Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Reabilitare Camin cultural, comuna Virtescoiu, judetul Vrancea?


Detaliu pentru invitatia numarul 324586
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Vartescoiu (Consiliul local Vartescoiu)
Numar invitatie: 324586/20.04.2012
Denumire contract: ?Reabilitare Camin cultural, comuna Virtescoiu, judetul Vrancea?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Vartescoiu (Consiliul local Vartescoiu)Cod fiscal: 4298130, Adresa: Loc. Vartescoiu, Vartescoiu, Telefon: 0237675211, Fax: 0237675265
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Consiliul local Vartescoiu, Loc. Vartescoiu, Romania, cod postal: 627405, telefon: +40 237675211, fax: +40 237675265, Registratura
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul local Vartescoiu, Loc. Vartescoiu, Romania, cod postal: 627405, telefon: +40 237675211, fax: +40 237675265, Sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie Publica Locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Reabilitare Camin cultural, comuna Virtescoiu, judetul Vrancea?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Reabilitare Camin cultural, comuna Virtescoiu, judetul Vrancea?
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 786, 633 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Cuantumul garantiei pentru participare: 14000 lei.In masura in care CNSC respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare 4.566, 63 lei.2.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.3.Mod de constituire a garantiei pentru participare: -scrisoare de garantie bancara, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire - Formularul 19.-instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate de asigurari in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;
-ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor;Contul IBAN al autoritatii contractante este RO55TREZ6915006XXX003174, deschis la TrezoreriaFocsani, cod fiscal 4298130 ? Comuna Virtescoiu.
Garantie de buna executie
1.Cuantumul garantiei de buna executie :5% din valoarea contractului(2, 5% pt. I.M.M.-uri) fara TVA2.Perioada garantiei de buna executie : minim 24 de luni si maxim 60 de luni calendaristice3.Modul de constituire a garantiei de buna executie, una din cele doua variante :3.1.scrisoare de garantie de buna executie emisa de o institutie bancara sau societate de asigurari(Pentru constituirea garantiei de buna executie se va utiliza Formularul model nr.19 anexat.)3.2. prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la Trezoreria locala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea-Formular 12A in original din Sectiunea formulare, semnat, datat si stampilat de catre reprezentantul legal sau de catre persoana imputernicita de acesta, in conformitate cu O.U.G. nr. 34/2006 modificata si completata cu Legea nr. 279/2011.ATENTIE! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare ofertant asociat/subcontractant/tert va prezenta documentele mai sus mentionate, Declaratie privindneincadrarea in prevederile art.181-Formular 12B in original din Sectiunea formulare, semnat, datat si stampilat de catre reprezentantul legal sau de catre persoana imputernicita de acesta, in conformitate cu O.U.G. nr. 34/2006 modificata si completata cu Legea nr. 279/2011.ATENTIE! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare ofertant asociat/subcontractant/tert va prezenta documentele mai sus mentionate, Declaratie privindcalitatea de participant la procedura-Formular 12C in original din Sectiunea formulare, semnat, datat si stampilat de catre reprezentantul legal sau de catre persoana imputernicita de acesta;ATENTIE! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mai sus mentionate. De asemenea trebuie prezentate si de subcontractantii declarati in oferta, Declaratie privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul de stat-Certificat de atestare fiscala, eliberat de Ministerul Finantelor Publice, Agentia Nationala de Administrare Fiscala cu situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentul se va prezenta in original, copie legalizata sau in copie vizibila cu mentiunea ? conform cu originalul ? semnata si stampilata de catre reprezentantul legal sau de catre persoana imputernicita de acesta.ATENTIE! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat, Declaratie privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul de local-Certificat privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatea publica locala, cu situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentul se va prezenta in original, copie legalizata sau in copie vizibila cu mentiunea ? conform cu originalul? semnata si stampilata de catre reprezentantul legal sau de catre persoana imputernicita de acesta.ATENTIE! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat, Declaratie pe propria raspundere prin care se certifica ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta-Formular 12C`certificat in original din Sectiunea formulare, semnat, datat si stampilat de catre reprezentantul legal sau de catre persoana imputernicita de acesta;ATENTIE! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mai sus mentionate. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din ordonanta-Se va depune declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din ordonanta, in original, in conformitate cu O.U.G. nr. 34/2006 modificata si completata cu Legea nr. 279/2011. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Cristea Eugen?Primar, Saigau Rodica?Contabil Sef, Fotia Gabriel? Responsabil achizitii.ATENTIE! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare ofertant asociat/subcontractant/tert va prezenta documentele mai sus mentionate.Nota: Ofertantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertuluide pe langa Tribunalul teritorial, in copie vizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?semnata si stampilata de catre reprezentantul legal din care sa rezulte ca domeniul de activitate al candidatului corespunde obiectului procedurii achizitiei publice ? conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 509/2011, precum si coduri CAEN :4120 , 4312 , 4322 , 4329 , 4332 , 4333 , 4334 , 4339 , 4391 si din care sa reiasa urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c)sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;e) domeniul de activitate principal;f) domeniile de activitate secundare;Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc in cazul in care a prezentat documentul solicitat in copie, prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata.ATENTIE! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie de minim 1.500.000 lei .
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe si dotari pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze prentru indeplinirea corespunzatoare a contarctului., Executarea in ultimii 5 ani a unei/unor lucrari similare a caror valoare insumata este de 700.000, 00 lei fara TVA., Informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea personalului de conducere, precum si a persoanelor responsabile direct de indeplinirea contractului.Personal implicat in derularea contractului: -Coordonator proiect inginer constructor, -Responsabil tehnic cu executia, atestat pentru domeniul constructii civile si industriale, -Responsabil cu controlul calitatii atestat pentru domeniul constructii civile si industriale, -Sef de santier. Personal muncitor calificat in domeniul (dulgheri, betonisti, instalatori incalzire, instalatori sanitari, electricieni, lacatusi, zugravi, zidari, vopsitori) ? minim 15 persoane., Graficde timp pentru indeplinirea sarcinilor, Informatii privind subcontractantii, Informatii privind asocierea Certificat de conformitate cu standardulSR EN ISO 9001, Certificat de conformitate cu standardul SR EN ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara: Punctajul pentru factorul de evaluare ? pretul ofertei? se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv 70 de puncte;b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel: Pn = (pret minim/pret n) x punctajul maxim alocat. Punctajul se calculeaza prin rotunjire la cifra sutimilor, astfel: -daca dupa zecimala aflata pe locul sutimilor se afla una din cifrele 0, 1, 2, 3 sau 4 atunci aceasta zecimala ramane neschimbata;
-daca dupa zecimala aflata pe locul sutimilor se afla una din cifrele 5, 6, 7, 8, sau 9 atunci aceasta zecimala se mareste cu o unitate;
-daca cifra (sutimilor) la care se face rotunjirea este , ,9?, se pune in locul acesteia cifra , ,0? iar cifra din fata ei (cifra zecimilor) se mareste cu o unitate.
Durata ?garantiei de buna executie?alucrarilor
30
Descriere: Durata minima a ?garantiei de buna executie?va fi de 24 de luni calendaristice, sub care oferta va fi decalarata neconforma.Durata maxima a ?garantiei de buna executie?va fi de 60 de luni calendaristice, peste care oferta nu va fi punctata suplimentar. Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul: Punctajul pentru factorul de evaluare ?durata garantiei de buna executie a lucrarilor? se acorda astfel: a) pentru oferta cu durata ?garantiei de buna executie a lucrarilor? cea mai mare, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b) pentru o durata de garantie mai mica decat cea prevazuta la lit. a) se acorda punctajul astfel: Pn=(termenn/termen maxim ofertat) x punctajul maxim alocat
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Site-ul: ?www.e-licitatie.ro > Proceduri de atribuire > Cerere de oferta> Invitatie de participare>Documentatie si clarificari?
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.04.2012 15:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer