Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REABILITARE CAMIN CULTURAL POIENILE DE SUB MUNTE, JUDETUL MARAMURES


Detaliu pentru invitatia numarul 333244
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA POIENILE DE SUB MUNTE (PRIMARIA)
Numar invitatie: 333244/07.08.2012
Denumire contract: REABILITARE CAMIN CULTURAL POIENILE DE SUB MUNTE, JUDETUL MARAMURES
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA POIENILE DE SUB MUNTE (PRIMARIA)Cod fiscal: 3694675, Adresa: Str. Primariei, nr. 382, jud. Maramures, Poienile de sub Munte, Telefon: 0262-367075, Fax: 0262-367075;0262-367017
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Primariei, nr. 382, jud. Maramures, Poienile de sub Munte, Romania, cod postal: 437220, telefon: +4 0262367075, fax: +4 0262367075, persoana de contact: PRIMARIA POIENILE DE SUB MUNTE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Primariei, nr. 382, jud. Maramures, Poienile de sub Munte, Romania, cod postal: 437220, telefon: +4 0262367075, fax: +4 0262367075, Sala de sedinte a Consiliului local
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITARE CAMIN CULTURAL POIENILE DE SUB MUNTE, JUDETUL MARAMURES
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile de reabilitare a Caminului cultural din Poienile de sub Munte, in cadrul proiectului finantat prin Hungary-Slovakia-Romania-Ukraine ENPI CBC Programme 2007-2013, grupate in patru capitole: A. Reabilitarea termica a cladirii (si finisarea ei la exterior)B. Lucrari de amenajare la sala de spectacole si la hol (tratamente acustice, finisaje, mobilier)C. Dotarea cu echipamente pentru scena, pecum si cu aparatura adecvata de sunet si luminaD. Reabilitarea acceselor si amenajarea incintei.
II.1.6) CPV: 45212300-9 - Lucrari de constructii de cladiri destinate activitatilor artistice si culturale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 596, 544 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 10.000 lei, se va constitui prin- scrisoaredegarantiebancara emisa in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari ? in original.;
- ordin de plata in contul autoritatii contractante RO51TREZ4415006XXX000413, deschis la Trezoreria Viseu.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 de zile calendaristice de la data limita pentru depunerea ofertelor.- In cazul utilizarii ca instrument de garantare, o scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante se va utiliza Formularul 19;Instrumentul de garantare trebuie sa contina urmatoarele elemente de conformitate: - Instrumentul de garantare trebuie prezentat in ORIGINAL, - Instrumentul de garantare trebuie sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta;
- Instrumentul de garantare trebuie sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit;
- Instrumentul de garantare trebuie sa contina parafa lizibila a societatii bancare ori societatii de asigurari emitente si/sau semnatura autorizata;
- Instrumentul de garantare sa fie emis pentru operatorul economic /liderul de asociere care a depus oferta;.- Instrumentul de garantare trebuie sa fie irevocabil;Dovada constituirii garantiei de participare nu se va introduce in plicul continand oferta. Aceasta se va prezenta separat. In cazul in care garantia de participare nu este prezentata in forma indicate mai sus, sau cuantumul acesteia este mai mic decat valoarea solicitata, oferta va fi returnata nedeschisa.- in cazul intreprinderilor autonome ? se va depune: ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? (Formularul Anexa 1)Dovezile privind calitatea de I.M.M. sunt necesare in vederea reducerii cu 50% a valorilor pentru criteriile legate de garantia de participare, de cifra de afaceri si de garantia de buna executie
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari, exprimata procentual va fi de: 5 % din valoarea de atribuire a contractului fara TVA. .Conform Legii nr. 346/2004: intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducere cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, garantia de participare si garantia de buna executie, cu conditia prezentarii actelor doveditoare, in acest sens.Garantia de buna executie se constituie : a.) fie prin scrisoare de garantie bancara de buna executie aceasta constituindu-se in anexa la contract;b.) fie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale si finale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la o banca agreata de ambele parti. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantul nu are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, dupa caz, a celei in care este ofertant asociatFormularul nr. 1 ? DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006, actualizata ? Declaratia privind eligibilitatea ? in original.In cazul asocierii mai multor candidati/ofertanti cerintele privind eligibilitatea, inregistrarea si, daca sunt solicitate, lichiditatea generala si solvabilitatea patrimoniala trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat, iar celelalte cerinte privind capacitatea tehnica sicapacitatea economico-financiara pot sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociatiFormular 2.-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr.34/2006.- in original.Certificatul de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala pentru persoanele juridice din Romania, cu valabilitate conform legislatiei in vigoare ? in original sau copie legalizata, din care sa se constate indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidatCertificatul fiscal privind impozitele si taxele locale pentru persoanele juridice din Romania, cu valabilitate conform legislatiei in vigoare ? in original sau copie legalizata, din caree sa se constate indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, alte venituri ale bugetului local ;Ofertantul va completa formularul 3 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? in original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, de asemenea sisubcontractantii cu minim 10%.subcontractantare din lucrare.Prezentarea certificatului privind neincadrarea in art .69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 si certificatul cu participare cu oferta independenta conf. Ordinului 314/2010. Se accepta si documente in copie conforma cu originalul.Comisia de licitatie: PRESEDINTE: BENZAR VASILE-expert achizitii publice, MEMBRII: BEUCA IOAN - manager de proiect, CHIMSAC GHEORGHE - economist, BUMBAR VASILE - inspector ITL, URDA IOAN - inginer urbanism, ANA CHIOREAN - proiectant. *Cerinteobligatorii: a) Certificat constatator emis de ONRC, in termen de valabilitate. in original sau copie legalizata.Documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor si trebuie sa ateste faptul ca : - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii, - nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata ;Cerinta obligatorie: Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, pentru a fi valabil, trebuie sa fie emis cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor.NOTA: Este obligatorie prezentarea la deschiderea ofertelor a certificatului constatator emis de O.R.C. si a Certificatului de inregistrare firma. In cazulneprezentarii acestora, oferta va fi considerata de membrii comisiei ? inacceptabila. Nu se permite completarea ulterioara a acestora. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, de asemenea subcontractantii cu minim 10% vor prezenta aceste documente.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura si stampila, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.A nu se folosi prescurtari.Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente*Cerinteobligatorii: Documente edificatoare ?copii dupa original si traducere certificata in limba romana, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoanajuridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident sau apartenenta din punct de vedere profesional.Copii dupa original si traducere certificata in limba romana pentru documentele de infiintare aleoperatorului economic (act constitutiv, contract de societate, statut, dupa caz) si toate modificarileintervenite pana la data deschiderii ofertelor din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate (extras)serviciile care fac obiectul procedurii de achizitie publica;Documente relevante emise de catre autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic din care sa reiasa: denumirea si datele deidentificare, codul unic de inregistrare, sediul, structura actionariatului, numele reprezentantilor legali, domeniile de activitate principale si secundare precum si situatia societatii.Documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, de asemenea subcontractantii cu minim 10% subcontractare din lucrare vor prezenta aceste documente.Cerinta obligatorie: Documentele edificatoare pentru a fi valabile, trebuie sa fie emise cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura si stampila, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.A nu se folosi prescurtari.Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente. Se accepta si documente in copie conforma cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturile contabile la data: 31.12.2009, 31.12.2010, 31.12.2011, vizate si inregistrate de organele competente ? in copie simpla, cu mentiunea , ,conform cu originalul?., Media Cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2009, 2010, 2011) sa fie minimum 200.000lei (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte cifra de afaceri.)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Completarea si prezentarea formularului 7 - in original - ofertantii vor face dovada ca au experti cheie pentru executia lucrarii, cel putin: - 1 coordonator de lucrare: inginer constructii civile, la care se vor atasa: contractul individual de munca, contractul/conventia de colaborare cu persoana respectiva - in copie simpla, care trebuie sa fie incheiat(a), cel putin pentru perioada de derulare a contractului de achizitie publica, CV-ul-in original, diploma in domeniul corspunzator- in copie simpla, declaratia de disponibilitate si exclusivitate (din momentul semnarii contractului) ? inoriginal;
-1 responsabil tehnic cu executia, in domeniul constructii civile, la care se vor atasa: contractul individual de munca, contractul / conventia de colaborare cu persoana respectiva - in copie simpla, care trebuie sa fie incheiat(a), cel putin pentru perioada de derulare a contractului de achizitie publica, CV-ul-in original, atestatul care sa fie valabil la data deschiderii ofertelor- in, Realizarea in ultimii 5 ani a cel putin 1 contract similar-. ? executie constructii civile (noi/ reparatii / renovari), cu valoare cele putin egala cu cea a prezentei lucrari.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
225
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie
75
Descriere: Durata de executie - termen maxim 4 luni.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit. De pe Seap. La sediul autoritatii contractante in urma unei solicitari scrise sau mail.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.08.2012 11:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer