Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare Camine Cantine ? Reabilitare centrala termica Cantina Titu Maiorescu


Detaliu pentru invitatia numarul 309107
Autoritate contractanta
Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" Iasi
Cod de identificare fiscala: 4701126
Adresa: B-dul Carol I, nr 11, Iasi
Telefon: 0232/201147
Fax: 0232/201117
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Reabilitare Camine Cantine ? Reabilitare centrala termica Cantina Titu Maiorescu
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45331100-7 - Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Reabilitare Camine Cantine ? Reabilitare centrala termica Cantina Titu Maiorescu
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 09.08.2011 16:31
Data limita de depunere a ofertelor: 22.08.2011 09:30
Adresa la care se transmit ofertele: Registratura Universitatii ?Al. I. Cuza? Iasi, Bd. Carol I, nr. 11, Cod700506, tel. 0232/201031
Data si ora deschiderii ofertelor: 22.08.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de Conferinte a RectoratuluiUniversitatii ?Alexandru Ioan Cuza? ? Iasi, Bd. Carol I, nr.11, Loc. Iasi, Jud. Iasi
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Educatie
Valoare estimata: 630, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Cerinte minime: -Declaratie privind eligibilitatea-Declaratie pe propria raspundere, în temeiul art.181 si 69-Certificat constatator emis ORC-Fisa informatii generale-Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3ani -minim impus 1.100.000, 00 lei/an-Lista a lucrarilor similare, executate în ultimii 5 ani, minim 1 de 300.000, 0lei fara TVA-Informatii referitoare la personalul de specialitate-Declaratie privind efectivele anualeale personalului angajat-Declaratie privind: utilajele instalatiile echipamentele tehnice-Declaratii privind subcontractantii (dupa caz)-Autorizare ISCIR de lucru la instalatii sub presiune A1, C4, C7, C9, C11-Certificate emise de organisme independente care atesta implementarea sistemului ISO 9001;OHSAS 18001;SA 8000-2008 sau orice alte documenteechivalente
- SEAP si sediul AC, Serviciul Gestiunea Patrimoniului, B-dul Carol I, nr.11, Iasi, tel.0232/201141, ing. Ghiocel Vitelaru- Garantia de participare 10000, 00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer