Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare Camin B1


Detaliu pentru invitatia numarul 338861
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Universitatea de Medicina si Farmacie "Carol Davila"
Numar invitatie: 338861/06.11.2012
Denumire contract: Reabilitare Camin B1
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea de Medicina si Farmacie "Carol Davila"Cod fiscal: 4192910, Adresa: str. Dionisie Lupu nr. 37, sector 1, Bucuresti, Telefon: 021/3180724, Fax: 021/3180724
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Dionisie Lupu nr. 37, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 020021, telefon: +40 213180731, fax: +40 213180731, persoana de contact: Serviciul tehnic
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Dionisie Lupu nr. 37, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 020021, telefon: +40 213180731, fax: +40 213180731, persoana de contact: Serviciul tehnic
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare Camin B1
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Amenajare si dotare centrala termica
II.1.6) CPV: 45331100-7 - Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 212, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie de participare in cuantum de 4.200 RON. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertei. Constituirea garantiei de participare se face prin ordin de plata vizat de banca sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. In cazul in care garantia de participare se constituie sub forma unei scrisori de garantie bancara, se va utiliza ca model Formularul 2. In cazul in care constituirea garantiei de participare se face prin virament bancar, contul in care se va efectua plata este RO30TREZ7015005XXX000144 deschis la TREZORERIE Sector 1. Garantia de participare trebuie sa fie prezentata in original, cel mai tirziu la deschiderea ofertelor. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, vor fi respinse si declarate inacceptabile. Garantia de participare se retine conform prevederilor art.87, alin.1 din HG 925/2006 si art.278 indice 1 din OUG 34/2006. Garantia de participare se restituie conform prevederilor art. 88 din HG 925/2006. Intreprinderile mici si mijlocii pot achita jumatate din valoarea garantiei de participare, in conformitatea cu Legea nr. 346/2004. Pentru a beneficia de aceasta facilitate ofertantul trebuie sa depuna documente justificative care sa dovedeasca faptul ca se incadreaza in categoria IMM-urilor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest sens contractantul are obligatia de adeschide un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis este de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilita drept garantie de buna executie. Garantia de buna executie se restituie conform prevedrilor art.92, alin.4 din HG 925/2006.IMM beneficiaza de reduceri cu 50% din valoarea garantiei de participare, in conformitatea cu Legea nr. 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind neancadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire: Se solicita completarea Formularului 6A.Fiecare asociat/tert sustinator este obligat sa prezinte acest document.Cerinta nr.2Declaratie privind neancadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire : Se solicita completarea Formularului 6B.Documente de confirmare: - Certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata catre bugetul de stat, eliberat de Administratia Financiara ? D.G.F.P.C.F.S. din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 ale lunii precedente desfasurarii procedurii - in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Certificat fiscal privind achitarea impozitelor si taxelor locale, din care sa reiasa ca societatea ofertanta nu are obligatii de plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original/copie legalizata/ copielizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Fiecare asociat/tert sustinator este obligat sa prezinte aceste documente.- Nu se accepta ofertanti cu datorii la bugetul de stat si bugetul local.Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Ofertantul nu are dreptul sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza.Modalitatea de indeplinire: Se solicita completarea Formularului 6C.Cerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform art.1 a Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Modalitatea de indeplinire: Se solicita completarea Formularului 6D.Cerinta nr. 5Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.Modalitatea de indeplinire: Se solicita completarea Formularului 6E si anexa.Fiecare asociat/tert sustinator /subcontractant este obligat sa prezinte aceste documente.Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Rector- Acad. Ioanel Sinescu, Director General Administrativ - Dr.Ing.Dan Pahoni, Contabil Sef - Ec. Mihaela Calin, Sef Serv.Tehnic ? Ing. Corina Angheluta, Serv.Tehnic ? Ing. Marin Talpeanu, Jurist -Raluca Gavrila. Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Modalitatea de indeplinire : Se poate prezenta in original/copie legalizata/ copielizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.Ofertantul clasat pe primul loc va trebui sa prezinte la solicitarea autoritatii contractante pentru conformitate, Certificatul Constatator in original sau copie legalizata, inainte de comunicarea rezultatului procedurii de catre autoritatea contractanta.Cerinta nr. 2Autorizatie emisa de I.S.C.I.R. pentru instalare, montare, reparare si intretinere si verificari tehnice in utilizare cazane de apa calda cu PIV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.11.2012 10:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer