Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare Ambulatoriu Spital Orasenesc Nehoiu, judetul Buzau


Detaliu pentru invitatia numarul 353353
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORAS NEHOIU
Numar invitatie: 353353/03.09.2013
Denumire contract: Reabilitare Ambulatoriu Spital Orasenesc Nehoiu, judetul Buzau
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORAS NEHOIUCod fiscal: 4055807, Adresa: oras Nehoiu, str. Scolii, bloc 4, ap. 1, Nehoiu, Telefon: 0740312127, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: oras Nehoiu, str. Aleea Merilor, nr. 2-4, Nehoiu, Romania, cod postal: 125100, telefon: +40 238554548, fax: +40 238554541, persoana de contact: Primaria orasului Nehoiu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: oras Nehoiu, str. Aleea Merilor, nr. 2-4, Nehoiu, Romania, cod postal: 125100, telefon: +40 238554548, fax: +40 238554541, persoana de contact: Primaria orasului Nehoiu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare Ambulatoriu Spital Orasenesc Nehoiu, judetul Buzau
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reabilitare imobil Ambulatoriu Spital Orasenesc Nehoiu, judetul Buzau, constand in inlocuire tamplarie, refacere pardoseli, montare sistem termoizolant cu polistiren, tencuieli decorative, inlocuire jgheaburi si burlane, inlocuire instalatii sanitare, inlocuire instalatii termice, inlocuire instalatii electrice, achizitionare si montare instalatie paratraznet, achizitionare si montare aparate de aer conditionat. Valoarea estimata totala a contractului de lucrari este de 1.459.851 lei fara TVA, reprezentand 328.803 Euro fara TVA la cursul BNR din data de 07.08.2013, 1 euro = 4, 4399 lei, din care cheltuieli diverse si neprevazute in valoare de 105.375 lei fara TVA. Valoarea estimata a contractului fara diverse si neprevazute este de 1.354.476 lei fara TVA.Cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute, astfel cum acestea au fost definit de catre proiectant in devizul general este de 7, 78 %.Descrierea lucrarilor este disponibila in sectiunea Caiet de sarcini din cadrul prezentei documentatii de atribuire.
II.1.6) CPV: 45215120-4 - Lucrari de constructii de cladiri pentru servicii medicale specializate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 459, 851 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia pentru participare este in suma de 16.000 lei si se va constitui, conform art. 86 alin.1 din HG nr. 925/2006 prin virament bancar, in contul Unitatea administrativ ? teritoriala Orasul Nehoiu nr. RO28TREZ16921360250XXXXX, CUI: 4055807, deschis la Trezoreria Patarlagele ? se prezinta OP confirmat de banca emitenta sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original.Echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Valabilitatea garantiei pentru participare va fi de minimum 90 de zile calendaristice incepand cu data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (Anexa 07.01 si Anexa 07.02). In cazul unei asocieri, reducerea cu 50% se aplica daca toti asociatii sunt IMM si prezinta Declaratia mentionata anterior.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Autoritatea Contractanta va retine o parte din garantia de participare, ofertantul pierzand o parte din suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in situatia prevazuta la art.278^1, alin.(1) si (2), respectiv suma de 15638, 36lei. (model Formular nr.1G)
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se va constitui in cuantum de 10% din pretul contractului ce urmeaza a fi atribuit, exclusiv TVA, conform art. 90 alin. (1) si (2) din HG nr. 925/2006, printr-un instrument de garantare emis in conditiilelegii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Garantia de buna executie se va putea constitui si conformHG 1045/2011. Garantia de buna executie a contractului trebuie constituita in termen de maxim 10 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti, sub sanctiunea rezilierii acestuia. Perioadade valabilitate a garantiei de buna executie trebuie sa acopere perioada de timp pana la data incheierii procesului-verbal de receptie finala. Ofertantii tip IMM care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoare(Legea 346/2004), beneficiaza de reducere de 50% a cuantumului garantiei de buna executie (pentrua beneficia de aceasta reducere ofertantul/ofertantii vor depune documentele prin care dovedesc ca sunt IMM). In cazul unei asocieri, reducerea cu 50% se aplica daca toti asociatii sunt IMM. (model Formular nr.2G).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Declaratie privind eligibilitatea (privind neincadrarea in prevederile art.180)Modalitatea de indeplinireDeclaratia pe propria raspundere semnata si completata de reprezentantul legal in conformitate cu Formularul 1 ? in originalIn cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate. Documentele solicitatepentru neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006 sunt solicitate si vor fi prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr.2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006Modalitatea de indeplinireDeclaratia pe propria raspundere semnata si completata de reprezentantul legal in conformitate cu Formularul 2 ? in originalCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident), prezentate in original, copie cu mentiunea ?conform cu originalul? sau copie legalizata, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Tertul sustinator are obligatia neincadrarii in situatiile prevazute la art. 181 lit. a, c^1 si d din OUG nr. 34/2006.In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 vor fi demonstrate de fiecare asociat.Cerinta nr.3Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Modalitatea de indeplinireDeclaratia privind calitatea de participant la procedura completata in conformitate cu Formularul 5A ? in original.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.Cerinta nr.4Declaratie privind neincadrarea ofertei in prevederile art. 691 din O.U.G. 34/2006, semnata/completata de ofertant/ ofertantul asociat/ subcontractant/ tertul sustinatorModalitatea de indeplinireDeclaratie privind neincadrarea ofertei in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 ? Formular 7, semnata/completata de ofertant/ofertantul asociat/ subcontractant/ tertul sustinator.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: LUNGU FLORENTIN ? Primarul orasului NehoiuMILEA IONUT ? Viceprimarul orasului NehoiuVASILE SUSU ? Secretarul ora?ului NehoiuBUTA ELENA ? Contabil sefFRATILA MELUZINA - Sef Birou Asistenta socialaFIERARU LIVIU - Sef Birou UrbanismMOISE ADRIAN - Referent Fonduri europene si investitiiSTOICHITA VALENTIN - Manager de proiectAANEI GENILIA ? Consilier localBITA ADRIAN ? Consilier localCOJOCARU MARIA ? Consilier localCONSTANTIN GHEORGHE ? Consilier localCORCODEL ALEXANDRU ? Consilier localGAVRILOIU GHEORGHE ? Consilier localISTRATE STEFAN ? Consilier localLUPEA VASILE ? Consilier localMANEA STEFAN ? Consilier localNEAGU ION ? Consilier localPIRCALABU MARIA ? Consilier localSTEFAN DOREL ? Consilier localPETRE ION ? Consilier localSTROIE DORU ? Consilier localTANASE PAUL ? Consilier localVASILE NICU ? Consilier localONET GHEORGHE - Presedinte C.A. Spital Orasenesc NehoiuISTRATE CORNELIA - Director Spital Orasenesc NehoiuIn cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat. In cazul in care ofertantul are subcontractanti declarati, fiecare subcontractant va prezenta documentul mentionat. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta nr.5Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinireCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? Formular 8 ? in original Cerinta nr.1Persoanele juridice/fizice romaneModalitatea de indeplinireCertificat emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/secundar, codurile CAEN aferente acestora. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale, actuale la data limita de depunere a ofertelor.Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte documentele in original, copie cu mentiunea ?conform cu originalul? sau copie legalizata.Ofertantul clasat pe primul loc este obligat ca inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire sa prezinte certificatul constatator in original/copie legalizata pentru conformitate, in situatia in care a prezentat acest document in copie.Cerinta nr.2Persoane juridice/fizice straineModalitatea de indeplinireDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata.Ofertantul clasat pe primul loc este obligat ca inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire sa prezinte documentul in copie legalizata pentru conformitate, in situatia in care a prezentat acest document in copie.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra de afaceri medie pe domeniul de activitate pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) sa fie cel putin egala cu 2.700.000 lei.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, se va prezenta o fisa centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum si fise centralizatoare individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv liderul.Ofertantultip IMM care indeplinesteprevederile legislatiei in vigoare (Legea nr. 346/2004), beneficiaza de reducere de 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri (pentrua beneficia de aceasta reducere ofertantii vor depune documente prin care dovedesc ca sunt IMM. In cazul asocierii, reducerea de 50% se aplica doar daca toti asociatii sunt IMM., Cerinta nr. 2Asigurarea privind riscurile ce pot aparea in derularea lucrarilor, privind utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele de pe stoc, personalul propriu.Modalitatea de indeplinireDeclaratie privind asigurarile, din care sa reiasa ca in cazul atribuirii contractului, operatorul economic isi asuma obligatia de a incheia, inainte de inceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea aparea in derularea lucrarilor, privind utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele de pe stoc, personalul propriu., Cerinta nr.3In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formularului nr. 7A si Formularului nr. 7B, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Angajamentul ferm prezentat de ofertant/ candidat care sustine cerinta minima privind cifra de afaceri trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa, prezentand in acest sens Formularul nr. 7C.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul nr.1, Formularul nr.2 si Formularul nr. 7Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (formularul 3), insotita de certificari de buna executie/ documente constatatoare pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Daca oferta se depune de o asociere de operatori economici, se va prezenta o fisa centralizatoare pentru asociere in ansamblu semnata de reprezentantul legal al asociatului desemnat lider si fise centralizatoare individuale pentru fiecare asociat in parte semnate de reprezentantul legal al fiecarei asociat, inclusiv liderul., Cerinta nr.2Experienta similaraOfertantul va prezenta maxim 2 contracte de lucrari finalizate (conform art. 14 din Ordin 509/2011), in ultimii 5 ani, cu lucrari similare ca natura ?i complexitate, respectiv lucrari de consolidare/ rezisten?a, lucrari de arhitectura, lucrari instala?ii electrice, sanitare, termice, de ventilare, cu valoarea cumulata deminim 1.350.000 lei, fara TVA.Nota 1: Pentru demonstrarea indeplinirii cerintei minime se va lua in calcul numai cota de participare a ofertantului in contractul respectiv.Cota de participare a ofertantului reprezinta proportia din valoarea finala a contractului corespunzatoare participarii acestuia la contractul respectiv.Cota de participare se dovedeste prin prezentarea oricaror documenteconsiderate edificatoare in acest sens, precum declaratii ale partenerilor, copii ale contractelor, procese-verbale de receptie etc.Nota 2: Ultimii 5 ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Nota 3: In cazul unei oferte depuse in asociere, cerinta privind experientasimilara poate fi indeplinita prin cumul de catre asociati., Cerinta nr. 3Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari (formularul 4).Modalitate de indeplinirePrezentarea Formularului 4 completat ? in original., Cerinta nr. 4
Informatii referitoare la personalul/ organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, minim necesar pentru realizarea obiectului achizitiei., Cerinta nr. 4 continuareOperatorii economici vor asigura urmatorul personal cheie minim:
1. Coordonator de proiect - persoana ce de?ine studii superioare finalizate cu diploma de licen?a sau echivalent, cu experienta profesionala in constructii civile si industriale, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar, care sa faca dovada ca este angajat permanent al societatii sau colaborator., Cerinta nr. 4 continuare2. Sef de santier - inginer cu experienta profesionala in constructii civile si industriale, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar, care sa faca dovada ca este angajat permanent al societatii sau colaborator., Cerinta nr. 4 continuare3. Responsabil tehnic cu executia atestat (conform Ordinului 777/2013 cu modificarile si completarile ulterioare) pentru domeniul constructii, care sa faca dovada ca este angajat permanent al societatii sau colaborator., Cerinta nr.4 continuare4. Un responsabil cu securitatea si sanatatea in munca (Legea nr. 319/2006), Cerinta nr. 4 continuare
5. Responsabil cu asigurarea calitatii, atestat prin dispozitie interna, potrivit HG nr. 766/1997 pentru aprobarea unor regulamente privind calitatea in constructii, Cerinta nr. 4 continuare6. Inginer instalatii sanitare, certificat, cu vechime specifica de 3 ani, Cerinta nr. 4 continuare7. Inginer instalatii electrice, certificat, cu vechime specifica de 3 ani., Cerinta nr. 4 continuare8. Responsabil tehnic cu executia instala?ii electrice, atestat., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 69ยน dinOUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire. Se va completa Formularul 7Important!Autoritatea contractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitiepublica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant sisubcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fiein concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica., Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul va fi asociere legalizata conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului asocierea va fi legalizata in conformitate cu prevederile articolului 44 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare., Informatii privind asociatii, Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitatea cu art.190 lin (1), (2) si (3) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata de o alta persoana in conformitate cu prevederile art. 190 din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm conform Formularului nr. 13 si/sau Formularului 13A privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/ candidatului/grupului de operatori economici pentru indeplinirea cerintei privind experienta similara, dupa caz, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art. 69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formular nr. 1, Formularul nr. 2 si Formularul nr. 7.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Termenul de executie
10
Descriere: Componenta tehnica
Perioada de garantie acordata lucrarii
20
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.09.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.09.2013 15:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 02.09.2013 16:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer