Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare bloc de locuinte sociale str. Melodiei nr. 4


Detaliu pentru invitatia numarul 354065
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BAIA MARE
Numar invitatie: 354065/24.09.2013
Denumire contract: Reabilitare bloc de locuinte sociale str. Melodiei nr. 4
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BAIA MARECod fiscal: 3627692, Adresa: Gheorghe Sincai 37, Baia Mare, Telefon: +40 262211001, Fax: +40 262212171
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Gheorghe Sincai nr. 37, Baia Mare, Romania, cod postal: 430311, telefon: +40 262211001, Centrul de Informare Cetateni (CIC) ? parter
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii contractante: Str. Gheorghe Sincai nr. 37, Baia Mare, Romania, Sala de sedinte ? parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare bloc de locuinte sociale str. Melodiei nr. 4
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se solicita oferta pentru executia lucrarilor privind reabilitarea blocului de locuinte sociale de pe strada Melodiei nr. 4.Valoare estimata a lucrarilor fara Cheltuieli diverse si neprevazute: 1.865.080, 64 lei fara TVA.Valoare estimata a Cheltuielilor diverse si neprevazute: 172.861, 60 lei fara TVA, reprezentand un procent de 9, 50% din cap. 4 cheltuieli pentru investitia de baza.Valoare estimata totala a lucrarilor incluzand capitolul cheltuieli diverse si neprevazute: 2.037.942, 24 lei fara TVA.Nota: Procentul aferent cheltuielilor de diverse si neprevazute nu se aplica la cap. 5.1 organizare de santier.
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 037, 942.24 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai jos, si se va prezenta anexat Scrisorii de inaintare, la depunerea ofertei. Cuantum: 30.000 lei.Se constituie in una din urmatoarele forme: Virament bancar in urmatorul cont RO84 TREZ 4365 006X XX00 0129 deschis la Trezoreria Baia Mare; SAU Instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate bancara sau o societate de asigurari. Instrumentul de garantare va contine in mod obligatoriu toate prevederile articolului 87 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Autoritatea contractanta retine din garantia de participare suma de 5.645, 07 lei, calculata conform art. 278^1 alin. (1) lit. b) din OUG nr.34/2006, atunci cand sunt aplicabile prevederile art. 278^1 alin. (1) (contestatie respinsa pe fond de CNSC) si alin. (2) al aceluiasi art. (op. ec. renunta la contestatie) din OUG nr.34/2006.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.Garantia de participare va fi valabila 120 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Cursul de schimb la care se va face echivalenta leu/alta valuta este cursul BNR din data ... (5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor).
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui prin una din formele prevazute la art. 90 alin. (1) din HG nr. 925/2006 sau, daca partile convin, conform prevederilor art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, asa cum a fost acesta modificat prin dispozi?iile HG nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1. Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.Modalitatea de indeplinire: Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 1Precizari: - In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 1- In cazul unei oferte individuale/comune sustinute de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a depune Formularul nr. 1Cerinta nr. 2. Ofertantul nu trebuie sa se afle in niciuna dintre urmatoarele situatii: - a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;
- nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;
- in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;
- a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
- prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Modalitatea de indeplinire: Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 ? Formularul nr. 2Ofertantul va prezenta urmatoarele certificate: - certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia operatorul economic isi are sediul social, care sa ateste faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale care sa ateste faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Precizari: - In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 2, precum si certificatele de atestare fiscala solicitate- In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinute de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a depune o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 2A- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit certificate de tipul celor solicitate se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 3. Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 ^1 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 3Persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru atribuirea contractului de achizitie publica, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent necesar finantarii contractului de achizitie publica, din partea autoritatii contractante sunt: - Catalin Chereches ? Primar al Municipiului Baia Mare;
- Istvan Ludescher ? Viceprimar;
- Gabriela Hofer ? Viceprimar;
- Vasile Barbul ? Administrator Public;
- Aurica Todoran ? Secretar al Municipiului Baia Mare;
- Carmen Pop ? Director executiv Directia Economica;
- Lucia Radu ? Director executiv Directia Cheltuieli;
- Radu Bolchis ? Director executiv Directia Programe, Proiecte, Strategii;
- Carmen Zamfirescu ? Director Executiv Directia Achizitii, Concesiuni;
- Ramona Bodzer ? Sef Serviciul Achizitii Publice;
- Rodica Bozga ? Sef Serviciul Buget Public;
- Aurelia Craciun-Achim ? Sef Serviciul Juridic, Contencios;
- Elena Pop ? Sef Serviciul Investitii;
- Florin Muresan ? Consilier superior in cadrul Serviciului Investitii;
- Elena Popa ? Consilier superior in cadrul Serviciului Investitii;
- Cristian Nicolae Muresan ? Inspector principal Serviciul Achizitii Publice.- Consilieri: Teodor Ardelean, Mihaela-Elena Campan, Marius Serban Bondici, Rodica Boros, Calin Ioan Bota, Ciprian Marius Cozoplean, Laura Ghinea, Dan Grumaz, Dumitru Matei, Ilie Tudorel, Stefan Lupsa, Ioan Mandra, Radu Micle, Liliana Moga, Mihai Moroz, Dorel Muresan, Stefan Pop, Adrian Vasile Popa, Ionut Parvu, Marinel Rob, Noemi Vida.Precizari: - In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 3- In cazul unei oferte individuale/comune sustinute de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a depune Formularul nr. 3- In cazul in care exista subcontractanti, fiecare subcontractant are obligatia de a depune Formularul nr. 3Cerinta nr. 4. Ofertantul va prezenta un certificat de participare cu oferta independenta potrivit Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 - Formularul nr. 4Precizari: - In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 4 Cerinta nr. 1. Ofertantul trebuie sa fie legal constituit, sa nu se afle in nicio situatie de anulare a constituirii sale, sa aiba dreptul de a desfasura activitatea respectiva, iar activitatea sa-i fie autorizata de autoritatile competente.Modalitatea de indeplinire: Ofertantul va prezenta certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa Tribunalul in a carui raza isi desfasoara activitatea persoana juridica, din care sa rezulte ca: operatorul economic este legal constituit; domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii si este autorizat.Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor.Precizari: - In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat trebuie da depuna documentele necesare pentru demonstrarea faptului ca este autorizat sa desfasoare partea sa din contract.- In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.Cerinta nr. 2. Ofertantul trebuie sa fie atestat de catre A.N.R.E. conform Legii nr. 123/2012 a energiei electrice si a gazelor naturale.Modalitatea de indeplinire: Ofertantul va prezenta urmatoarele atestate A.N.R.E., valabile la data limita de depunere a ofertelor, pentru: -instalatii si retele electrice ? atestat ANRE de tip B;
-instalatii si retele de gaz ? atestat ANRE tip PDI, EDI, PDS, EDS.Nota: - Documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni pot fi depuse/prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul trebuie sa aiba capacitatea economica si financiara de a incepe desfasurarea activitatilor care fac obiectul contractului si de a indeplini obligatiile contractuale la termenele si standardele calitative asumate prin oferta si contract. Media CA globale pe ultimii 3 ani finanaciari incheiati (2010, 2011, 2012) sa aiba o valoare de minim 3.730.000 lei.Modalitatea de indeplinire: Ofertantul va depune Formularul nr. 5 ? ?Informatii generale?, precum si documente din care sa rezulte CA globala obtinuta in ultimii 3 ani financiari incheiati.Operatorul economic care beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare cu privire la CA trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm, semnat de catre persoana care il sustine, prin care aceasta confirma ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare va asigura indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1.
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are experienta similara in executarea lucrarilor ce fac obiectul contractului, prin prezentarea a maxim doua contracte, a caror valoare cumulata a fost de minim 1.865.080, 64 lei, fara TVA. Lucrarile trebuie sa fi fost executate in ultimii 5 ani calculati prin raportarea la data limita de depunere a ofertelor.
Certificarile/documentele prezentate in dovedirea experientei similare vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizarea daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Modalitatea de indeplinire:
- Ofertantul va depune Formularul nr. 6 - ?Declaratie privind principalele lucrari similare executate in ultimii 5 ani?;
- Ofertantul va depune cate o Fisa experienta similara ? Formularul nr. 7 pentru fiecare din contractele care se doresc a fi luate in considerare ca experienta similara;
- Ofertantul va depune orice document contrasemnat de beneficiarii lucrarilor executate, care sa ateste indeplinirea cerintei solicitate.
- Operatorul economic care beneficiaza de sustinerea capacitatii tehnice si/sau profesionale cu privire la experienta similara trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm, semnat de catre persoana care il sustine, prin care aceasta confirma ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare va asigura indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa., Cerinta nr. 2.
Se vor prezenta informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea contolului calitatii.
Ofertantul va face dovada ca dispune de personalul necesar derularii contractului de executie lucrari in bune conditii.Modalitatea de indeplinire:
Ofertantul va depune - Formularul nr. 8 ?Componenta echipei disponibila pentru aceasta lucrare?.
- Operatorul economic care beneficiaza de sustinerea capacitatii tehnice si/sau profesionale trebuie sa dovedeasca aceasta, prin prezentarea unui angajament ferm, semnat de catre persoana care il sustine, care trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza neconditionat, in functie de necesitatile care apar pe parcursul indeplinirii contractului in cauza., Cerinta nr. 3.
Se vor prezenta informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului.
Ofertantul va face dovada ca pentru derularea contractului in bune conditii vor lucra persoane cu studii/pregatire profesionala/calificarea in domeniul constructii civile si instalatii aferente acestora, drumuri.Modalitatea de indeplinire:
Ofertantul va depune pentru persoanele nominalizate urmatoarele documente:
- CV- Formular Europass (semnat, in original);
- Diplome de studii si atestate/certificate de absolvire (copii conforme cu originalul)., Cerinta nr. 4.Ofertantul va depune o Declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Modalitatea de indeplinire: Se va completa si se va depune Formularul nr. 9 din sectiunea "Modele de formulare"., erinta nr. 5.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are asigurate echipamentele, utilajele, mijloacele de transport necesare pentru indeplinirea contractului.In situatia in care oferantul nu detine in proprietate utilajele/echipamentele respective, acesta va prezenta contracte/ precontracte de inchiriere sau comodat sau angajamentul privind dotarea corespunzatoare sau alte documente care sa faca dovada punerii la dispozitie.Modalitatea de indeplinire: Ofertantul va depune o declaratie pe propria raspundere ca dispune de dotarea necesara indeplinirii contractului - Formularul nr. 10, precum si orice document/certificat care sa ateste indeplinirea cerintei solicitate., Cerinta nr. 6.In cazul in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze o parte din contract, acesta va declara identitatea subcontractantilor, precum si partea lor de implicare in contract.Modalitatea de indeplinire: Ofertantul va depune Formularul nr. 11. Cerinta nr. 1.Ofertantul trebuie sa implementeze un sistem de management al calitatii raportat la sistemele de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea pentru domeniul contractului.Ofertantul va prezenta un certificat valabil, emis de un organism independent, care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008, un sistem de management al calitatii in domeniul contractului.Modalitatea de indeplinire: Se va prezenta certificatul ISO 9001:2008, in copie lizibila "conform cu originalul"., Cerinta nr. 2.Ofertantul trebuie sa respecte anumite standarde de protectie a mediului raportate: a) fie la Sistemul Comunitar de Management Ecologic si Audit (EMAS);b) fie la standarde de gestiune ecologica bazate pe seriile de standarde europene sau internationale in domeniu, certificate de organisme conforme cu legislatia comunitara ori cu standardele europene sau internationale privind certificarea.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 14001:2004, un sistem de management de mediu domeniul de activitate ce face obiectul contractului.Modalitatea de indeplinire: Se va prezenta certificatul ISO 14001:2004, in copie lizibila "conform cu originalul".Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.10.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.09.2013 15:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer