Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare acoperis tip sarpanta la Pavilion II ? Spitalul Clinic de Pneumoftiziologie ,,Leon Daniello?? Cluj ? Napoca


Detaliu pentru invitatia numarul 336066
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Spitalul Clinic de Pneumoftiziologie Leon Daniello
Numar invitatie: 336066/25.09.2012
Denumire contract: Reabilitare acoperis tip sarpanta la Pavilion II ?SpitalulClinic dePneumoftiziologie , ,LeonDaniello?? Cluj ? Napoca
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic de Pneumoftiziologie Leon DanielloCod fiscal: 4354540, Adresa: Str. B.P. Hasdeu nr. 6, Cluj-Napoca, Telefon: 0264597453, Fax: 0264591263
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. B.P. Hasdeu nr. 6, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400137, telefon: +40 264597453, fax: +40 264591263, persoana de contact: Angela Trif
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Clinic de Pneumoftiziologie , ,Leon Daniello?? Cluj-Napoca, strada Bogdan Petriceicu Hasdeu nr. 6, pavilion 1, sala de curs.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare acoperis tip sarpanta la Pavilion II ?SpitalulClinic dePneumoftiziologie , ,LeonDaniello?? Cluj ? Napoca
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Pavilionul II al Spitalului Clinic de Pneumoftiziologie, unde se vor executa lucrari de reabilitare a acoperisului este o cladire cu o vechime mai mare de 100 de ani cu regim de inaltime subsol tehnic, parter si etaj. Datorita faptului ca acoperisul cladirii s-a degradat in timp, sunt necesare lucrari de reabilitare a acestuia. Lucrarile se refera in principal la: -desfacerea elementelor deteriorate de acoperis ? invelitoare si tinichigerie;
-desfacerea straturilor de protectie a planseului de peste etaj, partial afectate de infiltratii;
-inlocuirea elementelor deteriorate de sarpanta pastrand aceeasi panta;
-refacerea invelitorii metalice si a straturilor de protectie;
-refacerea tencuielilor si zugravelilor afectate;
-montarea de elemente noi pentru colectarea si evacuarea apelor din precipitatii;
II.1.6) CPV: 45261000-4 - Lucrari de sarpanta si de invelitori si lucrari conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 310, 296 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 3200 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui prin: a) virament bancar, ordin de plata, semnat de banca in favoarea Spitalului Clinic de Pneumoftiziologie Cluj-Napoca, in contul IBAN RO052165006XXX025376 deschis la Trezoreria Cluj-Napoca; b)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in conformitate cu Formularul nr. 1. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din cuantumul garantiei de participare, cu conditia demonstrarii ca se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, (IMM), prezentand in acest sens Declaratia privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, Formularul nr.2. Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere.Restituirea garantiei de participare se face dupa semnarea contractului, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei. Dupa primirea comunicarii rezultatului procedurii ofertantii a caror oferte au fost declarate necastigatoare au dreptul de a obtine eliberarea garantiei de participare in conditiile precizate de art. 88, alin. (4) din H.G.nr. 925/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din pretul contractului fara TVA.Garantia de buna executie poate fi constituita printr-un instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societatae de asigurari, Formularul nr. 3, sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, cu respectarea prevederilor art. 90, alin. (3) din H.G. 925/2006 completat cu HG 1045/2011.In acest caz, contractantul are obligtia de a deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din cuantumul garantiei de buna executie.Restituirea garantiei de buna executie se face in conformitate cu prevederile art.92 alin.(4) din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Operatorul economic va prezenta urmatoarele documente: 1.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in art.180 din O.U.G. nr.34/2006, Formularul 6.2.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in art.181 din O.U.G. nr.34/2006, Formularul 7.3.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, Formular nr. 84.Certificatde atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata in luna anterioara depunerii ofertei.5.Certificatde taxe si impozite locale (datoriil la bugetele locale)din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata in luna anterioara depunerii ofertei.6.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in art. 69^1 din O.U.G nr. 34/2006, Formularul nr.9.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii: Horea Uioreanu, Vasile Muresan, Tereza Urs, Angela Trif, Maria Calatan.Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci fiecare operator va trebui sa prezinte si sa indeplineasca cerintele mentionate la punctul III.2.1.a).In cazul in care operatorul economic sau grupul de operatori economici beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare a unei/unor terte persoane, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, Formularul nr.10 prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.Persoana care asigura sustinerea situatiei economice si financiare nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c) si d) si 69A1 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularele nr.6, nr.7 si nr.9.In cazul in care operatorul economic sau grupul de operatori economici beneficiaza de sustinerea capacitatii tehnice si profesionale a unei/unor terte persoane, atunci se va prezenta o declaratie in conformitate cu Formularul nr. 11 si un angajament ferm al persoanei respective, in conformitate cu Formularul nr 12, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c) si d) si 69A1 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularele nr. 6, nr.7 si nr.9. Operatorul economic va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In cazul ofertei comune fiecare asociat va demonstra ca indeplineste cerinta pentru partea din contract pe care o realizeaza. Certificatul constatator se poate depune/prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea, conform cu originalul. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, pentru conformitate, prezentarea documentului in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani, respectiv 2011, 2010 si 2009 a operatorului economic sa fie cel putin 600000 lei. Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci indeplinirea indicatorului "cifra de afaceri" se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Cifra de afaceri a operatorilor economici incadrati conform legii in categoria IMM-urilor va fi admisa in cuantum de 50% din valoarea impusa. Asocierea formata exclusiv din operatori economici incadrati in categoria IMM-urilor, beneficiaza de aceeasi reducere a cifrei de afaceri.Daca operatorul economic sau grupul de operatori economici beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare, cerinta, va fi indeplinita in intregime de catre un singur sustinator.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Indeplinirea in ultimii cinci ani a unor lucrari similare (lucrari de sarpante), cu o valoare minima de 300000 lei.Pentru demonstrarea experientei similare operatorul economic va prezenta: -Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani - Formularul nr.14;Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertei.-Copie dupa partea din contract/e din care sa reiasa ca datele mentionate in formularul nr.14 sunt reale;
-Copie dupa procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor;
-Recomandare din partea beneficiarului de contract din care sa reiasa cel putin urmatoarele: -denumirea beneficiarului;
-obiectul, valoarea si perioada de derulare a contractului;
-modul de indeplinire al contractului;, 2.Detinerea de personal cu pregatire profesionala si calificare corespunzatoare pentru indeplinirea contractului., 3.Sef de punct de lucru - absolvent de studii tehnice universitare, cu experienta in executare lucrarilor de constructii civile, dovedita prin participarea la cel putin un contract similar;Operatorul economic va prezenta: -CV-diploma de studii-contract de munca/contract de colaborare sau angajament;, 4.Responsabil tehnic cu executia - atestat de catre Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului pe domeniul constructii civile. Temei legal Legea nr. 10/1995 privind calitatea in constructii;Operatorul economic va prezenta: -certificat de atestare tehnico profesionala pentru calitatea de responsabil tehnic cu executia pe domeniul constructii civile-legitimatie responsabil tehnic cu executia, vizata la zi-contract de munca/contract de colaborare sau angajament;, 5.Responsabil cu controlul tehnic de calitate (CQ), absolvent de studii tehnice universitare.Operatorul economic va prezenta: -CV;
-decizie de numire ca responsabil CQ;
-diploma de studii;
-contract de munca/contract de colaborare sau angajament;, 6.Responsabil cu raspunderi specifice in domeniul securitatii si sanatatii lucratorilor, care sa fi urmat un program de pregatire in domeniul securitatiisi sanatatii in munca. Temei legal: Legea 319/2006 si HG 955/2010;Operatorul economic va prezenta : -CV-diploma de studii in domeniul securitatii si sanatatii in munca-contract de munca/contract de colaborare sau angajament;, 7.Detinerea in proprietate sau chirie a utilajelor, echipamentelor si instalatiilor necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Operatorul economic va prezenta Declaratia privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului- Formularul nr.16., 8.In situatia in care, ofertantul intentioneaza sa subcontracteze o parte din contractul de lucrarii, are obligatia de a preciza partea / partile, pe care urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si specializarea acestora. In situatia in care ofertantul este desemnat castigator, are obligatia de a prezenta contractul/contractele incheiate cu subcontractantii, contracte care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui in anexa la contract. Operatorul economic va face dovada ca are implementat si mentine un sistem de Management al Calitatii conform cerintelor standardului SR EN ISO 9001:2008, pe domeniul care face obiectul contractului.Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci fiecare membru al grupului trebuie sa faca dovada ca are implementat si mentine un sistem de Management al Calitatii conform cerintelor standardului SR EN ISO 9001:2008, pentru partea de contract pe care o executa.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.09.2012 16:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer