nr. maxim puncte (85)
Garantia acordata lucrarilor
15
Descriere: Pentru perioada de garantie acordata lucrarilor punctajul se acorda potrivit formulei: G n= garantie nominala /garantie maxima x nr. maxim puncte (15). Pentru o perioada de garantie acordata lucrarilor mai mica de 36 luni oferta va fi declarata neconforma, iar pentru o perioada de garantie acordata lucrarilor mai mare de 84 luni nu va fi punctata suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din seap
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.09.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.09.2012 13:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer