Achizitie publica - Reabilitare acoperis si amenajare spatiu pod Teatrul Mic. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a achizitiona noi lucrari similare, prin procedura de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare, in conformitate cu prevederil
Detaliu pentru invitatia numarul 331320
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331320/06.07.2012
Denumire contract: Reabilitare acoperis si amenajare spatiu pod Teatrul Mic. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a achizitiona noi lucrari similare, prin procedura de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare, in conformitate cu prevederile art. 122, lit. j) din OUG nr. 34/ 2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In conditiile in care autoritatea contractanta aplica art. 122 litera j din OUG 34/ 2006, valoarea totala estimata a contractului poate ajunge la 3.507.299, 92.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialTeatrul MicCod fiscal: 4267036, Adresa: Constantin Mille, nr 16, Sect. 1, Bucuresti, Telefon: 0733048348, Fax: 0213124644
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare acoperis si amenajare spatiu pod Teatrul Mic. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a achizitiona noi lucrari similare, prin procedura de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare, in conformitate cu prevederile art. 122, lit. j) din OUG nr. 34/ 2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In conditiile in care autoritatea contractanta aplica art. 122 litera j din OUG 34/ 2006, valoarea totala estimata a contractului poate ajunge la 3.507.299, 92.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de Reabilitare acoperis si amenajare spatiu pod Teatrul Mic.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a achizitiona noi lucrari similare, prin procedura de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare, in conformitate cu prevederile art. 122, lit. j) din OUG nr. 34/ 2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In conditiile in care autoritatea contractanta aplica art. 122 litera j din OUG 34/ 2006, valoarea totala estimata a contractului poate ajunge pana la 3.507.299, 92 lei fara tva.Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele).Valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari in baza art. 122 lit. j) din OUG 34/2006.
II.1.6) CPV: 45260000-7 - Lucrari de acoperire si alte lucrari speciale de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 507, 299.92 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se constituie garantia de participare in valoare de 44.425 lei. Per de valabilitate: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor, cu posibilitatea prelungirii acesteia la cererea aut contr.Forma de constituire: instr de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o soc bancara ori de o soc de asigurari; sau ordin de plata in contul RO66TREZ7015010XXX000313, deschis la Trezoreria Sectorului 1, cod fiscal: 4267036 cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor.Aut contr are dreptul de a retine garantia in oricare din urm sit: a)Isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteia;b)Oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze acordul cadru in perioada de valabilitate a ofertei;c)Oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu a constituit garantia de buna executie in perioada de valab a ofertei;d)Ofertantul a contestat un act al aut contr la CNSC, Consiliul respinge contestatia (suma retinuta se va calcula conform prevederilor art. 278^1 alin. (1) O.U.G. nr. 34/2006).In conf cu Lg 346/2004, IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei prin prezentarea doc justificative corespunzatoare.In acest caz, garantia va fi insotita de decl pe propria raspundere pv incadrarea in categoria IMM.Garantia de participare se va posta in SEAP (scanata) pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si se va depune si in original (la adresa de la punctul I.1).Aut contr va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art. 88 din H.G. nr. 925/2006.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si emisa in favoarea aut contr.In cazul constituirii garantiei printr-un instrument de garantare se va completa Form 15 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest form
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din val. contr fara TVA. Garantia de buna ex. se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in cond legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in termen de 15 zile lucratoare de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din HG nr. 925/2006. Ofertantul poate constitui garantia de buna executie in cuantum de 50% din val. solicitata de Beneficiar in conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat4.400.000 lei.Pentru ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii sumele mai sus mentionatese reduc cu 50%., Cerinta nr. 2Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani, din care rezulta cifra de afaceri globala (vizate si inregistrate de organele competente) sau, dupa caz, rapoarte anuale emise de auditori financiari sau societati specializate, ori scrisori de bonitate din partea bancilor sau alte documente edificatoare, cu conditia ca acestea sa contina informatiile relevante prin care ofertantul probeaza capacitatea sa economico-financiara., Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa prezinte dovada faptului ca, in ultimii 5 ani, a executat lucrari de acoperire de constructii, prezentand in acest sens, in copie, unul sau mai multe contracte similare, a caror valoare, individual sau cumulat sa fie de cel putin 1.500.000 lei, exclusiv TVA.Ofertantul trebuie sa prezinte dovada faptului ca, in ultimii 3 ani, a prestat servicii similare de proiectare cladiri destinate activitatilor artistice si culturale, prezentand in acest sens, in copie, unul sau mai multe contracte similare, a caror valoare, individual sau cumulat sa fie de cel putin 111.062 lei, exclusiv TVA.In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate, Continuare Cerinta nr. 1Recomandarile trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte si/sau informatii echivalente: - indeplinirea obligatiilor contractuale;
- daca pe parcursul derularii au fost inregistrate: neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale, cazuri privind nerespectarea legislatiei in vigoare de catre prestator (produse din vina exclusiva a contractantului), receptii amanate sau respinse din motive imputabile prestatorului, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia ca urmare a neindepliniri sau indeplinirii in mod defectuos a obligatiilor contractuale asumate de catre prestator., Cerinta nr. 2Declaratie privind efectivul mediu al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 aniLista personalului propus, Formular 9.1, pentru indeplinirea contractului va contine minim urm.: 1.Cerinte minime obligatorii privind personalul calificat al ofertantului, pentru prestarea serviciilor de proiectare : ?Min un arhitect: oStudii sup in domeniu finaliz cu diploma de licenta sau echivalent?Min un inginer proiectant constructii civileoStudii sup in domeniu finaliz cu diploma de licenta sau echivalent, Continuare cerinta 22.Cerinte minime obligatorii privind personalul calificat al ofertantului: pentru executie: ?Min un responsabil tehnic cu executiaoAtestat MDRT si legitimatie vizata cu valabilitate la data depunerii ofertei?Min un sef de santieroStudii sup in domeniu finaliz cu diploma de licenta sau echivalent?Min un responsabil cu controlul calitatiioStudii sup in dom tehnic finaliz cu diploma de licenta sau echivalentoDecizie numire conducatorului societatiiPt personalul propus se vor prezenta: CV, copii conf cu originalul, ale diplomelor si certif.Prezentarea tuturor doc se va face in lb rom sau traducere autorizata.Ofertantii vor prezenta Decl de disponib (Form 10) pe perioada contractului din partea pers cheie propus pentru indeplinirea contr.Orice modificare in componenta echipei, ulterioara contractarii, va fi supusa aprobarii de catre beneficiar, Cerinta nr. 3Declaratie pe proprie raspundere privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice detinute, indiferent de modalitatea juridica-Automacara-Schela min 315 mp-Autoutilitara de max 3, 5 tone, Subcontractantii. Prez Listei cuprinzand subcontractantii cu specializ acestora. Se solicita datele de identificare ale subcontractatilor.In cazul in care ofertantul este decl castigator, se vor incheia subcontractele respective, pana la semnarea contractului. Subcontractele vor fi in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contract. Pe parcursul derularii contr, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontra nominaliz in oferta fara acceptul aut contr. In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus. Res mat si umane ale subcontr declarati se vor lua in cons pentru partea lor de implicare in contr ce urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prez doc relev in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor., Asocierea. Op econ au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de situatie, se va prezenta acordul de asociere din care vor rezulta min urm: -faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contractului;
-nominalizarea liderului asociatiei;
-comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;
-platile se vor face catre liderul asociatiei;
-partea/partile din contract urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte. In cazul asocierii unui grup de op economici, indeplinirea cerintelor privind situatia eco-fin, precum si capacitatea tehnica si profesionala, se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa dovedeasca respectarea tuturor criteriilor de calificare si selectie prevazute. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare, Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. Cerinta nr. 1Certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001 cel putin pentru domeniul proiectare si executie lucrari constructii civile sau echivalent. Acest certificat se solicita in copie certificata prin semnarea pe proprie raspundere a documentului, cu mentiunea ?conform cu originalul? si stampila operatorului economic.Se vor accepta si ofertanti care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din continutul acestuia reiese ca acestia vor primi certificarea.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus., Ofertantul trebuie sa prezinte un certificat care sa dovedeasca implementarea si mentinerea unui sistem de protectia mediuluiconform cu cerintele din standardul ISO 14001/2005 cel putin pentru domeniul proiectare si executie lucrari constructii civile sau echivalent, emis in favoarea sa. Acest certificat se solicita in copie certificata prin semnarea pe proprie raspundere a documentului, cu mentiunea ?conform cu originalul? si stampila operatorului economic.Se vor accepta si ofertanti care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din continutul acestuia reiese ca acestia vor primi certificarea.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.10.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.07.2012 13:52