Achizitie publica - REABILITARE CAMPUL TINERETULUI
Detaliu pentru invitatia numarul 329204
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329204/11.06.2012
Denumire contract: REABILITARE CAMPUL TINERETULUI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialConsiliul Local Baia Mare Serviciul Public Ambient UrbanCod fiscal: R13962147, Adresa: Aleea Serelor nr.2, Baia Mare, Telefon: 0262225773, Fax: 0262226407
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Aleea Serelor nr.2, Baia Mare, Romania, cod postal: 430233, telefon: +40 262225773, fax: +40 262226407, persoana de contact: Krisch Iacob
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii contractante: Aleea Serelor nr.2, Baia Mare, Romania,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITARE CAMPUL TINERETULUI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectivul lucrarii este: - amenajare peisagistica care sa puna in valoare obiectivele existente si care sa aduca identitateCampului Tineretului- reorganizarea sistemului de alei cu folosirea la maxim a traseelor existente- reorganizarea circulatiei auto si pietonale in zona Stadionului- completare sistemului actual de iluminat coerent cu unul cu rol decorativ dar si cu asigurareaparametrilor de siguranta- un concept de mobilare urbana
II.1.6) CPV: 45112711-2 - Lucrari de arhitectura peisagistica a parcurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 766, 662.62 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai jos, si se va prezenta anexat Scrisorii de inaintare, la depunerea ofertei. Garantia de participare se constituie distinct, pentru fiecare lot in parte. Cuantum: Lot 1:28115, 34 lei, Lot 2:4084.21 lei, Lot 3:3133.69 lei. Se constituie in una din urmatoarele forme: Virament bancar in urmatorul contRO38TREZ4365010XXX000175 deschis la Trezoreria Baia Mare; SAU Instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate bancara sau o societate de asigurari. Instrumentul de garantare va contine in mod obligatoriu toate prevederile articolului 87 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, si va trebui sa prevada in mod explicit angajamentul emitentului de a retine din garantia de participare o suma de bani, calculata conform prevederilor art. 278^1 alin. (1) din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in situatia in care ofertantul depune contestatie, iar aceasta va fi respinsa de catre C.N.S.C. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare va fi valabila 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantum: 5 % din pretul contractului, exclusiv TVA. Pentru IMM cuantumul garantiei de buna executie este de 2, 5% din pretul contractului, exclusiv TVA. Modul de constituire: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Dac partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conformitate cu art. 90 alin.(3) din HG 925/2006 modificat prin art. I din HG 1045/2011 in vigoare de la 27 octombrie 2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonantaCerinta obligatorie : completarea Anexei nr.10A .Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Precizari: a. Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaCerinta obligatorie: completarea Anexei nr.10.BCertificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta are dreptul de a exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul general consolidat precum si la bugetul local (indiferent de cuantumul acestora).Precizari: a. Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti;b. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii va completa si prezenta acest formular alaturi de documentele justificative solicitate (certificatele de atestare fiscala).c. Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 lit.a), c)1 si d) din ordonanta se solicita a fi indeplinite si de catre eventualii terti sustinatori.d. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art. 181 se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.e. In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.3. Prezentare Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/2010. (Anexa nr. 65)Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se solicita completarea Anexei nr.65 din Sectiunea FormularePrecizari: a. Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.4. Prezentare Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG Nr.34 /2006 ( evitare conflict de interese) (Anexa nr. 66)-Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Precizari: a. Aceasta declaratie se solicita si eventualilor subcontractanti;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, sunt: Ghete Eleonora ? director general, Cozma Anisoara ? director general adjunct, Olteanu Tudor ? director adjunct.Comisia de evaluare a ofertelor: Krisch Iacob, Ghecevici Angela, Tar Felicia, Michis Florica, Stetcu Anamaria;Rezerve: Vancea Ionel, Fitigau Maria Daniela.5. Prezentare Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Anexa nr. 67)Precizari: a. Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Toate documentele solicitate pot fi in formele: original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Ofertantul trebuie sa fie legal constituit, sa nu se afle in nicio situatie de anulare a constituirii sale, sa aiba dreptul de a desfasura activitatea economica respectiva, iar activitatea sa-i fie autorizata de autoritatile competente.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertei) din care sa rezulte ca: operatorul economic este legal constituit; domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii, acesta este autorizat si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la fapte aflate sub incidenta art. 21 lit. e)- h) din Legea nr. 26/1990, in forma valabila.In cazul in care oferta este depusa de catre o asociere, atunci fiecare operator economic trebuie sa fie autorizat sa desfasoare partea sa din contract.In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economicPrecizari: Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta minima impusa de autoritatea contractanta este ca media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani financiari, sa aiba o valoare egala sau mai mare, dupa cum urmeaza: - pentru LOTUL 1:2000000 lei, - pentru LOTUL 2:400000 lei, - pentru LOTUL 3:300000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraPrincipalele lucrari executate in ultimii 5 ani. Din lista lucrarilor prezentate trebuie sa reiasa ca exista cel mult doua contracte a caror valoare cumulata este egala sau mai mare decat valoarea estimata a lotului pentru care se face oferta.La fiecare lucrare prezentata in lista, se va anexa obligatoriu: ? Contractul aferent .? Recomandaresau document constatator din partea beneficiarului, cu privire la modul de desfasurare a contractului.? Procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor, fara obiectii, semnat de membrii comisiei., UtilajeOfertantul trebuie sa demonstreze cel putin accesul la resursele tehnice pe care acesta o mentioneaza in cadrul Propunerii tehnice ca fiind utilizata pentru realizarea lucrarilor.Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari . Pe langa posibilitatea prezentarii unui contract/precontract de inchiriere etc. se permite si prezentarea unui angajament., PersonalOperatorul economic trebuie sa faca dovada ca are ca personal disponibil cel putin: Pentru LOTUL 1, 2 si 3: Un sef de santier ? inginer in specialitatea constructii civile - absolvent cu diploma de licenta in domeniul respectiv;Un responsabil tehnic cu executia (RTE) - inginer in specialitatea constructii civile - absolvent cu diploma de licenta in domeniul respectiv;Un responsabil cu protectia muncii - inginer responsabil SSM (securitate si sanatate in munca);Un inginer specialist in instalatii sanitare;Un inginer specialist in instalatii electrice atestat ANREPentru LOTUL 2 se solicita in plus: Un inginer specializat in amenajari zone verzi (horticol, peisagist).Se vor prezenta informatii referitoare la personal.Pentru fiecare specialist se va anexa CV-ul si o declaratie de disponibilitate. Standarde de asigurare a calitatii Certificarea sistemului calitatii va fi dovedita prin sistemul de management al calitatii SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor, Standarde de protectia mediului Se vor respecta masurile de protectie a mediului pe toata durata de indeplinire a contractului de lucrari
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Online din SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.06.2012 18:41