Achizitie publica - REABILITARE BLOC NASTERI SI SPATII AUXILIARE LA SPITALUL MUNICIPAL CAMPINA
Detaliu pentru invitatia numarul 337788
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337788/18.10.2012
Denumire contract: REABILITARE BLOC NASTERI SI SPATII AUXILIARE LA SPITALUL MUNICIPAL CAMPINA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Municipal CampinaCod fiscal: 2845818, Adresa: bd. Carol I nr.117, Campina, Telefon: 0722734886, Fax: 0244 335989
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITARE BLOC NASTERI SI SPATII AUXILIARE LA SPITALUL MUNICIPAL CAMPINA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: lUCRARI DE REABILITARE IN BLOCUL DE NASTERI SI SPATII AUXILIARE, CONFORM CAIET DE SARCINI SI ANEXA
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 128, 139.71 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi in cuantum de 2.560, 00 ron si se va constitui conform tuturor optiunilor art.86 din HG 925/2006 (RO07TREZ5225006XXX002294), CUI 2845818.Se va prezenta declaratie pe proprie raspundere privind incadrareain categoria IMM (daca e cazul). Formular nr.17. Pentru completarea scrisorii de garantie bancara se va folosi formularul 18 din sectiunea formulare. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare a) intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv 1% din aceasta valoare, conform prevederilor art.278^1 alin.1 din OUG 34/2006, cumodificarile si completarile ulterioare.OBSERVATII: Pana la data limita de depunere a ofertelor, ofertantii au obligatia de a trimite in original scrisoarea de garantie bancara, cu exceptia cazului in care banca emitenta semneaza electronic scrisoareade garantie bancara pentru participare la procedura de atribuire, fiind astfel posibila transmiterea acesteia in SEAP in format electronic.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din pretul contractului, fara TVA. Executantul se obliga sa constituie garantia de buna in conformitate cu art.90 alin.(1)-(3) din HG nr.925/2006sau prin retineri succesive din facturi, conform prevederilor HG nr.1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -prezentare formular 1- Incadrarea in sit.prevazuta la art.180 din OUG 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.-prezentare formular 2- Incadrarea in sit.prevazuta la art.181 din OUG 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat ( sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele.-prezentare formular 3- Incadrarea in sit.prevazuta la art.69 din OUG 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: dr.Alexandru Matei, ec.Eugenia Burchiu, ec.Carmen Manta, ec.Camelia Sava, jr. Larisa Visan, ing.Dumitru Dinu, ing.Crisan Titei, ref.Adrian Marcu-prezentare formular 4- CERTIFICAT DE PARTICIPARE LA LICITATIE CU OFERTA INDEPENDENTA - In conformitate cu Ordinul ANRMAP 314/12.10.2010 publicat in MO 701/20.10.2010-prezentare formular 5- declaratie privind calitatea de participant la procedura Persoane juridice romane1.Certificat constatator cu anexele vizate la zi, emise de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca : domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Se solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Persoane juridice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (traduse in limba romana si legalizate).Persoana juridica straina beneficiaza in Romania de acelasi regim privind participarea, de care beneficiaza si executantul roman in tara in care executantul strain este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara-cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani a ofertantilor participanti la procedura sa fie de cel putin 250.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere.Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant pentru derularea contractului.Ofertantul va prezenta CV-ul in format EUROPASS, aferent fiecarei persoane propusa in cadrul echipei, semnat de catre fiecare titular in parte. CV-urile vor purta numele in clar si semnatura in original si vor avea inscrisa mentiunea: "Declar pe propria raspundere, cunoscand prevederile Codului Penal ca datele cuprinse in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii: -diplome privind specializarea personalului;
-copii dupa autorizatii/certificate de atestare profesionala si legitimatii aflate in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor.In cazul in care propun persoane care nu sunt angajati ai ofertantului, pentru fiecare astfel de specialist se va completa de catre titular, semnat sistampilat., Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. Aceasta lista va fi insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta ori de catre clientul privat beneficiar care sa indice valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si mentioneaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit, procesul verbal de receptie si recomandare din parteabeneficiarului, prin care sa se confirme executarea lucrarilor in valoare de celputin 128.000 lei fara tva.Se va permite demonstrarea experientei similare prin asociere, subcontractare etc., Informatii privind subcontractantiiIn cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa seindeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, se solicita datele deidentificare a subcontractantilor si partile din contract care se vor indeplinide catre subcontractanti.Contractantul va prezenta, la incheierea contractului de achizitie publicacontractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta. Contracteleprezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui inanexe la contractul de achizitie publica.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocuisubcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul prealabil, scris, alautoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie saconduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale, Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, lista cuprinzand cantitatile de utilaje, instalatii si echipamente tehnice specifice categoriei de lucrari supuse procedurii.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca poate dispune (proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere/angajament de sustinere) de utilajele necesare indeplinirii contractului. Certificat ISO 14001/2004, Certificat ISO 9001/2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.10.2012 13:42