Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REABILITARE CAMIN CULTURAL


Detaliu pentru invitatia numarul 331440
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA CHIUZA (PRIMARIA CHIUZA)
Numar invitatie: 331440/10.07.2012
Denumire contract: REABILITARE CAMIN CULTURAL
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CHIUZA (PRIMARIA CHIUZA)Cod fiscal: 4426999, Adresa: STR, PRINCIPALA, NR 15, Chiuza, Telefon: 0745319446, Fax: 0263346001
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR, PRINCIPALA, NR 14, Chiuza, Romania, cod postal: 426070, telefon: +04 0263346001, fax: +40 0263346001, persoana de contact: GRIGORE BRADEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Chiuza, STR, PRINCIPALA, NR 14, Chiuza, Romania, cod postal: 426070, telefon: +04 0263346001, fax: +40 0263346001, persoana de contact: GRIGORE BRADEA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITARE CAMIN CULTURAL
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Cladirea Caminului Cultural Chiuza prezinta numeroase semne dedegradare (tencuieli cazute, tamplarie din lemn degradata, finisaje interioareinvechite) care fac necesara o reabilitare a cladirii. Totodata se doreste ca odatacu aceasta reabilitare sa se realizeze si unele modificari in compartimentareacladirii pentru a satisface noile cerinte ale comunitatii cat si noile norme de igienasi sanatate publica. Astfel la parter se va ameneja o bucatarie cu depozit si zonade vestiare pentru personal, se va mari sala de spectacole atat la parter cat si laetaj prin realizarea a doua balcoane, se vor amenaja grupuri sanitare (barbati, femei) la parter si la etaj, se va realiza o scara de acces la etaj.
II.1.6) CPV: 45212321-2 - Lucrari de constructii de auditorii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 450, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum 14.500 lei, perioada de valabilitate 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50 % din cuantumul garantiei de participare conform doc.in original.Trebuie sa fie irevocabila , va fi atasata in original la coletul care contine oferta si se vor avea in vedere prev.art.86 alin.(1) din HG nr.925/2006. Constituire prin virament in contul nr.RO96TREZ1025006XXX000057 deschis la Trezoreria Beclean, cu confirmarea acestuia si cu mentionarea obiectului contractului ?sau?instrument de garantare emis in conditiile legii de o Soc.bancara, ori de o soc.de asigurari, care sa prezinte in original, in cuantumul si pentru perioada de valab.egala cu per.de valab.a ofertei. Cuantumul ce se va retine in temeiul art. 278^1 din OUG 34/2006, PT CONTRACT IN VALOARE DE 1.450.000, va fi 5.229lei. Ordin de plata in contul RO96TREZ1025006XXX000057, cod fiscal4426999 , deschis la Trezoreria Beclean, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantum 10% din pretul contractului fara TVA ).Se vor avea in vedere si prev, art. 90 alin 1 din HG. 925/2006.Garantia se poate constitui si prin retineri succesive conf. HG 1045/2011. In acest caz se va deschide un cont bancar careva fi la dispozitia autoritatii contractante agreata de ambele parti, cu suma initiala depusa de executants, de 0, 5 % din valoarea contractului, fara TVA, prezentat dupasemnarea contractului. Diferenta pana la cuantumul de 10% din pretul contractului fara TVA aferenta intregii garantii de buna executie se va constituii prin retineri successive pana in procent de 10% din sumele fara tva datorate pentru facturi partiale, ce se vor depune in contul astfel deschis.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG.nr.34/2006, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat constatator, Certificatele de atestare fiscale vor prezenta situatiile privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul gen. consolidat de stat -DGFP si bugetele locale. Cazier judiciar (certificat echivalent ? pentru persoane juridice staine), ,Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69?1 din OUG 34/2006, Angajament Tert sustinator financiar, in forma autentica.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului314/2010.In cazul tuturor certificatelor fiscale se solicita ca din acestea sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul in care se constata datorii oferta va fi considerata inacceptabila si va fi respinsa.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritati contractante respectiv persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire sunt: Primar- Bradea Grigore, Butaciu Florina- Responsabil compartiment achizitii publice si Tertis Angela- compartiment financiar contabil, Consilieri: Bita Ioan, Conia Traian, Cosma teodor, Gavrilas Iosif, Ros Ioan, Miresan Gavrila, Tertis Gelu Emilian, Marian Ioana, Moldovan Sever, Precup Andrei, Bulea Traian. Ofertantii vor prezenta certificat constatator emis de ORC de pe langa Trib.terit.elib.cu cel mult 30 zile inainte de data depuneri ofertelor.Va fi prez.numai in orig.sau copie leg.In caz asoc.fiec asoc.este oblig.sa prez.documente. In cazul unei asoc., fiecare asociat va prezenta documentele mai sus mentionate.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inaintea de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Se va permite depunerea documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea'conform cu originalul'.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se va prez.media cifrei de afaceri globale in domeniul de activitate aferent contractului sa fie de cel putin 2.900.000 lei.in caz deasociere se va lua in cal.CA.med.anuala, din constructii a tuturor asociatilor. Bilant cont.pt.ultimii 3ani, viz.si inreg.de org.compet.si anexele la acestea, in copie cert.cu orig., prez.balantelor de verif.contab.incheiate la data de 31.12 din ultimii trei ani in copie cert.cu orig.Infor.generale.Se va prez.grd.in caz.in care disp.fin.acopera platile scad.pt utimul an pt.care exista exerc.fin.incheiat-ultimul an, atest confir.de o banca agreata de of. Inform.priv.sust.capac.ec.si finan.a of.de o alta pers.(art.186 din OUG nr.34/2006).Cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR, 2009 - 1 euro/4.2282, 2010-1 euro/4.2848 lei, 2011-1 euro/4.4053lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Personal implicat: ? manager-certificat atestare manager, dovedita prin participarea la un contract similar;? sef de santier -studii teh.universitare, cu experienta prof.constr. CIVILE dovedita prin participarea la cel putin un contr.similar; ? Resp.teh. cu executia/constr.civile: legit valabila1responsabil instalatii in constr-legitimatie Resp.teh.cu executia val.la data deschiderii ofertelor;? 1 responsabil atestat ANRE pentru instalatii electrice-absolvent std.teh.universitare, atestat ANRE-legitimatie ANRE ;? 1 responsabil atestat ANRGN pentru instalatii de gaz-legitimatie ANRGN;? 1 resp.cu calitatea?constr.civile-(CQ), ab.de studii teh;atestat sau decizie interna.- inspector SSM- stud. Specialitate;Pentru persoanele prezentate la punctul b) se vor prezenta CV insotite de certificate/atestate si Declaratii de disponibilitate, semnate in original.Decl. disponibilitate din partea op.ec pt personalul angajat., Personalul implicat in executarea lucrarilor trebuie sa fie calificat si atestat in lucrarile aferente.Pentru persoanele implicate se vor prezenta CV insotite de certificate/atestate si Declaratii de disponibilitate, semnate in original, Efectivele medii anuale ale personal angajat in ultimi 3 ani.Se va prezentaLista personalului ?cheie?care va fi angajat in contractul in cauza.CV insot.de certificate atestare si declaratii de disponibilitate in original.Declaratie dotari . Se va prezDecl.privind lista lucrilor executate in ultimii 5 ani, insot.de certificari de buna executie care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor.Ofertantul va trebui sa faca dov.ca in ultimi 5 ani a executat un contract luc.similare de constuctii deval.egala cu contractul in cauza., Efecivul medii anuale ale pers.angajatLista personalului cheie.Lista de utilaje si insotit de contracte sau de inchire utilaje.Sa prezinte ca in ultimii 5 ani are un contract lucrarii similare de constructii in valoare egala sau mai mare decat de 1.450.000 lei, fara TVA. Cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR, 2009 - 1 euro/4.2282, 2010-1 euro/4.2848 lei, 2011-1euro/4.4053lei.Ofertantul va prezenta o estimare a fluxului de numerar sau accesul la o linie de credit in val.de 10% din val.estimata a lucr.Angajament priv.sustinere tehnica si profesionala a oferatntului/grup de op.ec., incheiat in forma autentica;Decl.tert sustinator tehnic si profofesional.Graficul de lucrari aratand esalonarea in timp a acestora, Cerinta nr.1-Standarde de asig.calitatiiCerintanr.1-Standarde de protect.mediuluiISO 9001sau echivalent. Se va prez.plan.de manag.al cal.pt.realiz.lucr.ce fac ob.prez.contr.In caz.in care op.ec.nu det.cer.de cal.ast.cum este sol.acesta poate prez.orice alte prob.sau dov.in masura in care conf.asig.unui niv.cores.al cal.Se va prez.certif.sis.de manag.al med.ISO 14001sau echivalent. Nu se accepta sisteme in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.07.2012 16:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.07.2012 18:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer