Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REABILITARE CAMIN CULTURAL SAT BOGATU ROMAN, COMUNA PAUCA, JUD. SIBIU


Detaliu pentru invitatia numarul 348905
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA PAUCA (PRIMARIA)
Numar invitatie: 348905/19.06.2013
Denumire contract: REABILITARE CAMIN CULTURAL SAT BOGATU ROMAN, COMUNA PAUCA, JUD. SIBIU
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA PAUCA (PRIMARIA)Cod fiscal: 4241206, Adresa: Sat Pauca, nr. 96, Pauca, Telefon: 0269/580101, Fax: 0269/580111
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sat Pauca, nr. 96, Pauca, Romania, cod postal: 557175, telefon: +40 269580101, fax: +40 269580111, persoana de contact: NICULAE DANCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Pauca-Sala de sedinte, Sat Pauca, nr. 96, com.Pauca, jud.Sibiu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITARE CAMIN CULTURAL SAT BOGATU ROMAN, COMUNA PAUCA, JUD. SIBIU
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reabilitare a constructiei (Camin Cultural Bogatu Roman) ce constau in: consolidarea fundatiilor inlocuirea invelitoarei cu refacerea sarpantei si a planseului peste ultimul nivel, refacerea finisajelor interioare de la nivelul parterului si accesele in cladire.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 255, 977 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 5000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Tinand cont de prevederile O.U.G. 34/2006 cu privire la contestatii si solutionarea acestora se va retine contestatarului, caruia i-a fost respinsa contestatia de catre C.N.S.C. ca nefondata, din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, suma calculata conform prevederilor art. 278 indice 1, lit a).Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta va fi dupa 5 zile incepand de la data publicarii invitatiei de participare in SEAP conform cursului anuntat da BNR la acea data.
Garantie de buna executie
garantia de buna executie in procent de 10% din valoarea contractului, fara TVA. Se va constitui in conformitate cu prevederile art 90 alin (1)-(3) dinH.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare respectiv H.G. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Completarea si prezentarea formularului Nr. 1 Declaratie privind Eligibilitatea Completarea formularului Nr. 3 Declaratie privind calitatea de participant la procedura Completarea si prezentarea formularului Nr. 4 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006Certificat de atestare fiscala emis de Directia Finantelor Publice Teritoriala cu privire la plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurarisociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat (pentru persoanele juridice din Romania) din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun oferte.Certificatul fiscal emis de autoritatea publica locala cu privire la plata impozitelor si a taxelor la bugetul local (pentru persoanele juridice din Romania)din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun oferte. Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta un document similar/declaratie pe propria raspundere/declaratie autentica data in fata unuinotar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale ce are competente in a justifica inexistenta datoriilor persoanei juridice catre bugetul de stat sau bugetele locale imputernicire de semnatura pentru persoana/persoanele autorizate sa semneze oferta, documentele ofertei si contractulin conformitate cu prevederile Ordinului nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. Pentru persoanele juridice straine se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. 34/2006 cu privire la conflictul de interesePersoanele participante la organizarea si derularea procedurii de achizitie publica precum si persoanele cu capacitate de decizie la nivelul Autoritatii contractante sund: Dancu Niculae-primar, Gusan Vasile -Viceprimar, Natea Petru - secretar, Mitea Octavian-contabil, Dancu Elisabeta-resp. achizitii pubice, Consilieri Locali: Berea Liviu, Boabes Octavian, Ciorogar Ioan, Cozma Ioan, Dancu Gheorghe, Daju Nicolae, David Ioan, Raulea Ioan, Gancea Ioan, Gligor Gheorghe Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Cerinte obligatorii: Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovadaautorizariiconf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani (fiscali) va trebui sa fie de minim 500 000 leiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa fi executat cel putin un contract similar cu o valoare de cel putin 255 000 lei cu obiectivul de reabilitare/constructii cladiri., Completarea si prezentarea Formularului nr. 9 - Declaratie privind utilajele si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Obligativitatea asigurarii urmatoarelor categorii de dotari specifice pentru indeplinirea in bune conditii a contractului: Incarcator frontal cu brat articulat (buldoexcavator) pe pneuri ? minim 1 bucAutobasculante ? minim 1 bucBetoniera ? 101-250 l minim 1 bucPicamer - minim 1 bucPlaca vibratoare - minim 1 bucFerastrau mecanic tip Drujba (sau echivalent) - minim 1 bucVibrator pentru beton ? minim 1 bucAutomacara ? minim 1 buc, Completarea si prezentarea formularului Nr. 10 - Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani, informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea pentrupersonalul de care va activa efectiv in executia lurcarilorCerinte minime impuse in legatura cu numarul, specializarea si experienta personalului implicat in executie: ? 1 inginer in specialitatea Constructii civile absolvent de studii superioare ;? 1 responsabil tehnic cu executia atestat in domeniu ?Constructii civile, Industriale si Agricole (C.C.I.A.) de catre Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului? 1 responsabil cu controlul calitatii sau dovezi care sa ateste absolvirea cursului de management in domeniul calitatiiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.07.2013 14:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.07.2013 15:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 19.06.2013 09:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer