Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare camin cultural comuna Grindu, judetul Ialomita


Detaliu pentru invitatia numarul 354989
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA GRINDU (CONSILIUL LOCAL GRINDU)
Numar invitatie: 354989/23.10.2013
Denumire contract: Reabilitare camin cultural comuna Grindu, judetul Ialomita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA GRINDU (CONSILIUL LOCAL GRINDU)Cod fiscal: 4231857, Adresa: LOC. GRINDU, Grindu, Telefon: 0243/206080, Fax: 0243/206080
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: LOC. GRINDU, Grindu, Romania, cod postal: 920025, telefon: +40 243248001, fax: +40 243248001, persoana de contact: RADU ALEXANDRINA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Primariei comunei Grindu Judetul Ialomita, str. Primariei nr. 42
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare camin cultural comuna Grindu, judetul Ialomita
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile constau in: ? izolarea termica, dotarea cu jgheaburi ?i burlane a acoperi?ului, amenajarea treptelor de la intrare cladirii caminului cultural;? amenajarea aleilor ?i a imprejmuirii parcului adiacent caminului cultural;? dotarea cu mobilier (canapele ? bancu?e);Valoarea contractului lucrarilor propuse: 222.199, 30 lei fara TVA, formata din: - cheltuieli pentru investitia de baza - constructii si lucrari de interven?ii ? 214.003, 00lei;
- diverse si neprevazute(procent stabilit de proiectant 3, 83%)- 8.196, 30lei;
II.1.6) CPV: 45260000-7 - Lucrari de acoperire si alte lucrari speciale de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 222, 199.3 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
III.1.1.a) Garantie de participareda x nu ?Ofertantul va constitui garantia de participare in cuantum de 4.280, 06 lei reprezentand 2% din valoarea estimata a contractului fara TVA, cu respectarea articolului 43^1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului numarul 34/2006 si articolelor 84 - 88 din Hotararea Guvernului 925/2006. Garantia de participare este irevocabila si se constituie prin viramament bancar (ordin de plata) cu conditiaconfirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertei/ofertelor, in contul RO71TREZ3935006XXX001671 deschis la Trezoreria Urzicenisau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, din Romania sau din strainatate, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada solicitata ? Scrisoare de garantie - Formular 4sau orice alt model agreat de catre institutia emitenta, cu conditia respectarii prevederilor articolului 86 alin. (2) ? (4) din H.G. 925/2006. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. Pentru garantia de participare depusa in alta moneda decat RON, echivalenta se va efectua la cursul de reconversie afisat de BNR la data publicarii invitatiei de participare. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei respectiv 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Ofertantul trebuie sa faca dovada constituirii garantiei de participare cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Garantia de participare se retine/restituie in conformitate cu articolele 87, respectiv 88 din H.G. 925/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie este irevocabila si se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, din Romania sau din strainatate, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada solicitata. Garantia de buna executie emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie va fi de 24 luni. Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie conform articolului 91 din Hotararea Guvernului numarului 925/2006. Garantia de buna executie se elibereaza/restituie conform articolului 92 din Hotararea Guvernului 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului: Declaratii privind eligibilitatea.1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la articolul 180 din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Formular A.Nota: a.) Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la articolul 180 din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti;b.) In cazul depunerii unei oferte in asociere (grup de operatori economici), cerintele formulate pentru situatiile prevazute la articolul 180 din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare vor fi demonstrate de fiecare membru al asocierii in parte. Se vor inscrie atat detaliile asocierii cat si cele ale fiecarui membru al asocierii. In cazul asocierii, aceasta declaratie se va prezenta de catre fiecare membru in parte, semnata de reprezentantul sau legal.c.) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinator/sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la articolul 181 din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular B.Documente de confirmare: -Certificat de atestare fiscala, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii admistrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic.-Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local.Se solicita doar pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului.Din aceste doua certificate trebuie sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora). Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, in conformitate cu prevederile Legii numarul 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: Tertii sustinatori vor depune declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la articolul 181 doar pentru literele a, c^1 si d ale art. 181 din OUG34/2006, in original. Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc.) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.3. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la articolul 69^(1) (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular J.Se va prezenta atat de subcontractant cat si de tertul sustinator (daca este cazul). Nota: Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii, implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie publica, sunt: Cristache Constantin - primar, Vieriu Costel ? vice primar, Ene Tudora - secretar, Constantin Nicolae - contabil, Radu Alexandrina ? presedinte comisie evaluare, Ene Tudora ? membru comisie evaluare, Constantin Nicolae ? membru comisie evaluare, Andrei Vasile ? consilier local, Draghici Ionel ? consilier local, , Minea Ni?a ? consilier local, Baciu Ion ? consilier local, Busuioc Petre ? consilier local, Ionica Ionel ? consilier local, Raducanu Elena Corina ? consilier local, Dumitrache Niculescu Elena ? consilier local, Frunza Nicolae ? consilier local, Constantin Ioana ? consilier local.4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie publica - Formular 2Nota: In cazul unei oferte depuse de un grup de operatori economici, se vor inscrie atat detaliile asocierii cat si cele ale fiecarui membru al asocierii (in cazul asocierii, aceasta declaratie se va prezenta de catre fiecare membru in parte, semnata de reprezentantul sau legal).5. Pentru certificarea faptului ca participarea ofertantului/ofertantilor la procedura de atribuire este in concordanta cu regulile de concurenta - Certificat de participare la procedura de achizitie publica cerere de oferte, cu oferta independenta, conform Ordinului 314 din 12 octombrie 2010 al presedintelui Anrmap - Formular CPINota: In cazul unei oferte depuse de un grup de operatori economici, se vor inscrie atat detaliile asocierii cat si cele ale fiecarui membru al asocierii (In cazul asocierii, aceasta declaratie seva prezenta de catre fiecare membru in parte, semnata de reprezentantul sau legal). Inregistrare: Prezentarea de certificate/documente emise de organisme abilitate care confirmainregistrarea si domeniul de activitate. Documente de confirmare: Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul RegistruluiComertului, de pe langa tribunalul teritorial pe raza caruia ofertantul/ofertantii isi are/au sediul, in original, copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata, pe care se va specifica ?conform cu originalul?), din care sa rezulte ca obiectul/domeniul de activitate principal sau secundar al ofertantului/ofertantilor include executia gamei de lucrari din care face parte obiectul achizitiei. Informatiile cuprinse in certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului, de pe langa tribunalul teritorial pe raza caruia ofertantul/ofertantii isi are/au sediul trebuie sa fie reale/actuale la data limita stabilita pentru depunerea ofertei/ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului.- Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata pe care se va specifica "conform cu originalul").
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale si informatii privind cifra de afaceri anuala in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, din cel mult ultimii 3 ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat, respectiv pentru anii 2010, 2011 si 2012;Daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, pentru conversie, echivalenta leu/valuta se va efectua pentru valoarea medie anuala a cursului valutar de referinta publicat de BNR pentru anii 2010, 2011 si 2012.Documente de confirmare privind cifra de afaceri anuala: - bilanturi contabile/extrase de bilant, raport de audit (dupa caz) sau orice alte documente echivalente (declaratie fiscala, balanta de verificare, etc.), relevante in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare, intocmite in conformitate cu prevederile legale in vigoare depuse si inregistrate la organele competente (dupa caz), din ultimii 3 ani in original/copie legalizata / copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata, pe care se va specifica ?conform cu originalul?).Pentru a putea fi considerat calificat, media anuala a cifrei de afaceri, intr-o perioada anterioara care vizeaza cel mult ultimii 3 ani, trebuie sa fie cel putin egala cu 428.000 lei.Angajament ferm in situatia in care ofertantul/ofertantii beneficiaza de prevederile articolului 186 din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. ?Persoana/persoanele care asigura sustinerea situatiei economice si financiare nu trebuie sa seafle in situatia care determina excluderea din procedura deatribuire, conform prevederilor articolului 180 si articolului 181, literele a), c^1) si d)? si nu trebuie sa se incadreze in situatia prevazuta la articolul 69^(1) din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: Capacitatea economica si financiara a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a principalelor lucrari similare cu obiectul contractului executate inultimii 5 ani luand in calcul data limita stabilita pentru depunereaofertei, insotita de certificari de buna executie pentru cele maiimportante lucrari. Daca documentele sunt intocmite in alta moneda, echivalenta leu/valuta se va efectua pentru valoarea medie anuala acursului valutar de referinta publicat de BNR pentru anii 2008, 2009, 2010, 2011 si 2012.Ofertantul va trebui sa sustina experienta similara prinprezentarea principalelor lucrari similare obiectului contractului in ultimii 5 ani, insotite de certificari de buna executie care vor indicabeneficiarul indiferent daca acesta este autoritate publicasau client privat, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, siprecizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionaledin domeniu si daca au fost executate si duse la bun sfarsit.Pentru a fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa faca dovada executariiin bune conditii a minim 1 (un) contract de natura si complexitate similaragamei lucrarilor din care face parte obiectul contractului a carui valoare safie de cel putin 214.000 lei fara TVA sau a maxim 2 (doua) contracte denatura si complexitate similara cu obiectul contractului a caror valoarea cumulata sa fie de cel putin 214.000 lei fara TVA..Nota: Daca un grup de operatori economici se asociaza pentru a depune ooferta comuna, cerinta va fi indeplinita: a) cumulat de catre toti membrii asocierii in cazul in care se prezinta maxim 2 (doua) contracte de natura si complexitate similara gamei lucrarilor din care face parte obiectul contractului a caror valoarea cumulata sa fie de cel putin 214.000 lei fara TVA.b) in totalitate de catre unul din membrii asocierii in cazul in care seprezinta minim 1 (un) contract de natura si complexitate similara gameilucrarilor din care face parte obiectul contractului a carui valoare sa fie decel putin 214.000 lei fara TVA.Nota: Nivelul valoric impus executiei de lucrari similare se confirma prinprezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate debenefiar (certificari de buna executie). Prin formula ?lucrari executate siduse la bun sfarsit? se intelege: - lucrari receptionate partial care suntinsotite de procesul-verbal de receptie partiala; - lucrari receptionate lasfarsitul executarii (sfarsitul executiei nu presupune expirarea perioadei degarantie) insotite de procesul-verbal la terminarea lucrarilor sau lucrarireceptionate insotite de procesul-verbal de receptie finala. Autoritateacontractanta va accepta si va considera cerinta indeplinita dacaoperatorul/operatorii economic/economici prezinta ca experienta similaraoricare varianta din cele mentionate.Nota: Modul de indeplinire a obligatiilor contractuale se poate demonstra si pe baza informatiilor cuprinse in documentele constatatoare eliberate de autoritatea contractanta la finalizarea contractului de lucrari executate in ultimii cinci ani sau prin alte documente edificatoare cum ar fi: copii dupa: a) procese-verbale de receptie partiala/finala de la beneficiar, b) partile relevante ale contractului respectiv: partile, obiectulcontractului/contractelor, durata, valoare, semnaturi si recomandari dinpartea beneficiarului din care sa reiasa ca au fost executate panala data limita stabilita pentru depunerea ofertei, lucrari similaresimilare. (se permite si precizarea oricaror documente atat timp cat acesteacuprind informatiile prevazute la art. 188, alin. 3, lit. a) din OUG 34/2006 cumodificarile si completarile ulterioare.)c) recomandari;, O declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat sial cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;O declaratie privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului;Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificareapersonalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentruexecutia lucrarilor; Ofertantul/ofertantii va/vor prezenta informatii referitoarela studiile de specialitate, pregatirea profesionala si calificarea personalului. Daca este cazul si doar daca este declarat castigator, ofertantul va prezenta angajamente, contracte de colaborare individuale, etc. cu persoane de specialitate care nu sunt angajati permanenti ai acestuia. Totodata, pentru preintampinarea situatiilor in care pe parcursul executarii contractului, operatorul economic, ar urma sa se confrunte cu indisponibilitatea anumitor persoane propuse, din motive aflate in afara controlului acestuia, se va completa in mod obligatoriu un angajament privind resursele umane prin care, operatorul economic se angajeaza la inlocuirea respectivelor persoane numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei.Pentru a fi considerat calificat, ofertantul/membrii asocierii impreuna trebuie sa faca dovada ca dispune/dispun de o echipa tehnica ai carei membrii sa aiba capacitatea tehnica si/sau profesionala sau experienta dovedita in domeniului pentru care ocupa pozitia in echipa: ? Sef de santier, ? Responsabil cu controlul calitatii, ? Responsabil tehnic cu executia, ? Inspector S.S.M .Se vor prezenta: - CV-ul persoanelor din echipa tehnica (cu exceptia responsabilului tehnic cu executia);
- Copie dupa diplome/certificate de atestare/alte documente care sa certifice specializarile si/sau experienta in domeniul solicitat (cu exceptia responsabilului tehnic cu executia);
-Pentru RTE se va prezenta copia atestatului eliberat de MDRT, in conformitate cu legea 10 / 1995, HG 925 / 95 si ordinele MLPTL 777/2003 si 651/2007, precum si copia legitimatiei atestatului, in termen de valabilitate la data limita pentru depunerea ofertelor.-Pentru responsabilul cu calitatea este suficient dispozitia conducatorului / administratorului de numire in aceasta functie.Declaratiile, formularele intocmite de ofertanti/ofertanti asociati se vor prezenta in original.Documentele suport emise de alte autoritati vor fi prezentate in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul", O declaratie referitoare la logistica utilajele, instalatiile, echipamenteletehnice, mijloacele de masurare, dotarile aferente, etc., de care poatedispune operatorul/operatorii economic/economici pentru indeplinireacorespunzatoare a contractului de lucrari, conform listei echipamentelorenuntate in caietul de sarcini, in oricare din formele: proprietate/ chirie/ leasing, altele.Nota: 1.Operatorul/operatorii economic/economici trebuie sa faca dovada caare/au in dotarea sa/lor sau ca dispune/dispun (proprietate, leasing sau princontracte/conventii de inchiriere, alte forme de punere la dispozitie) de oserie de utilaje/instalatii/echipamente tehnice si mijloace de masurarespecifice pentru indeplinirea contractului/contractelor. Se vor prezenta copii dupa documente de detinere ( ex. lista obiectelor de inventar si mijloace fixe din contabilitate sau contracte/conventii de inchiriere, contracte de leasing, sau documente echivalente). Astfel, autoritatea contractanta considera caincheierea unui contract de lucrari poate fi realizata numai cu dovedirea unei capacitati tehnice corespunzatoare, ceea ce presupune implicit detinerea numarului minim de utilaje, instalatii, echipamente tehnicesi mijloace de masurare specifice care au un impact direct in indeplinireacontractului la nivelul calitativ al cerintelor specificate in Caietul de sarcini.2.Declaratiile, formularele intocmite de ofertanti/ofertanti asociati se vorprezenta in original. Documentele suport vor fi prezentate in copie lizibila cumentiunea ?conform cu originalul? de ofertanti/ofertant asociat, in masura incare dotarile sale sunt relevante pentru proiect., Informatii privind asocierea (daca este cazul).In cazul in care un grup de operatori economici se asociaza pentru a depune o oferta comuna, acestia trebuie sa indeplineasca individual cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale si sa indeplineasca cumulativ cerintele privind capacitatea economica si financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala.
Nota: Daca un grup de operatori economici se asociaza pentru a depune o
oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si/sau profesionala se
demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor
membrilor grupului., Informatii privind subcontractantii (daca este cazul), insotite de acordurile de subcontractare, pentru a avea o imagine generala privind intentia
operatorului/operatorilor economic/economici de a proceda la executarea
lucrarilor. Eventualilor subcontractanti nu li se impune indeplinirea cerintelor
de calificare privind capacitatea tehnica si/sau profesionala., Angajament ferm in situatia in care ofertantul/ofertantii beneficiaza de
prevederile articolului 190 din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul
34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.?Persoana/persoanele care asigura sustinerea tehnica si/sau profesionala nu trebuie sa fie in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor articolului 180 si articolului 181 literele a), c^1) si d)? si nu trebuie sa se incadreze in situatia prevazuta la articolul 69^(1) din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Nota: 1.Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic
poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice
existente intre ei. Operatorul economic care beneficiaza de sustinerea
situatiei tehnice si/sau profesionale trebuie sa dovedeasca aceasta, de
regula, prin prezentarea unui angajament ferm, semnat de catre persoana
care il sustine, prin care aceasta confirma punerea la dispozitie a resursele
tehnice invocate. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza indeplinirea
cerintei minime privind capacitatea tehnica si/sau profesionala invocand
sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG
34/2006), acesta se considera a fi calificat daca tertul sustinator
demonstreaza indeplinirea in integralitate a cerintei minime solicitate prin
prezentarea documentelor relevante, respectiv prin prezentarea listei
principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani insotita de certificate/ documente emise sau contrasemnate de beneficiar. Aceste documente vor insoti angajamentul ferm al persoanei respective care trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, pentru sustinerea nivelului minim al valorii contractului/contractelor solicitate, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa. Dovezi prezentate de operatorul/operatorii economic/economici care saconfirme/ateste asigurarea, implementarea si mentinerea unui nivelcorespunzator al calitatii ? Documente emise de organisme nationale sauinternationale independente acreditate, care sa confirme certificareasistemului de management al calitatii la ofertant/ofertanti, pentru domeniulde activitate care face obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit, inconformitate cu standardul de referinta SR EN ISO 9001:2008 sauechivalent, valabile la data limita stabilita pentru depunerea ofertei/ofertelor.Nota: 1.Operatorul/Operatorii economic/economici care nu detine/detin unastfel de certificat va/vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea custandardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite deacesta.2.Eventualii subcontractanti nu trebuie sa indeplineasca cerintele de calificare privind standardele de asigurare a calitatii.3.Documentele privind standardele de asigurare a calitatii nu pot fi prezentate de tertul/tertii sustinator/sustinatori in favoarea ofertantului/ ofertantilor.4.Pentru situatiile in care se depun oferte in asociere cerinta privindstandardele de asigurare a calitatii trebuie indeplinita individual de fiecaremembru al asocierii pentru partea din contract/contracte pe care orealizeaza., Dovezi prezentate de operatorul/operatorii economic/economici care saconfirme/ateste asigurarea, implementarea si mentinerea unui nivelcorespunzator al protectiei mediului ? Documente emise de organismenationale sau internationale independente acreditate, care sa confirmecertificarea sistemului de management al protectiei mediului laofertant/ofertanti, pentru domeniul de activitate care face obiectulcontractului ce urmeaza a fi atribuit, in conformitate cu standardul dereferinta SR EN ISO 14001:2004 sau echivalent, valabile la data limitastabilita pentru depunerea ofertei/ofertelor.Nota: 1.Operatorul/Operatorii economic/economici care nu detine/detin unastfel de certificat va/vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea custandardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite deacesta.2.Eventualii subcontractanti nu trebuie sa indeplineasca cerintele de calificare privind standardele de asigurare a calitatii.3.Documentele privind standardele de asigurare a calitatii nu pot fi prezentate de tertul/tertii sustinator/sustinatori in favoarea ofertantului/ ofertantilor.4.Pentru situatiile in care se depun oferte in asociere cerinta privindstandardele de asigurare a calitatii trebuie indeplinita individual de fiecaremembru al asocierii pentru partea din contract/contracte pe care orealizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.11.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 22.10.2013 09:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer