Achizitie publica - REABILITARE ACOPERIS SCOALA GENERALA COMUNA DUMBRAVITA , JUDETUL BRASOV
Detaliu pentru invitatia numarul 335386
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 335386/14.09.2012
Denumire contract: REABILITARE ACOPERIS SCOALA GENERALA COMUNA DUMBRAVITA , JUDETUL BRASOV
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA DUMBRAVITA (PRIMARIA COMUNEI DUMBRAVITA BRASOV)Cod fiscal: 4777132, Adresa: STR. MARE NR.1176, Dumbravita, Telefon: +40 0268483100, Fax: +40 0268483014
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. MARE NR.1176, Dumbravita, Romania, cod postal: 507060, telefon: +40 0268483100, fax: +40 0268483014, persoana de contact: LENICA CIOLANEL
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. MARE NR.1176, Dumbravita, Romania, cod postal: 507060, telefon: +40 0268483100, fax: +40 0268483014, persoana de contact: LENICA CIOLANEL
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITARE ACOPERIS SCOALA GENERALA COMUNA DUMBRAVITA , JUDETUL BRASOV
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de constructii , REABILITARE ACOPERIS PRIN DESFACEREA INVELITORII EXISTENTE , TURNAREA UNEI PLACI DE BETON SI INLOCUIREA INVELITORII CU UNA NOUA
II.1.6) CPV: 45261910-6 - Reparare de acoperisuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 419, 660.38 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare 8393 lei Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor. Orice oferta garantata pentru o perioada mai mica de 90 zile va fi respinsa garantia de participare se constituie conform prevederilor art. 86 din HGR nr. 925/2006, Restituirea garantiei se face in conditiile art. 88 din HGr nr. 925/2006 iar retinerea in conditiile art. 278 indice 1 din OUG 34/2006
Garantie de buna executie
10% din pretul contractului fara TVA (50% IMM)Se constituie fie prin retineri succesive din situatiile de plata (initial depunere in cont trezorerie 0, 5%) fie prin scrisoare de garantie bancara. Se restituie 70% dupa semnarea procesului verbal de receptie la terminare si 30% dupa receptia finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) -Formular F 1 se prezinta de fiecare ofertant/asociatDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare -Formular F2 Persoane cu functie de conducere primar Popa Zachiu, viceprimar Guseila Gheorghe , secretar Micu Costel, consilieri locali : Ciolan Adrian Mircea, Cocean Ioan, Pantaziu Gabriela, Schiopu Ioan , Negrei Viorel , Olaianos Stefan , Popa Maria , Olaianos Ionel, Simion Ioan, Neagoe Eugen , Staniloiu Ioan , Morar Ioan , Olaianos Valeriu, Popovici Vasile se prezinta de fiecare ofertant/asociat/subcontractant/tert sustinatorDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular F3 se prezinta de fiecare ofertant/asociat/tertDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ?Formular F4 se prezinta de fiecare ofertant/asociat/tertDeclaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular F5 se prezinta de fiecare ofertant/asociat/subcontractantNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare ladeclaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Dovada indeplinirii ogligatiilor de plata catre bugetul local si bugetul de stat in luna anterioara depunerii ofertei prin prezentare certificat fiscal ANAF si locale in original, copie legalizata, copie conforma cu originalul Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor(emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar lucrari de constructii. Se depune de fiecare ofertant/asociat/subcontractant/tert sustinator.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: cerinta minima impusa ? ofertantul sa prezinte: un contractexecutie/reabilitare/modernizare acoperisuri cladiri avand o valoare minima de 419660 LEISe va intocmi si se va prezenta: ?Fisa de experienta similara? ?, Contractul si/sau copii de pe partile relevante ale contractelor, PV de receptie (la terminare, finala sau partiala) si recomandare - in copie conform cu originalul. Se solicita completarea ?Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani?si anexa acestuia cuprinzand lista principalelor lucrariexecutate in ultimii 5 ani. Lista principalelor lucrari executate va contine valori, perioade de derulare a contractelor, beneficiar/cantitati, dupa caz, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine urmatoarele utilaje considerate cerinta minima: SCHELA INTERIOARA .Se solicita completare formular Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilaje, echipament tehnic, baze de productie si alte mijloace fixe pe care operatorul economic se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului- respectand prevederile Caietului de Sarcini., Asigurarea unui responsabil tehnic cu executia, care sa fie atestat in domeniul obiectivului supus licitatiei , atestat dovedit cu Certificat de Atestare tehnico ? profesionala insotit de legitimatia vizata la zi .Se solicita completare formularului Declaratie privind numarul mediu, in ultimele 12 luni, al personalului angajat, asigurarea cu personal despecialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum sipersoanele responsabile direct de indeplinirea contractului. Dacapersoanele responsabile cu executia lucrarii si respectiv controlul calitatii nu sunt angajati ai operatorului economic, acesta va prezenta un document care sa ateste relatia contractuala dintre parti si o declaratie de disponibilitate. Se vor prezenta contracte de colaborare pentru persoanele implicate in indeplinirea contractului si care nu sunt angajate ale firmei sau angajamente de participare care au fost obtinute de candidat/ofertant conf art 188 alin 3, lit b din OUG 34/2006, informatii privind subcontractantii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: ON LINE SAU DE LA SEDIUL PRIMARIEI
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.09.2012 09:04