Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare cai de acces si alei la institutii publice, scoli, lacasuri de cult, centre de asistenta


Detaliu pentru invitatia numarul 317951
Autoritate contractanta
Orasul Targu Neamt
Cod de identificare fiscala: 2614104
Adresa: B-dul Stefan cel Mare; Nr.62;, Targu Neamt
Telefon: 0233790245
Fax: 0233790508
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Reabilitare cai de acces si alei la institutii publice, scoli, lacasuri de cult, centre de asistenta
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45233253-7 - Lucrari de imbracare a trotuarelor (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Scopul contractului este repararea drumurilor si trotuarelor in vederea mentinerii parametrilor geometrici ai suprafetei acestora si a imbunatatirii conditiilor de desfasurare a traficului auto si pietonal in orasul Tg Neamt, in functie de necesitati.Lucrarile de imbracare si reparatii trotuare, cu pavele vibropresate , suprafata estimata fiind de 10.000 m.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 29.11.2011 13:48
Data limita de depunere a ofertelor: 14.12.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Orasului Tirgu Neamt, B-dul Stefan cel Mare, Nr. 62, Birou Registratura, Cam. 4
Data si ora deschiderii ofertelor: 14.12.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Orasului Tirgu Neamt, B-dul Stefan cel Mare, Nr. 62, Sala de Sedinte a Consiliului Local, parter
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 1, 500, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
- decl. privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180, 181 si 69 din OUG 34/2006- certif. de atestare fiscala emis de DGFP- certif. fiscal privind impozitele si taxele locale- decl. privind calitatea de participant la procedura- certif. de participare la licitatie cu oferta independenta- certif. constatator- situatia financiar contabila la 31.12.2010, cu declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani egala sau mai mare de 2500000 lei- inf. privind disponibilitatea resurselor financiare necesare pt. executarea lucrarii in suma de minim 1000000 lei- lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani- decl. referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere- decl. pe propria raspundere referitoare la personalul de specialitate de care dispune- decl. referitoare la utilaje, echipamente tehnice cu datare proprie/inchiriere a utilajelor solicitate- standarde de asigurare a calitatii ISO 9001 sau echivalent
Garantia de participare in cuantum de 25.000 lei. Documentatia se obtine prin accesare directa a fisierului electronic disponibil in SEAP la adresa de internetwww.e-licitatie.ro
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer