Achizitie publica - REABILITARE CAMINE -IGIENIZARE BUFET -PROIECTARE SI EXECUTIE
Detaliu pentru invitatia numarul 160409
UNIVERSITATEA DE MEDICINA SI FARMACIE "GR.T.POPA" IASI
Cod de identificare fiscala: 4701100
Adresa: STRADA UNIVERSITATII NR.16 IASI, Iasi
Telefon: 0232/211427
Fax: 0232/262569
Denumire invitatie: REABILITARE CAMINE -IGIENIZARE BUFET -PROIECTARE SI EXECUTIE
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45214300-3 - Constructie de institutii de invatamant superior (Rev.1)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: REABILITARE CAMINE -IGIENIZARE BUFET -PROIECTARE SI EXECUTIE
Stare procedura: Anulata
Data publicarii: 22.07.2008 10:13
Data limita de depunere a ofertelor: 01.08.2008 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: UNIVERSITATEA DE MEDICINA SI FARMACIE, ,GR.T.POPA, ,IASI, STR. UNIVERSITATII NR.16 REGISTRATURA
Data si ora deschiderii ofertelor: 01.08.2008 13:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea de Medicina si farmacie, ,GR.T.POPA"Iasi, str. Universitatii nr.16Serviciu Tehnic
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea .Formular 12ADeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din Ordonanta 34(certificate fiscale plata taxe si impozite -original sau copie legalizata)Certificat constatator emis de Registrul Comertului -originalCertificat fiscalRezultatul exercitiului financiar - bilant contabilDeclararea cifrei de afaceri pe ultimiii 3 aniLista principalelor lucrari pe 5 ani insotita de certificate de buna executie. Formular12 FDeclaratii echipamente.Formular 12HInformatii personal.Formular 12 IStandarde de asigurarea calitatii alicat la lucrare (agremente, certificate materiale)Lista proceduri tehnice de executie a principalelor categorii delucrariCertificat ISO 9001:2001
Caietul de sarcini se ridicade la UMF, ,GR.T.POPA"
-Birou TehnicPlata se face la casieria UMF.Cost caiet de sarcini 50 lei.
Motive anulare:
Altele
Observatii: Caietul de sarcini a suferit modificari semnificative, datorate situatiei de fapt, sub aspectul cerintelor.