Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REABILITARE ALEI PIETONALE ADIACENTE STR.I.BUTEANU, REPUBLICII, AVRAM IANCU


Detaliu pentru invitatia numarul 331480
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ORASUL ABRUD
Numar invitatie: 331480/11.07.2012
Denumire contract: REABILITARE ALEI PIETONALE ADIACENTE STR.I.BUTEANU, REPUBLICII, AVRAM IANCU
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL ABRUDCod fiscal: 4905592, Adresa: PIATA EROILOR, NR. 1, Abrud, Telefon: 0258780519, Fax: 0258780265
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PIATA EROILOR, NR. 1, Abrud, Romania, cod postal: 515100, telefon: +40 0258780519, fax: +40 0258780265, persoana de contact: PLESA VIRGINIA ANA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA ABRUD, PIATA EROILOR, NR.1, JUD.ALBA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (ADMINISTRATIE PUBLICA LOCALA)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITARE ALEI PIETONALE ADIACENTE STR.I.BUTEANU, REPUBLICII, AVRAM IANCU
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: REABILITARE ALEI PIETONALE ADIACENTE STR.I.BUTEANU, REPUBLICII, AVRAM IANCU - S=892 MP
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 1.000 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie pe intreaga perioada derulata pana la incheierea contractului de achizitie publica, respectiv 45 zile de la primirea ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare: - virament in contul Primariei Abrud, deschis la Trezoreria CampeniRO89TREZ0085006XXX000191 prin ordin de plata vizat de catre banca pana la deschiderea ofertelor sau o societate de asigurari;
- scrisoare de garantie bancara conform Formularului 3, care va fi prezentata in original, avand perioada de valabilitate egala cu perioada de valabilitate a ofertei, constituita conf.art.86 din H.G.925/2006.-chitanta emisa de casieria autoritatii contractante;Pentru persoanele fizice/juridice straine scrisoare de garantie bancara emisa de banca respectiva.Chitanta, ordinul de plata sau scrisoarea de garantie bancara prin care s-a achitat garantia de participare se ataseaza laexteriorul plicului cu oferta (plicul mare in care se introduc toate documentele ofertei);Dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta in limba romana, iar pentru persoanele juridice straine garantia de participare poate fi prezentata in alta limba, cu conditia ca acesta sa fie insotita de traducere autorizata si copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul, , in limba romana.In cazul in care operatorul economic prezinta declaratie de incadrare in categoria IMM-urilor conform Legii 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, garantia de participare va fi de 50% din suma solicitata.In acest caz se va atasa si declaratia de IMM la exteriorul coletului alaturi de garantia de participare ? Formular 15In cazul unei asocieri scrisoarea de garantie bancara va fi emisa de societatea bancara a liderului asociatiei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din pretul contractului, fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie: - Scrisoare de garantie bancara de buna executie ? Formular 18Sau- retineri succesive din facturile partiale prezentate.Ofertantul castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie in cel putin 15 zile de la semnarea contractului de ambele parti in cazul scrisorii de garantie bancara sau dovada deschiderii unui cont de trezoreriein cazul retineriilor susscesive .In cazul in care garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, Contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia Autoritatii Contractante, la trezoererie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratia privind eligibilitatea - Se va completa - Formularul nr. 12AIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular .2. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din ordonanta 34/2006, actualizata - Se va completa -Formularul nr. 12BIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular .3. Declaratie privind participarea cu oferta independenta ? se solicita.- Anexa 13 C4. Declaratia privind inexistenta conflictului de interese -se va solicita prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? Formularul 14 C - se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.1) Legat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, senominaliza, la nivelul prezentei sectiuni, toate persoanele (RATIU TIBERIU IOAN ? PRIMAR, FELEA AUGUSTA ? CONTABIL, FURDUI SORINA-JURIST, PLESA VIRGINIA ANA ? CONSILIER URBANISM PROGRAME) cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire).5.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului prezentat in original sau copie lizibila cumentiunea , ,conform cu originalul, ,;Documentele vor fi valabile la data deschiderii ofertelor si trebuie sa ateste faptul ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii de achizitie publica;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata;6. Certificat de atestare fiscala eliberat de directia impozite si taxe locale - astfel incat din acestea sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.7. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale - astfel incat din acestea sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.8. Documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare din punct de vedere profesionalIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelorSe permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Autoritatile contractante vor avea in vedere prevederile Ordinului nr. 2618/2011 pentru modificarea si completarea Ordinului Ministrului Finantelor Publice nr. 752/2006. 1. Documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare din punct de vedere profesionalIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.In etapa evaluarii ofertelor, recomandam autoritatii contractante sa solicite ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1II. Bonitate/acces la resurseIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte formularele mentionate la pct.4., Cerinta nr.21) Cifra de afaceri- Informatii generale pe anul 2011-care cuprinde cifra de afaceri 2011- Situatii financiare intocmite la 30.12.2011 iar daca nu sunt intocmite se vor prezenta situatiile financiare pentru anul 2010
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraCerinta minima obligatorie: - prezentareaunui contract de lucrari similare incheiat in ultimii 5 ani al carui obiect este de aceeasi natura si complexitate cu lucrarile ce urmeaza a fi executate, in valoare egala sau mai mare de: 98.000, 00 lei;Se va folosii cursul leu/euro din data de intocmirii ofertei comunicat de BNR., UtilajeCerinta obligatorie: Cerinta minima dotari: - excavator pe pneuri(buldoexcavator)- 1buc.-autobasculante 1buc.-vibrator pentru beton-ciocan pneumatic- cilindri vibrocompactori de min 12 to -1 buc, PersonalCerinte obligatorii: Persoanele implicate in executia contractului, trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii: - sef santier ? inginer specialitatea constructii, - responsabil tehnic cu executia, atestat in domeniul constructii rutiere, drumuri si poduri.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele precizate la pct. 1-4.Ofertantul nu va putea inlocui nici un membru din echipa prezentata decat cu acordul Autoritatii Contractante. Ofertantul care nu face dovada cerintelor minime impuse la acest criteriu, va fi descalificat. Nu este cazul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP SAU SEDIUL PRIMARIEI ABRUD, CAM.16
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.07.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.07.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.07.2012 10:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer