Achizitie publica - Reabilitare amenajari exterioare si sistematizare verticala campus universitar
Detaliu pentru invitatia numarul 334702
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334702/03.09.2012
Denumire contract: Reabilitare amenajari exterioare si sistematizare verticala campus universitar
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea Stefan cel Mare SuceavaCod fiscal: 4244423, Adresa: str. Universitatii, nr. 13, Suceava, Telefon: +40 330103703, Fax: +40 330103703
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Universitatii, nr. 13, corp E, et. 1, camera 135, intre orele 8:00 si 16:00, de luni pana vineri, Suceava, Romania, cod postal: 720229, telefon: +40 230216147/ 525
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte corp F, Universitatea Stefan cel mare din Suceava, str. Universitatii nr.13
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare amenajari exterioare si sistematizare verticala campus universitar
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: 1. Lucrari de amenajare a spatiilor verzi ? refacere vegetatie, gazon, arbusti, amenajare pentru protectia mediului2. Lucrari de retele electrice si iluminat exterior3. Lucrari de retele curenti slabi4. Lucrari de retele apa, canal, termice, gaze -5. Lucrari de drumuri si sistematizare verticala ? reconsiderarea circulatiilor pietonale si carosabile, sapaturi pentru sistematizarea pe verticala, drumuri, alei, gradene
II.1.6) CPV: 45233226-9 - Lucrari de constructii de drumuri de acces (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 12, 408, 420 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in suma de: 155.000 lei si va avea perioada de valabilitate de 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Furnizorul va alege prin documentele de ofertare forma de constituire a garantiei de participare conform H.G. nr. 925/2006, art. 86 si prev art. 278^1, lit.c) OUG 34/2006 si art. 87 alin.1, lit.a), b), c) HG 925/2006 priv executarea. In conformitate cu art. 2781 din O.U. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul respingerii de catre CNSC a contestatiei, se va retine din garantia de participare, suma de: 8.680 lei.Pentru constituirea garantiei de participare se poate utiliza si Formular nr. 14.Contul pentru depunerea garantiei de participare: RO 57 TREZ 5915 005X XX00 2307 ? Trezoreria Suceava, CUI: 4244423In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la asociere in ansamblu. Daca asocierea se incadreaza in categoria IMM, reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare se va aplica si asocierii.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului de lucrari, si se va constitui conform art.90 alin. (1) ? (3) din H.G. 925/2006 ? actualizataIn cazul ofertantilor care fac dovada faptului ca sunt in categoria I.M.M. (anexa nr. 1 la Legea 346 / 2004), acest cuantum se va reduce la jumatate (5%).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratii privind eligibilitatea. Cerinta nr.2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Prezentare Formular 5. Cerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Prezentarea unei declaratii pe propria raspundere din care sa rezulte ca participarea operatorului economic la procedura de atribuire este facuta in concordanta cu regulile de concurenta: Formular ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? - Formular 28. Cerinta nr. 5 Neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Prezentare Formular 30Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Rector: prof. univ. dr. ing. Valentin PopaDirector general administrativ: ing. Catalin VelicuSef serviciu tehnic investitii : ing. Liviu MurarescuSef birou investitii: ing. Doina KutkutOficiu juridic: jr. Elena Delia BancuComisia de evaluare a ofertelor va avea urmatoarea componenta: Presedinte ing. Doina KutkutMembru ing. Catalin VelicuMembru ing. Catalina IlisoiMembru ing. Petru EncutMembru ing. Dumitru LucanMembru ec. Liliana OlaruMembru jr. Eugenia MunteanuMembru Ing.Ec. Bogdan Cocieru ? asistent cercetareMembru de rezerva: dr. Ing. Remus LucaMembru de rezerva: ing. Liviu MurarescuCerinta nr.6 Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat.Prezentarea certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, din luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul Cerinta nr. 1 Pentru persoane juridice/fizice romane.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau legalizat la notar sau copii semnate si stampilate ?conform cu originalul? din care sa rezulte obiectul de activitate relevant pentru obiectul prezentei licitatii. Certificatul va contine codurile CAEN autorizate, lucrarilor vizate in cadrul licitatiei.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.In etapa evaluarii ofertelor, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea, pentru conformitate, a documentelor in original/copie legalizata in cazul in care nu le-a prezentat initial in aceasta forma. Solicitarea se va face inainte de transmiterea rezultatului privind rezultatul procedurii de atribuire.Cerinta nr. 2 Persoane juridice /fizice straine.Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in original sau copii conform cu originalul, traduse in limba romana.Certificatele sa fie valabile la data depunerii ofertelor.In etapa evaluarii ofertelor, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea, pentru conformitate, a documentului in original/copie legalizata in cazul in care nu l-a prezentat initial in aceasta forma. Solicitarea se va face inainte de transmiterea rezultatului privind rezultatul procedurii de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Fisa de informatii generale, Cerinta nr. 2Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 animinim 20.000.000 lei.In cazul in care la procedura de achizitie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta privind cifra medie de afaceri pe ultimi 3 ani va fi indeplinita prin cumul (de catre membrii asociatiei). In cazul in care oferta este depusa de o asociatie, fiecare asociatva prezenta acest formular. Daca asocierea se incadreaza in categoria prevazuta de art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 beneficiaza de reducerea cu 50%., Cerinta nr. 3Se vor prezenta bilanturile contabile pentru anii 2009, 2010, 2011 in original sau copii conform cu originalul.Ofertantul din alta tara are obligatia de a prezenta bilanturile contabile sau extrase de bilant sau alte documente din care sa reiasa cifra de afaceri globala anuala, din ultimii 3 ani.Documentele vor fi prezentate in limba romana, traducere legalizataIn cazul asocierii, documentele vor fi prezentate de catre fiecare asociat.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Experienta similaraSe va prezenta declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificiri de buna executie pentru lucrari de drumuriSe va prezenta declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificiri de buna executie pentru lucrarile demai jos: - Formularul 8. Ofertantul trebuie sa faca dovada indeplinirii conditiei pentru urmatoarele tipuri de lucrari, care reprezinta lucrari similare: un contract de lucrari de drumuri din beton, asfalt sau pavele in valoare de minim 2.500.000 lei (exclusiv TVA). Se accepta maxim 2 contracte a caror valoare cumulata sa fie de minim egala cu suma mai sus indicata. Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte., Cerinta nr. 1Experienta similaraSe va prezenta declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificiri de buna executie pentru lucrari de instalatii electriceun contract de lucrari instalatii electrice in valoare de minim 2.000.000 lei (exclusiv TVA). Se accepta maxim 2 contracte a caror valoare cumulata sa fie de minim egala cu suma mai sus indicata. Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte., Cerinta nr. 1Experienta similaraSe va prezenta declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificiri de buna executie pentru lucrari de constructii civileun contract de lucrari de constructii civile in valoare de minim 500.000 lei (exclusiv TVA). Se accepta maxim 2 contracte a caror valoare cumulata sa fie de minim egala cu suma mai sus indicata. Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte., Cerinta nr. 1Experienta similaraSe va prezenta declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificiri de buna executie pentru lucrari de instalatii electrice curenti slabiun contract de lucrari instalatii electrice curenti slabi (internet, telefonie, TV, detectie incendiu, antiefractie, etc) in valoare de minim 1.000.000lei (exclusiv TVA). Se accepta maxim 2 contracte a caror valoare cumulata sa fie de minim egala cu suma mai sus indicata. Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte., Cerinta nr. 1Experienta similaraSe va prezenta declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificiri de buna executie pentru lucrari de instalatii sanitareun contract de lucrari instalatii sanitare in valoare de minim 1.500.000 lei (exclusiv TVA). Se accepta maxim 2 contracte a caror valoare cumulata sa fie de minim egala cu suma mai sus indicata. Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte., Cerinta nr. 1Experienta similaraSe va prezenta declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificiri de buna executie pentru lucrari de instalatii termiceun contract de lucrari instalatii termice in valoare de minim 700.000 lei (exclusiv TVA). Se accepta maxim 2 contracte a caror valoare cumulata sa fie de minim egala cu suma mai sus indicata. Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Pentru fiecare contract mentionat (reprezentand lucrari similare) se vor atasa documente suport (copii dupa contracte, recomandari, procese verbale de receptie, certificat constatator si alte documente care sa ateste finalizarea contractului) care vor contine, in mod obligatoriu, date referitoare la: beneficiarul contractului; tipul lucrarilor executate; perioada in care s-a realizat contractul; valoarea contractului., Cerinta nr. 2Se vor prezenta informatii privind dotarea cu echipamente specifice pentru indeplinirea contractului. Se va completa- Formular9, Cerinta nr. 3Declaratie care contine informatii privind numarul mediu al personalului muncitor si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului -Formular 10.Autoritatea contractanta solicita ca declaratia/formularul sa fie insotita/insotit de CV ale persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului, precum si ale oricaror alti specialisti cu sarcini-cheie in indeplinirea contractului., Cerinta nr. 3Autoritatea contractanta solicita cel putin asigurarea de catre ofertant: 1 (un) atestat RTE (responsabil tehnic cu executia) autorizat pentru constructii drumuri angajat al ofertantuluisau al partenerilor sau al subcontractantilor declarati sau cu contract de colaborare cu o firma sau persoana autorizata peprofil, Cerinta nr. 31 (un) atestat RTE (responsabil tehnic cu executia sau echivalentul acestuia) pentru Constructii edilitare si de Gospodarie comunala ? pentru functia de Responsabil Tehnic cu Executia Lucrari Edilitare angajat al ofertantuluisau al partenerilor sau al subcontractantilor declarati sau cu contract de colaborare cu o firma sau persoana autorizata peprofil, Cerinta nr. 31 (un) atestat RTE (responsabil tehnic cu executia sau echivalentul acestuia) pentru lucrari electrice ? pentru functia de Responsabil Tehnic cu Executia Lucrari Electrice (atestat de Ministerului Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri) angajat al ofertantuluisau al partenerilor sau al subcontractantilor declarati sau cu contract de colaborare cu o firma sau persoana autorizata peprofil, Cerinta nr. 3o persoana sudorPEHDcalificata si atestata ISCIR (Inspectia de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientilor sub Presiune si Instalatiilor de Ridicat) sau echivalentul acestuia angajat al ofertantuluisau al partenerilor sau al subcontractantilor declarati sau cu contract de colaborare cu o firma sau persoana autorizata peprofil.Dovedirea indeplinirii acestui nivel specific minim necesar pentru sudor calificati si atestati ISCIR (Inspectia de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientilor sub Presiune si Instalatiilor de Ridicat) sau echivalentul acestuia ? copii atestate ISCIR sau echivalentul acestuia si copii contracte de munca vizate si inregistrate la ITM(Inspectoratul Teritorial de Munca sau echivalentul acestuia) si declaratii de disponibilitate pentru toti cei care nu sunt salariati ai contractantului (Formular 26)., Cerinta nr. 4Listacu subcontractantii - Formularul 11, precum si copia acordului de subcontractare conform Formularului 12. Pentru subcontractanti se va prezenta formularul de informatii generale (Formular nr. 7).Lista cu subcontractantii de specialitate va cuprinde toti subcontractantii indiferent de volumul lucrarilor pe care il executa. Schimbarea subcontractantilor pe parcursul derularii contractului si fara avizul autoritatii contractante se poate considera motiv de reziliere a contractului.Subcontractantii nu au dreptul de a depune oferta individuala sau de a fi subcontractanti pentru mai multi ofertanti in cadrul aceluiasi contract. Cerinta nr. 1Ofertantul sau asociatia va prezenta Certificate emise de organisme independente careatesta implementarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001:2008 sau echivalent ? copii conform cu originalul. Nu se accepta adeverinte din care rezulta ca operatorul economic este in curs de certificare. Se accepta un document, emis de organismul de certificare, in care se precizeaza ca operatorul economic a finalizat auditul de certificare, urmand sa primeasca in curand certificarea propriu-zisa. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular pt partea din contract pe care o realizeaza
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro sau Biroul Investitii, corp F, etaj II, str. Universitatii nr.13, Universitatea Stefan cel mare din Suceava
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.08.2012 09:51