Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?REABILITARE BLOC DE LOCUINTE STRADA HOREA nr. 46B din Municipiul Baia Mare?


Detaliu pentru invitatia numarul 354108
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BAIA MARE
Numar invitatie: 354108/25.09.2013
Denumire contract: ?REABILITARE BLOC DE LOCUINTE STRADA HOREA nr. 46B din Municipiul Baia Mare?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BAIA MARECod fiscal: 3627692, Adresa: Gheorghe Sincai 37, Baia Mare, Telefon: +40 262211001, Fax: +40 262212171
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Gheorghe Sincai nr. 37, Baia Mare, Romania, cod postal: 430311, telefon: +40 262211001, persoana de contact: Centrul de Informare Cetateni (CIC) ? parter
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Gheorghe Sincai nr. 37, Baia Mare, Romania, Centrul de Informare Cetateni (CIC) ? parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?REABILITARE BLOC DE LOCUINTE STRADA HOREA nr. 46B din Municipiul Baia Mare?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se solicita oferta pentru executia lucrarilor privind reabilitarea blocului de locuinte sociale de pe strada strada Horea nr. 46B din Municipiul Baia Mare.Valoare estimata a lucrarilor fara Cheltuieli diverse si neprevazute: 3.842.527, 43 lei fara TVA.Valoare estimata a Cheltuielilor diverse si neprevazute: 358.385, 98 lei fara TVA, reprezentand un procent de 9, 56% din cap. 4 cheltuieli pentru investitia de baza.Valoare estimata totala a lucrarilor incluzand capitolul cheltuieli diverse si neprevazute: 4.200.913, 41 lei fara TVA.Nota: Procentul aferent cheltuielilor de diverse si neprevazute nu se aplica la cap. 5.1 organizare de santier.
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 200, 913.41 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie de participare in cuantumul de 70000 lei in una din formele prevazute la art. 86. alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. Contul in care se va depune garantia de participare este RO84 TREZ 4365 006X XX00 0129 deschis la Trezoreria Baia Mare. Garantia de participare va fi valabila o perioada de 120 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. Instrumentul de garantare va contine in mod obligatoriu toate prevederile articolului 87 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Autoritatea contractanta retine din garantia de participare suma de 7622, 25 lei, calculata conform art. 278^1 alin. (1) lit. b) din O.U.G. nr. 34/2006 atunci cand sunt aplicabile prevederile art. 278 alin. (1) (contestatie respinsa pe fond de C.N.S.C.) si alin. (2) al aceluiasi art. (op.ec. renunta la contestatie) din O.U.G. nr.34/2006. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.Echivalenta pentru garantia de participare depusa in euro sau alta moneda, va fi cursul de referinta BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui prin una din formele prevazute la art. 90 alin. (1) din HG nr. 925/2006 sau, daca partile convin, conform prevederilor art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, asa cum a fost acesta modificat prin dispozitiile HG nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire: Prezentare declaratie pe propria raspundere, in conformitate cu art. 180 din OUG nr. 34/2006 - Se completeaza Formularul nr. 4.Precizari: a. Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 si Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata.Modalitatea de indeplinire: 1. Prezentare declaratie pe propria raspundere in conformitate cu Formularul nr. 5;2. Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintei de calificare si anume: A. Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: - certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local ;
- certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice).B. Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Note: Persoanele juridice romane vor prezenta Certificatele /documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Persoanele juridice straine vor prezenta certificatele /documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata.Certificatele/documentele edificatoare vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii.Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti.ATENTIE!a. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.b. Operatorii economici care prin certificatele/documentele edificatoare depuse in oferta sau ulterior prezentate nu fac dovada achitarii obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, vor fi exclusi din prezenta procedura de achizitie publicac. Cerintele referitoare la obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care ofertantul (dupa caz, toti membrii asocierii) prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor/ compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu (institutiile autorizate ale tarii de origine) in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora. Se vor prezenta documentele solicitate.Precizari: a. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art. 181 se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.b. In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.c. Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti.d. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinute de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a depune o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)^1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 6;Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din ordonanta.Operatorul economic va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.? Persoane responsabile cu atribuirea contractului din partea Autoritatii Contractante sunt : dl. Catalin Chereches ? Primarul Municipiului Baia Mare;dl. Istvan Ludescher ? Viceprimar;d-na Gabriela Hofer ? Viceprimar;dl. Vasile Barbul ? Administrator Public;d-na Aurica Todoran ? Secretarul Municipiului Baia Mare;d-na Carmen Pop ? Director executiv Directia Economica.dl. Radu Bolchis ? Director Executiv Directia Programe, Proiecte, Strategii;d-na Carmen Zamfirescu ? Director Executiv Directia Achizitii, Concesiuni;d-na Aurelia Craciun-Achim ? Sef Serviciul Juridic Contencios;d-ra Ramona Bodzer ? Sef Serviciul Achizitii Publice;d-na Pop Elena - Sef Serviciul Investitii;d-na Elena Popa ? Consilier superior Serviciul Investitii;dl. Florin Muresan - Consilier superior Serviciul Investitii;dl. Doru Culic ? Consilier superior Biroul Concesiuni;d-ra Suciu Adriana ? Inspector PrincipalServiciul Achizitii Publice;Consilieri locali: Ardelean Teodor, Campan Mihaela Elena, Bondici SerbanMarius, Boros Rodica, Bota Calin Ioan, Cozoplean Ciprian Marius, Ghinea Laura Teodora, Grumaz Dan Andrei, Ilie Tudorel Danut, Lupsa Stefan, Mandra Ioan, Dumitru Matei, Micle Ioan Radu, Moga Liliana Reghina, Moroz Mihai, Muresan Dorel Grigore, Pop Stefan, Popa Adrian Vasile, Parvu Ionut Rares, Rob Marinel, Vida Noemi.? Persoanele fizice sau juridice care participa direct in procesul de verificare/evaluare a ofertelor nu au dreptul de a fi, ofertant, ofertant asociat sau subcontractant, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire.Modalitatea de indeplinire: Se va completa formularul nr. 7din sectiunea "Modele de formulare". Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care se afla in urmatoarea situatie: ?Ofertantul/Ofertantii asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Precizari: a) In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii va completa si prezenta acest formular.b) In cazul unui ofertant care participa la prezenta procedura cu ajutorul unui tert sustinator, fiecare tert sustinator este obligat sa completeze si sa ataseze acest formular.c) In cazul unui ofertant care are intentia sa subcontracteze parti din contract, fiecare subcontractant este obligat sa completeze si sa ataseze acest formular.Cerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaSe va depune Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 ? Formular nr. 8;Modalitatea de indeplinire: Se va prezenta documentul solicitat.Precizari: a) In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii va completa si prezenta acest formular semnat de reprezentantul legal al ofertantului.b) Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor sucontractanti.c)Toate documentele depuse in copie vor fi semnate si stampilate pentru conformitatea cu originalul. Formularele completate cu ocazia participarii la prezenta procedura vor fi depuse in original.Cerinta nr. 5Declaratie privind calitatea de participant la proceduraSe va completa formularul nr. 9 din sectiunea "Modele de formulare".Modalitatea de indeplinire: Se va prezenta documentul solicitat.Precizari: a) In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii va completa si prezenta acest formular semnat de reprezentantul legal al ofertantului.b) Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor sucontractanti.c) Toate documentele depuse in copie vor fi semnate si stampilate pentru conformitatea cu originalul. Formularele completate cu ocazia participarii la prezenta procedura vor fi depuse in original. Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa fie legal constituit, sa nu se afle in nicio situatie de anulare a constituirii sale, sa aiba dreptul de a desfasura activitatea economica respectiva, iar activitatea sa-i fie autorizata de autoritatile competente. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in forma valabila din care sa rezulte ca: operatorul economic este legal constituit; domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii, acesta este autorizat.In cazul in care oferta este depusa de catre o asociere, atunci fiecare operator economic trebuie sa fie autorizat sa desfasoare partea sa din contract.In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.Modalitatea de indeplinire: Se va prezenta documentul solicitat.Precizari: a)Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre unul dintreeventualii asociati in cazul depunerii unei oferte comune, respectiv subcontractant daca acesta detine autorizarea solicitata si numai cuconditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea, conform art. 7 din Ordinul 509.Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa fie atestat de catre A.N.R.E. conform Legii nr. 123/2012 a energiei electrice si a gazelor naturale.Ofertantul va prezenta urmatoarele atestate A.N.R.E., valabile la data limita de depunere a ofertelor, pentru: -instalatii si retele electrice ? atestat ANRE de tip B;
-instalatii si retele de gaz ? atestat ANRE tip PDI, EDI, PDS, EDS.Modalitatea de indeplinire: Se vor prezenta documentele solicitate.Precizari: a) Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre unul dintre eventualii asociati in cazul depunerii unei oferte comune, respectiv subcontractant daca acesta detine autorizarea solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea, conform art. 7 din Ordinul 509.b) In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.c) In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.d) Toate documentele depuse in copie vor fi semnate si stampilate pentru conformitatea cu originalul. Formularele completate cu ocazia participarii la prezenta procedura vor fi depuse de catre ofertantul desemnat castigator inainte de comunicarea privind rezultatul procedurii in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa aiba capacitatea economica si financiara de a incepe desfasurarea activitatilor care fac obiectul contractului si a indeplini obligatiile contractuale la termenele si standardele calitative asumate prin oferta si contract.Media cifrei de afaceri globala, din ultimii 3 ani financiari incheiati (2010, 2011, 2012) sa aiba o valoare de minim 7.500.000 lei, fara T.V.A.Se va prezenta Fisa de informatii generale (Formularul nr. 10), insotita de Declaratia privind situatia economico-financiara (Formularul nr. 11), precum si orice documente din care sa rezulte cifra de afeceri globala obtinuta in ultimii 3 ani financiari incheiati.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Experienta generalaOfertantul va prezenta o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si vor preciza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Se va completa si se va depune formularul nr. 12 - ?Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani?., Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are experienta similara in executarea lucrarilor ce fac obiectul contractului, prin prezentarea a cel putin unui contract, maxim doua contracte de lucrari a carui/caror valoare cumulata a fost de minim 3.842.527, 43 lei, fara T.V.A.Lucrarile trebuie sa fi fost executate in ultimii 5 ani calculati prin raportarea la data limita de depunere a ofertelor.Certificarile/documentele prezentate in dovedirea experientei similare vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizarea daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Ofertantul va depune cate o Fisa experienta similara ? Formularul nr. 13 pentru fiecare din certificarile/ documentele (contractele) care se doresc a fi luate in considerare ca experienta similara;Ofertantul va depune orice document contrasemnat de beneficiarii lucrarilor executate, care sa ateste indeplinirea cerintei solicitate.Nota: In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea executarii de lucrari similare se realizeaza printr-o declaratie pe propria raspundere aoperatorului economic.Operatorul economic care beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare cu privire la experienta similara trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm, semnat de catre persoana care il sustine, prin care aceasta confirma ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoanasustinatoare va asigura indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa., Cerinta nr. 3Se vor prezenta informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fostobtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea contolului calitatii.Ofertantul va face dovada ca dispune de personalul necesar derularii contractului de executie lucrari in bune conditii.Ofertantul va depune Formularul nr. 14 ?Componenta echipei disponibila pentru aceasta lucrare?.Operatorul economic care beneficiaza de sustinerea capacitatii tehnice si/sau profesionale trebuie sa dovedeasca aceasta, prin prezentarea unui angajament ferm, semnat de catre persoana care il sustine, care trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza neconditionat, in functie de necesitatile care apar pe parcursul indeplinirii contractului in cauza., Cerinta nr. 4Se vor prezenta informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului.Ofertantul va face dovada ca pentru derularea contractului in bune conditii vor lucra persoane cu studii/pregatire profesionala/calificarea in domeniul obiectului contractului ? constructii civile, instalatii si retele electrice si de gaz aferente acestora.Ofertantul va depune pentru persoanele nominalizate urmatoarele documente: - CV- Formular Europass (semnat, in original);
- Diplome de studii si atestate/certificate de absolvire (copii conforme cu originalul)., Cerinta nr. 5Ofertantul va depune o Declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere.Se va completa si se va depune Formularul nr. 15 din sectiunea "Modele de formulare"., Cerinta nr. 6Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are asigurate echipamentele, utilajele, mijloacele de transport necesare pentru indeplinirea contractului.In situatia in care oferantul nu detine in proprietate utilajele/echipamentelem respective, acesta va prezenta contracte/precontracte de inchiriere sau comodat/angajamentul privind dotarea corespunzatoare/documente care sa faca dovada punerii la dispozitie.Ofertantul va depune o declaratie pe propria raspundere ca dispune de dotarea necesara indeplinirii contractului - Formularul nr. 16, precum si orice document/certificat care sa ateste indeplinirea cerintei solicitate., Cerinta nr. 7In cazul in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze o parte din contract, acesta va declara identitatea subcontractantilor, precum si partea lor de implicare in contract.Ofertantul va depune Formularul nr. 17 precum si Formularul nr. 18 (daca este cazul). Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa implementeze un sistem de management al calitatii raportat la sistemele de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008, un sistem de management al calitatii pentru domeniul de activitate ce faceobiectul contractului. In cazul unei asocieri, fiecare dintre asociati va prezenta un astfel de certificat sau echivalent pentru partea sa de implicare in contract. Se vor accepta si ofertant/ ofertanti care dovedesc ca raportulde audit a fost finalizat si reiese ca ofertantul/ofertantii vor primi cerificare., Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa respecte anumite standarde de protectie a mediului raportate: a) fie la Sistemul Comunitar de Management Ecologic si Audit (EMAS);b) fie la standarde de gestiune ecologica bazate pe seriile de standarde europene sau internationale in domeniu, certificate de organisme conforme cu legislatia comunitara ori cu standardele europene sau internationaleprivind certificarea.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 14001:2004, un sistem de management de mediu pentru domeniul de activitate ce face obiectul contractului.In cazul unei asocieri, fiecare dintre asociati va prezenta un astfel de certificat sau echivalent pentru partea sa de implicare in contract.Se vor accepta si ofertant/ ofertanti care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si reiese ca ofertantul/ofertantii vor primi cerificare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.10.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.09.2013 12:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer